Väyrysmukeista tehty rikosilmoitus. Onko verot hoidettu? Onko vai ei , siinä kysymys?
Hilja kerrottu, että ko mukeja myyty edelleen jossain Väyrystilaisuudessa ja kalliimpaan hintaan 40e/kpl... ja kuka myynyt? Eikös myyntikampanja ollut pelkästään pressavaalia varten kuten tuossa jutussakin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/03/1511310/il-huippusuosituiksi-nousseista-vayryset-mukeista-tehtiin-rikosilmoitus
Väyrys-mukeista rikosilmoitus
18
93
Vastaukset
- kenen vastuu?
Miten mukeja ollut myynnissä kun Laaninen sanoo:
" Pidimme tarkkaan huolen siitä, että julkinen markkinointi lopetettiin kampanja-ajan päättyessä, kaksi viikkoa toisen vaalikierroksen jälkeen." - Punalimalle
Miksi ei myytäisi? Saathan sinäkin myydä vaikka keittiöjakkarasi?
- kaks viikkoa ?
Eikö ole julkista markkinointia jos tuotetta myydään on myynnissä julkisessa tilaisuudessa, vaikka vaalit olleet ja menneet. Mitä se sit tarkoittaa että saanu markkinoida VAIN kaksi viikkoa vaalin toisen kierroksen jälkeen?
- Puniikki rauhallises
Onko Keskustapuolue myynyt niitä julkisesti?
Väyrynen itse saa myydä mukejaan missä haluaa.- väykyn bisnes?
Eli Väyrynen saa myydä mukeja omaan piikkiin nyt kun kiertää kuntavaalikiertueella?
Ylen uutisis näytetty pätkää Väyrysen kierroksesta Hämeestä jossa muki tehnyt kauppansa 40 e:lla. Onko se muki nytten yksinomaan Väyrysen bisnes? Aiemmin oli keskustapuolueen.
- näin menee
Saa.
- paavon kirppistä?
Miten on saako väyrynen myydä kirjojaan ilman mitään veroja kiertueillaan? En tiedä myykö mutta saattaa myydä kun kerrottu että kirjoja on esillä. Kun voittoa tulee vai luetaanko ko bisnes kirpputorimyynniksi? Tosin kirpparilla saa myydä käytettyä tavaraa ilma veroja..
- Hioihihihihihihi
Joopa jooo...
Ei niiden verojen maksun aika edes vielä ole.D
Luultavasti niiotä ei VIELÄ ole maksettu.
Toisaalta vaalirahoitus on puolueytukea joka on VAPAUTETTU veroista:D- ala- aste uusiksi
Niin mutta ei sitä lukutaidottomat tajua,jotka täälä piehtaroi
- hihiihohoohahaa
Mutta jos:D
kepu ja vÄyrynen tekee:D
jotain BISNESTÄ:D
voi ollla VARMA:D
että siinä on:D
jotain HÄMÄRÄÄ taustalla:D - MISTÄ NIITÄ SAIS
SOUWAT SANON MÄÄ
- eu-kansa maksaa
EU-parlamentissa kuulemma piilotteli kananmunat salaatin alle. Tienasi kuulemma 50 centtiä per muna.
- Hyvä että toit
jälleen esille tämän poliittisesti merkittän huhun ;)))
- Konnaksikin vanha
Hyvä että toit kirjoitti:
jälleen esille tämän poliittisesti merkittän huhun ;)))
Ei huhu, vaan on itse kertonut varastaneensa munia eu-ruokalasta. Poliittisesti merkittävä siinä mielessä, että kansa ei halunnut eläkeikäistä varasta presidentiksi.
- Robert Mugabe
Konnaksikin vanha kirjoitti:
Ei huhu, vaan on itse kertonut varastaneensa munia eu-ruokalasta. Poliittisesti merkittävä siinä mielessä, että kansa ei halunnut eläkeikäistä varasta presidentiksi.
Väyrynen on omien sanojensakin mukaisesti liian vanha ja liian lyhyt. Jopa munavarkaaksi.
- Oikeusneuvosmies.
Väyrys-mukeista on jätetty perinteiseen keputapaan verot maksamatta. Kepu kärähti taannoin myös toisesta verovehkeilystä. Rikollinen toiminta on Kepussa pikemmin sääntö kuin pookkeus.
KEPU joutui maksamaan mätkyjä myös maksamattomista arvonlisäveroista:
"Keskustan jälkiverot nousevat Aamulehden mukaan puoleen miljoonaan euroon.
Keskustan veroseuraamukset voivat koitua puolueen verkkolehden Verkkoapilan kohtaloksi, toteaa Aamulehti.
Arvonlisäverolain mukaan vastiketta vastaan tehtävistä liiketoimista pitää maksaa vero.
Keskusta ostaa palveluita Apollon Verkkopalveluilta, joka julkaisee Verkkoapilaa." Tässäkin KEPU yritti vetää välistä, mutta onneksi verottaja oli valppaana.- puavo puavo
Niin narahti Väyrynen näistä mukeistakin samoin kuin aikoinaan jalasmökistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009