siinäpä se kysymys tulikin, eli mulla ollut yli kymmenen vuotta poskionteloissa tulehdus, joskus viis vuotta sitten oli otsaonteloissakin, kun kuvasi ne, muutaman kerran vuoteen oon hakenu antibioottikuurin, mutta ei se kyllä ole auttanut, en uskalla sanoa että on aina jatkunut, en ikipäivänä halua että piikin mun nenään työntävät...
jos ei hoida poskiontelotulehdusta, miten käy?
1
238
Vastaukset
- metsänkeiju75
Kumma, että mulla ollut puolet elämästäni poskiontelotulehduksia eikä kertaakaan ehdotettu punkteerausta. Ehkä ei sitten ole ollut nestettä vaan paksua räkää?! Lopulta tilanne voi johtaa kroonistumiseen ja menetät ehkä hajuaistisi. Tulehdustila kokoajan päällä, olipa se sitten missä tahansa niin ei ole hyväksi. Mulla tilanne johti, useista antibiottikuureista huolimatta kroonistumiseen ja fess- leikkaukseen, jossa nukutuksessa assasivat lähes umpeen muurautuneet otsaontelot, poskionteloista poistettiin luita, jotta saatiin tilaa ilmastoitumiselle sekä limakalvojakin ohensivat. Olipa leikkaus, ja vuosi meni parantuessa. Nyt olen jälleen samassa tilanteessa vuosien vuosien jälkeen, sillä leikkauskaan ei ole aina pelastus.
Suosittelelisin että menisit kuitekin lääkäriin. Piikkejä ei nokkaan lykätä jos sen kiellät, vaan lääkäri etsii sulle toisenlaisen hoitokeinon. Ehkä antibiottia, ehkä kortisonisuihkeita tai kortisonia suun kautta (on muuten helvetin hyvä lääke, vaikka sivuvaikutuksia pitkässä käytössä tuleekin).
Älä kärsi, välitä itsestäsi ja hoida itsesi kuntoon :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728