Ulvilan anneli Auer tietää jotain miehensä Jukka S Lahden kuolemasta ja samoin Maria alanen tietää miehensä 8 / 2010 kuolemasta. molemmat naikkoset salailee jotain oleellista. kahtovat eri paikkaan mihin kusevat??
Lesket?
84
5531
Vastaukset
- verrari olla pittää
Auer kyllä tietää, mut ei Maria. Maria kun on vaan enempi sellanen pintaliitoraasu.
- tinttis
Maria on pintaliitohempukka mutta myös erittäin laskelmoiva materialisti, joka kykenee vaikka mihin.
- Ha.ri.kris.ma
tinttis kirjoitti:
Maria on pintaliitohempukka mutta myös erittäin laskelmoiva materialisti, joka kykenee vaikka mihin.
Nää naiset oli ihan karseen näköisiä Luuviuluja. Hiuksetkin oli siinä ohjelmass ohuet ja nuolastu päätä myöden. Miten hitossa nuo sai iskettyä miljonäärit itelleen, en siis tajua. Ei se V niin erikoinen niillä voi olla :D
- pal näh mies
tinttis kirjoitti:
en miehenä uskaltais tuon näkösen kanssa olla ja seurustella,aivan arvaamattoman näköinen.niin on myös auer.täysin arvaamattomia molemmat.pysyisin ainakin 5 metrin etäisyydellä vaarallisen näköistä.
- nooh...,,.,.
Lopettakaa nyt jo Vönkkeli Vöyerin ystävät kyseisestä henkilöstä puhuminen: Jukka S. Lahden surma oli aivan järkyttävä, koska mies oli ainakin julkisuustiedon mukaan tavis työvoimatoimiston virkailija ja oli hänen vaimonsa sitten syytön tai syyllinen kuvottavaan henkirikokseen ja rikollisuuteen, niin pikkusen ilmeettömänä se mimmi siihen nähden on istunut lehtikuvissa. Minihameissaan ja lapsellisissa hiuslenksukoissaan ja heti värjäämässä tukkaa, kun pääsee linnasta ( kampaajalla luen Seiskaa, en koskaan muualla). Jotain mätää siinä asiassa on.
Tämä Alanen taas... Eikös hänen miehensä murhattu - lehtitietojen mukaan? Järkyttävää, että millainen tämä maailma on, ja että miten jotkut ovat valmiita tekemään mitä tahansa: jopa myymään elämänsä lehdille, pelkästä rahasta.
Otan osaa lesken suruun.
Kyllä ei rehellisen kaidan tien kulkijat oikein ymmärrä. Minä luulen, että tää Maria Alanen on köyhä kuin kiiiiirkon rotta ( yleensä tollasissa tapauksissa asia on niin) ja että edesmennyt ukkonsa oli todennäköisesti tai mahdollisesti sekaantunut johonkin. Voi sitten mammeli näyttää kakaroilleen, että kato hei meillä oli tällanen Ferrari - ei tosin oma, mutta saatiin ajella... nooh...,,.,. kirjoitti:
Lopettakaa nyt jo Vönkkeli Vöyerin ystävät kyseisestä henkilöstä puhuminen: Jukka S. Lahden surma oli aivan järkyttävä, koska mies oli ainakin julkisuustiedon mukaan tavis työvoimatoimiston virkailija ja oli hänen vaimonsa sitten syytön tai syyllinen kuvottavaan henkirikokseen ja rikollisuuteen, niin pikkusen ilmeettömänä se mimmi siihen nähden on istunut lehtikuvissa. Minihameissaan ja lapsellisissa hiuslenksukoissaan ja heti värjäämässä tukkaa, kun pääsee linnasta ( kampaajalla luen Seiskaa, en koskaan muualla). Jotain mätää siinä asiassa on.
Tämä Alanen taas... Eikös hänen miehensä murhattu - lehtitietojen mukaan? Järkyttävää, että millainen tämä maailma on, ja että miten jotkut ovat valmiita tekemään mitä tahansa: jopa myymään elämänsä lehdille, pelkästä rahasta.
Otan osaa lesken suruun.
Kyllä ei rehellisen kaidan tien kulkijat oikein ymmärrä. Minä luulen, että tää Maria Alanen on köyhä kuin kiiiiirkon rotta ( yleensä tollasissa tapauksissa asia on niin) ja että edesmennyt ukkonsa oli todennäköisesti tai mahdollisesti sekaantunut johonkin. Voi sitten mammeli näyttää kakaroilleen, että kato hei meillä oli tällanen Ferrari - ei tosin oma, mutta saatiin ajella...Kyllä, olet oikeassa. Hiusten värjääminen on selkä murhaajan merkki. Eli siinä sitten kukkahattua tiukemmalle ja anttilan kemikaaliosastolle vahtimaan kuka seuraavaksi menee noita paketteja hamuamaan. Tiedätte sitten soittaa poliisit ajoissa paikalle ennen kuin on seuraava tyyppi pää kainalossa.
- Värjännyt on
Sikamaster kirjoitti:
Kyllä, olet oikeassa. Hiusten värjääminen on selkä murhaajan merkki. Eli siinä sitten kukkahattua tiukemmalle ja anttilan kemikaaliosastolle vahtimaan kuka seuraavaksi menee noita paketteja hamuamaan. Tiedätte sitten soittaa poliisit ajoissa paikalle ennen kuin on seuraava tyyppi pää kainalossa.
:DD Sepä se
- Otto Poski
Ha.ri.kris.ma kirjoitti:
Nää naiset oli ihan karseen näköisiä Luuviuluja. Hiuksetkin oli siinä ohjelmass ohuet ja nuolastu päätä myöden. Miten hitossa nuo sai iskettyä miljonäärit itelleen, en siis tajua. Ei se V niin erikoinen niillä voi olla :D
Nää näyttääkin parhaat temppunsa pimessä!!!
- nooh...,,.,.
Sikamaster kirjoitti:
Kyllä, olet oikeassa. Hiusten värjääminen on selkä murhaajan merkki. Eli siinä sitten kukkahattua tiukemmalle ja anttilan kemikaaliosastolle vahtimaan kuka seuraavaksi menee noita paketteja hamuamaan. Tiedätte sitten soittaa poliisit ajoissa paikalle ennen kuin on seuraava tyyppi pää kainalossa.
Nimimerkille "Sikamaster": _minä_ en ole väittänyt Anneli Aueria murhaajaksi, semminkään kuin ketään muutakaan, koska minulla ei ole tarvetta ihmisten herjaamiseen, vaan _minä_ olen ärsyyntynyt ainoastaan siihen, että nämä Suomi24- keskustelupalstat tuntuvat pursuavan esimerkiksi tuohon Anneli Aueriin liittyviä keskusteluja ja olen äärimmäisen kyllästynyt lukemaan siitäkin aiheesta.
Syystä että olen henkisesti terve ihminen, ei minua kiinnosta mässäillä netin keskustelupalstoilla kuvottavilla veritöillä tai niiden mahdollisilla syyllisillä ja sinäkin saat aivan vapaasti pitää minua outona, jos siltä tuntuu, mutta Anneli Auerista saamani _julkisuuskuvan_ perusteella on mielestäni _hieman_ outoa, että jos joku Auerin tyyppinen ihminen monilapsisen perheen perheenäiti olisi syytön miehensä traagiseen surmaan, että miksi vuositolkulla sellainen ihminen sitten istuu julkisuudessa tilittämässä aiheesta medioille. Linnaankaan Suomessa yleensä ei syyttömiä laiteta.
Mitä tähän Maria Alaseen tulee, myöskään hänen persoonastaan en ole innostunut keskustelemaan. En arvosta tosi- tv- sarjoja ja osa tuon naisen (Alasen) saamasta negatiivisesta julkisuudesta on ihan hänen itsensä hankkimaa. Tähän Alaseenkin totesin vain, että hän on traagisesti menettänyt miehensä, enkä ole väittänyt häntäkään rikolliseksi, vaikka pidän tuontyyppisiä ohjelmia kuin "Miljonääriäidit" kuvottavana ja vastenmielisenä viihteenä, missä katsojia pidetään tietoisesti tyhminä.
Mitä näihin julkkistyyppeihin tulee, niin kaltaiseni tavis arvioi heitä vain julkisuuskuvan perusteella - jos heidän sellaisten julkkisten ystäviään ahdistaa tai ärsyttää tällaisilla nettipalstoilla oleva kommentointi, voinevat siinä tapauksessa syyllistää niitä medioita, jotka heidän "asiaansa" pitävät esillä. Tavikset ei ole mitään meedioita ja mä en ole mikään hörhö, vaikka suomi24- palstalla keskustelenkin.
Monet ihmiset eivät taida oikein näillä tämän Suomi24:n tyyppisillä keskustelupalstoilla tajuta, että ihan kaikkea ei saa sanoa tai väittää tällaisessa nimettömässä Suomi24:n tyyppisessä netissäkään? Viimeviikonloppuna joku esimerkiksi laati - ja käytti havaitusti vielä ihan jotakin kuvaakin avauksessaan ( profiilia en tosin klikannut) - ensinnäkin aihealueeltaan aivan väärälle palstalle, (vielä lisäksi) sisällöltään uhittelevan avauksen ( ilmeisestikin kesken olevasta rikostutkinnasta tanssikouluyrittäjien suhteen, tms.), jossa nimitteli seksuaalirikollisiksi uutislinkin mukaan ihmisiä ja saneli avauksessaan, kuinka " oikeiden miesten" hänen terminologiansa mukaan ja hänen mielestään, pitäisi sellaisia "opettaa"... Sellaiset, kyseisentyyppiset, nettipalstakirjoittajat eivät taida tietää, että se voi olla rikos ja kunnianloukkaus ja joissakin tapauksissa jopa laitonta kiihottamista väkivaltaan, väittää rikollisiksi netissä sellaisia, joita ei rikoksista ole tuomittu?
Ja minä tuskin olen mitään, mitä sinä mahdollisesti(?) ehkäpä kuvittelisit: Voin kertoa sinulle nimimerkki "Sikamaster"; mikäli asiaa epäilisit, että minä en ole minkäänlainen nettihäirikkö, enkä edes tämän saitin jäsen. Etusivulta tulin tähän keskusteluun ja kosken ole saitin jäsen, pyrin tottakai aina valitsemaan nimimerkin, joka ei ole kenenkään käytössä. Jos asiassa on kohdallani ongelmaa, on vika tämän saitin softassa, ei minussa.
Ystävällisesti. Ja : julkisuuteen itsensä vapaaehtoisesti laittaneita julkkiksia saa arvostella muita roisimmin - ei väittää perättömyyksiä tietenkään heistäkään, mutta arvostella saa ja erityisesti siksi, että monet julkkikset - viittaamatta keneenkään yksittäiseen - ihan elättävätkin itsensä ns. keltaisen lehdistön juttupalkkioilla.
Itse arvostan julkkiksia, joilla on joitakin meriittejä: teatterikorkeakoulu, klassisen laulun opinnot, tohtorin tutkinto.. ja niin edelleen. Sillä perusteella, että paljon fyffeä jollakin on tai ei ole, en edes osaisi ketään kadehtia. Ja muute toivon, ettei kukaan nettihäirikkö rekisteröisi jatkuvasti sanoja, joita esimerkiksi minä nimimerkkikenttääni kirjoitan: kenelläkään täysipäisellä tuskin voi olla saiilla käytössään rekisteröityä nimimerkkiä "nooh...,,.,." tai ainakaan toivottavasti ja toivon, ettei ole.:/ - Ferrarisotku
Voisihan auto sinänsä olla luvattu palkkioksi kun murha on tehty. Tosin voisi olla aika mutkikasta koska jollei omistusketjutusta tee tarpeeksi monimutkaiseksi, voisi sellainen palkkamurhaaja joka on suoraan auton saanut joutua aika helposti kiinni. Pitäisi vain seurata rahaa, niinkuin Jenkeissä sanonta on "Follow the money".
Auto menee jollekin kolmannelle, joka maksaa rahana murhaajalle tms.
Näyttäisi kyllä kovasti siltä, että leskivaimo on tilannut ja sopinut jonkun kanssa miehensä murhan. (vrt. Courtney Love tapaus =rahalla saa ja peiteltyä saa.)
Juttua on saatettu kehitellä jopa pitkäänkin naisen osin, ja Espanjaan muutot ym. ovat kaikki osa "suunnitelmaa."
Ferrari on myyty ja saatuja varoja käytetty murhateon maksamiseksi (voi olla jopa murhaajalle luvattu että auton myytyä rahat tulee varmasti).
Murhaaja on saattanut myös joutua "odottamaan" että naiselta tulee lupa toimia vasta kun autokauppa on ensin varmasti valmis.
Koska Ferrari oli myyty jo etukäteen, nainen on tiennyt että mies on lähellä menettää henkensä, ja toisaalta ne varat eivät tule jäämään pesään jaettavaksi.
Nainen on tehnyt kiireesti kaupat siinä uskossa että ollessaan vielä avioliitto voimassa hänellä olisi ollut vielä "melkein" oikeus myydä auto "laillisesti", tai ainakin pienin seuraamuksin jos jokin menee pieleen. Toisaalta jos ero on alkanut olla ovella, kiire on joka tapauksessa että kerkiää "hoitaa homman" kotiin.
Tekojen jälkeen naisen on paras vältellä joutumasta antamaan mitään kommentteja ja pelata aikaa. Hän on ajatellut karistavansa jutun tomut jaloistaan, ja päätyvänsä uteliailta kuulustelijoilta riittävän kauas Suomesta muuttaessaan Espanjaan asumaan.
Myös isovanhempiin on pitänyt välttää minkäänlaisia kontakteja, koska naisella on koko ajan riski puhua "ohi suunsa", ja aiheuttaa itselleen lisää kyselyitä, joihin hänen on kiusallista keksiä päteviä ja aukottoman johdonmukaisia vastauksia.
Tässä kohtaa on viimeistään kätevää luoda valheilla lopullisesti riitaiset suhteet isovanhempiin väittämällä ettei isovanhemmat ole olleet kiinnostuneita lapsenlapsista ollenkaan.
Isovanhempien suuttuessa nainen välttyy jälleen kaikesta kommunikoinnista ja kysymyksiltä, joissa voisi vahingossa paljastaa itsensä.
45 minuutille lähetetty kirje vaikuttaa syyllisen henkilön lähettämältä tarkoin harkitulta hämäämiseksi tarkoitetulta kirjeeltä, jolla jälleen kerran pelataan aikaa ja pyritään välttää joutumista vastailemaan mihinkään kysymyksiin.
Nainen käyttää jopa lapsiaan "kilpenä" säälipisteiden saamiseksi, ja huomion kääntämiseksi itsestään pois.
Lapsikorttia käyttämällä pyritään saamaan median huomio pois ja media hiljaisemmaksi.
Napatkaa tuo onnenonkija.
Avioehtojahan ei ollut, joten puolisoiden etääntyessä toisistaan naisen tuli toimia melko nopeasti saadakseen itselleen kaiken heti, ennenkuin eroprosessit vaikeuttaisivat kuvioita..?
Amerikassa oleva skenaario on enemmän kuin jatkuvasti toistuvaa..
Esim "Forensic detectives, ja FBI files"
Kannattaa tarkistaa vielä onko nainen tai sitten uhri itse (naisen toivomuksesta) lähellä ennen murhaa nostanut henkivakuutuksen summaa, nainen laittanut itsensä tai lapsensa edunsaajiksi jne. (Nainenhan pääsee alaikäisten lastensa takia kuitenkin rahoihin käsiksi jos henkivakuutussummaa tulee). Tarkistaa tulisi myös jos vakuutuksia on haettu muista maista.
T: Lieutenant Peter Columbo (LAPD) Los Angeles Police Department - Eukko tietää
Värjännyt on kirjoitti:
:DD Sepä se
Ette tosissanne voi olla noin naivin sinisilmäisiä. Eukko Suomeen kuullusteltavaksi. Eukko tietää.
- kljfsjeiojkklfkjgerj
pal näh mies kirjoitti:
en miehenä uskaltais tuon näkösen kanssa olla ja seurustella,aivan arvaamattoman näköinen.niin on myös auer.täysin arvaamattomia molemmat.pysyisin ainakin 5 metrin etäisyydellä vaarallisen näköistä.
Eukko on rakastunut uuteen äijään, mutta ovat päättäneet raivata entisen ukon pois tieltä.
Tuokin on äärimmäisen usein ollut esillä mm. Columboissa, sekä tositutkimus FBI -Files, ja Forensic detectives -ohjelmissa Jenkeissä.
Näin ollen pitää hakea kuullusteltavaksi myös eukon nykyinen äijä sieltä espanjasta, ja ottaa siltäkin DNA.
Äijästä olisi voinut jäädä myös kuituja rikospaikalle, mutta Suomessa ei taida olla kunnollista rikostutkintaa, koska syylliset normaalisti aina heti tunnustaa vapaaehtoisesti. (Oli myös toisessa ketjussa esillä)
Mutta mutta... ei tätä juttua taida poliisilla olla varaa kunnolla hoitaa, koska eukko pakeni espanjaan. Sillähän se sinne varmaan alunperinkin meni, ja siellä tullee pysymäänkin.
T: Lieutenant Peter Columbo, Heavens Police Department since 2011
- Päälystakki ok!
Hyvä ku POLIISI on naikkosten jälkiä takaperoisesti parsimassa ja tarkastamassa.niiltä jäljiltä voi löytyä vaikka mitä??? onneksi suomessa HENKIRIKOS ei vanhene koskaan??
- OIH!!! HEIDAA!!
Oho, en mä tiennyt, ettei kaikki rahat oo mun ja mä en saa niitä käyttää mieten haluan. Mähän möin vain pikkasen miljoonalla omaisuutta. Pitäähän munkin elää :( Miksi mä en saa myydä mun kuolleen ukon omaisuutta? Hei DAA!!
- Näin Suomen laissa
Murha ei vanhene koskaan. Tappo vanhenee 40:ssä vuodessa.
- jk
auer kyllä tietää
- Pokka pitää
Mistäpä sitä tietää vaikka Jukka olisi saanut vihiä Annelin puuhista ja siksi tappoi miehensä. Olen 100% varma että Anneli on tappanut. Ja siitä pääsi kuin koira veräjästä. Eikä tietenkään kerro mitä tietää, vaikka tietää taatusti.
- TEORIAT XXX
niin sekin on yksi teoria......JA SUOJELEE VAIN LAPSIAAN
- Ei ole syytön!
Annelista menen takuuseen että nämä syytteet pitävät paikkaansa, myöskin miehensä tappo on hänen tekosiaan. Mariasta en mene takuuseen. Sen naamastahan oikeen PAISTAA että on syyllinen. Toivottavasti tuo murhatuomio tulisi voimaan sillä kukaan muu ei syyllinen voi olla.
- Pillun valtaa.
Molemmat susinaarat oikke munahaukkoja. ovatkohan ryssiä alkuperää.sopis hyvin??nimiä voi muunnella.vai ovatko mistään kotoisin.
- gbhnjmk,l
Auerhan ON ryssä. Varma tieto.
- Joku väitti
gbhnjmk,l kirjoitti:
Auerhan ON ryssä. Varma tieto.
virolaiseksi, mutta tuskinpa sen koko suku silloin tällä olisi.
- Selvä juttu
Oon alusta asti ollu varma, että Maria tilasi miehensä surman. Nyt pitää vaan poliisin haalia loputkin todisteet kasaan.
- Aivan selevä
Sammaa mieltä
- petoss
Maria Alanen juuri pidätetty. Tulisi tutkia hänen miehensä henkirikosta hieman tarkemmin, tekijähän ei jäänyt koskaan kiinni. Oliko nainen ukkonsa murhan takana? Rahan ahneus on kamala sairaus.
- Raha Ohittaa "Surun"
Haiskahtaa siltä, että on. Ei kukaan oikeasti sureva leski ala myydä miehensä omaisuutta 3 kk sisällä hautajaisista. Perunkirjoitushan on toimitettava 3 kk sisällä kuolemasta. Eli pintanaamahupsukka salasi Ferrarin ja myi sen omaan piikkiin jossain välissä?
- MiljonääriJUsa
Raha Ohittaa "Surun" kirjoitti:
Haiskahtaa siltä, että on. Ei kukaan oikeasti sureva leski ala myydä miehensä omaisuutta 3 kk sisällä hautajaisista. Perunkirjoitushan on toimitettava 3 kk sisällä kuolemasta. Eli pintanaamahupsukka salasi Ferrarin ja myi sen omaan piikkiin jossain välissä?
Oletko todella noin typerä..isiootti. Miksipä ei voisi myydä , jos raha ei satu kasvamaan puussa.
Kyllä täällä palstalla taas haisee pahasti "kärsämäen" junttien mielipiteet.
miettikää mitä päästätte sieltä IIIISOSTA leipälävestä....
typerykset - ovela kettu
MiljonääriJUsa kirjoitti:
Oletko todella noin typerä..isiootti. Miksipä ei voisi myydä , jos raha ei satu kasvamaan puussa.
typeryksetKuinka suuri perintö todellisuudessa oli? Henkirikoksen arvoinen?
- kuivausrumpu ?
Raha Ohittaa "Surun" kirjoitti:
He asuivat eri maissa joten liitto oli kai kuivahtanut, tai sitten ei ?!
- KATTIMATIKAINEN
MiljonääriJUsa kirjoitti:
typeryksetISIOOTTI :)
- kukka hattu
ja minäkun olen kuullut että mies elossa ollessaan möi jo tuon auton mut maria ei halunnut siitä luopua kun ostaja meni paikalle .miten se on sen nyt raskinna luopua ,
- Mulle kaikki heti
http://www.suomi24.fi/sites/suomi24.fi/files/big_lifts/468_220_1800_Maria miljonääri.jpg
ihmisen älykkyyden tason tai sen puutteen näkee heti. - Ajattelemattomuutta
Hei haloo onko reilua mennä tuolla tavalla suoraan arvailemaan toisten seksuaalista suuntautumistaan? Mielestäni on heidän oma asiansa mitä ovat jos ovat.
- kaikki sallittua?
Suuntautuminen saa mielestäni olla mikä vaan, mutta ei puolustuskyvyttömiin lapsiin tai eläimiin sekaantumista.
Molemmat naiset melko varmasti tappoivat/ tapattivat miehensä,
ovat kuitenkin sen verran älykkäitä tai psykopaatteja, ettei todisteita löydy.
Onko tämän maan lainsäädäntö jotenkin jälkijunassa? - Lopulta Suomessa
kaikki sallittua? kirjoitti:
Suuntautuminen saa mielestäni olla mikä vaan, mutta ei puolustuskyvyttömiin lapsiin tai eläimiin sekaantumista.
Onko tämän maan lainsäädäntö jotenkin jälkijunassa?Kyllä juttu nyt selviää ja viimeiset todisteetkin vielä löytyy, kun Maria saatiin lopultakin Suomeen.
- Oik.Lis Nikkanen
Onko tämän maan lainsäädäntö jotenkin jälkijunassa?Onneksi suomen oikeuslaitos ei tuomitse sun "mutu" perusteella.
" Melko varmasti tapattivat " kutiaako perseesi siihen malliin että tiedät totuuden;-)
Hehheee onneksi oikeus tekee päätöksensä todisteiden eikä "Mutu" tuntuman perusteella.
Voisit mennä tuomariksi Kiinaan tai Pohjois-korean tolla perstuntumalla - Feikki keissi
Lopulta Suomessa kirjoitti:
Kyllä juttu nyt selviää ja viimeiset todisteetkin vielä löytyy, kun Maria saatiin lopultakin Suomeen.
Siis kyllähän tämä koko keissi haiskahtaa erittäin selvästi tekemällä tehdyltä huijaukselta jossa yksityiskohdat on hätäisesti kyhätty ties mistä tiedonpalasista. Mielestäni nämä lehtijutut ovat suoraan teeveestä kopioituja sillä olen välillä nähnyt näitä samoja juttuja teeveessä uutisoituna
- flipperquest
Onko tämän maan lainsäädäntö jotenkin jälkijunassa?SIIS KUKA SEKAANTUNUT..........ja missä vaiheessa
- jorkkula
MOONFACE Maria....
On niin kamalat kasvot akalla et en kulkis tollasen kans vaikka olis kuinka rikas....niin ja tyhmä ku vaseman jalan saapas..tyhmempi ku BLONDI :) - urvainen karos
Laitoin jo Marialle kosinta kirjeen poliisivankilaan
- OPSERVERI
EIPÄ KUKAAN OLE TUTKINUT NÄIDEN HERROJEN TEKOSIA MYÖSKÄÄN
- ...
Jospa Auerin herra sai tietää että Annelilla on suhde, syntyi tappelu rakastajan ja aviomiehen välille jossa mies vahingossa kuoli?
- gvbhnjmk,
Niin, mitäpä niitä tutkimaan, kun molemmat ovat jo naikkostensa murhaamia/murhauttamia.
- Sahuri Savosta
Onko teillä lukemisen tai kuulemisen ymmärtämisen puute. Maria tuli tänne vapaaehtoisesti selvittämään verosotkuja. Poliisi on ilmoittanut että asia ei liity mitenkään hänen miehensä kuolemaan. Siinä näkee kun ei työssä ole niin mielikuvitus laukkaa päivät pitkät , sitte kun vetää vähän mäyräkoiria napaan niin mielikuvitus sen kun yltyy, ruvetaan näkee jo leeboja sun muuta skeidaa. Todellisuudessa kateus gimman rikkaudesta loistaa kaalista. Hel vetti et täällä on kipeetä jengii.Tiiän tuon ku itekki hölmöilen olusissa. Unohtuu salkut milloin minnekin
- .,...
Joo, mutta miski Marian miehen touhuja ei tutkita? Voisi nimittäin löytyä se murhaaja.
- rahankiilto silmiss
.,... kirjoitti:
Joo, mutta miski Marian miehen touhuja ei tutkita? Voisi nimittäin löytyä se murhaaja.
Kyllä poliisi tutkii sekä miehen, että vaimon touhuja, kaikkea ei vain anneta julkisuuteen. Onkin syytä tutkia, koska rikkaiden henkirikoksissa syyllinen saattaa juuri olla tämän puoliso. Helpon rahan himossa...
- Kiinni jäi
.,... kirjoitti:
Eiköhän Maria-rouva just siks otettu koppiin kovisteltavaksi. Kavallus oli virallinen ja lain kirjaimen tä yttävä syy.
Toisessa kopissa istuu valmiiksi idän poika ja nyt aletaan ajaa näitä tosisaan päin. " Se kertoi sitä ja sitä, miksi?" "Hän kertoi sinusta sitä ja sitä..."
Ei kävele enää vapaana ulos. - Hohhoijaa
Joopa joo, miks olla kateellinen, kun sillä ei oo ees rahaa. Ja katotaanpa vain, niin Maria on syyllinen.
- Duunari Pohjanmaalta
HYVÄ!!
- Ketunkarvainen
Jos on ostetu tekijä jossakin ja autosta saa rahaa nopeasti palkioksi.Kyllä miehet on onnettomia lokeron perään ,siinä voi mennä vaikka henki kun oikein naarasketun kaataa.
- jhnbfdvsdfghjkjhgfdd
Johan ton maria-blondin naamasta näkee,mihin se horovittu tähtää!
- Ketäkiinnostaaaaa
Miljonääriäidit, juupajuu mistähän nekin miljoonat on tullut.. EI ainakaan työnteosta!
Ja ketä hei kiinnostaa onko se nyt lukkojen takana toi ämmä?
AHneella on paska loppu, oli miljonääri tai ei teoista joutuu vastuuseen!- Exxon Valdez
Kokoomus ja demarit plus muu roskaväki eduskunnasta pois!!!!!!!!!!
Perus Suomalaiset vois jäädä ainoana järkevänä sinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TEKEMÄÄN OIKEITA PÄÄTÖKSIÄ KANSAKUNTAMME HYVINVOINNIN ETEEN!!!!!!!!!!!!!!
Pashkaa on jo enemmän,kun nämä kokkari-demarit ovat jo pashkan luoneet omille jaloilleen!!!
PS on fiksujen ihmisten puolue,jättäytyivät suosiolla pois eduskunnasta!
Turha on mennä sinne haukkuja saamaan,kun nämä PerseSuomalaiset kokkari-demarit ovat ryssineet kaikki - PS on Populisteja
Exxon Valdez kirjoitti:
Kokoomus ja demarit plus muu roskaväki eduskunnasta pois!!!!!!!!!!
Perus Suomalaiset vois jäädä ainoana järkevänä sinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TEKEMÄÄN OIKEITA PÄÄTÖKSIÄ KANSAKUNTAMME HYVINVOINNIN ETEEN!!!!!!!!!!!!!!
Pashkaa on jo enemmän,kun nämä kokkari-demarit ovat jo pashkan luoneet omille jaloilleen!!!
PS on fiksujen ihmisten puolue,jättäytyivät suosiolla pois eduskunnasta!
Turha on mennä sinne haukkuja saamaan,kun nämä PerseSuomalaiset kokkari-demarit ovat ryssineet kaikkiPS on pettänyt lupauksensa maahanmuuttokysymyksessäkin. Mitähän vielä muuta tulee...
- gdd
kateutta voi tätä kateutta
- Dgg
Ahneutta voi tätä rahan ahneutta
- luckyshot
Rikkaudessa on yks huono puoli.... kaikki naiset kyllä haluu olla sun kanssa mutta vaan siks että ne tappaa sut ja saa perinnön.
- kamala rumba
Ja sekin vaikeus tulee eteen että kun tekijöitä on noinkin monta kun kaikki niin sen jutun ratkaisemisessa kestää ikuisuus että kaikille tekijöille saadaan joku tuomio kyhättyä.
Sen jälkeen on vankilat umpi täynnä ja miehet siviilissä joutuu homobaareihin.
No se etu siinä sentään (onneksi) on että homobaari pisnes työllistää ja tästä prk**n työttömyydestä päästään edes vähäksi aikaa irti. noin 4-12 vuodeksi.
- Motiivina raha
Tästäkin voi paljastua jotain yllättävää kun alkaa kuulustelut ja hiillostus. Miehen omaisuus on jutun juoni ja kuka kuolemasta hyötyy on epäilyissä vahvoilla. Tv:n kautta saaman kuvan mukaan nämä miljonääribimbot eivät ole järjen jättiläisiä koska verottaja sai nalkkiin. Auer saattaa olla salaa alykäs ja osittain tuurilla sivuutti murhasyytteen mutta jäi kiinni jostain muusta mihin näyttö riitti ja ei olettanut asian tulevan ilmi. Vastaavia juttuja on historiassa paljon kun rikollisia ei saada tilille niistä suurista ja mehevistä jutuista, mutta veronkierrosta on tuomittu monia.
- Joo..
Ahneella on paskanen loppu!
- tavisten tosi-tv
Siinä taas yksi niin suoraselkäinen idoli kokkaripelleille että.. Heh heh.
- seiskatiseiskaa!
Haisee tosi pahasti toi avaus. Taviksia kun ei kiinnosta mitkään ihmiset, jotka menee tv- ohjelmiin esim.termillä "miljonääriäiti" - mä en ole miljonääri, mutta jos vaikka olisinkin, niin varmaan suurin häpeä mulle olisi, jos mua nimitettäisiin "miljonääriäidiksi", eikä mikään kunnia, mistä varmaan moni tositv-sankari luulee olevansa kadehdittukin.
Voin suorastaan sieluni silmin jo nähdä otsikot ja siteeraukset Suomi24:n keskustelupalstakeskustelusta: "Näin viatonta Maria Alasta solvattiin keskustelupalstalla! " - että sikäli kaikkien kirjoittajien varmastikin kannattaisi varoa, jota tosiaan ei kiinnosta kuin iltapäivälehtiviihteenä eli ei mitenkään kaiken maailman tositv- uppo- oudot Maria Alaset.;)
Minua ei tossa naisessa kiinnosta mikään muu, kuin että onko sille tehty epäonnistunut poskipäiden kohotusleikkaus, kenties? Tyypin naaman mittasuhteet on lehtikuvissa ihan kummalliset - siis lehtikuvissa ja livessä en ole nähnyt. - Tyhmyyyyys
Mua vain kiinnostaa tämä tv-formaatti...miljönääriämmät.Miljoona siis markka-aikaan?
- _luulenpanäin_
Veikkaanpa vaan, että ei poliisi alasta ole pelkästään sen ferrarin takia vangittavaksi määränny. Luulisin, että kyseessä on jtn isompaa ja tuo ferrari oli vain tekosyy saada alanen vangituksi ja suomeen. Saamme varmaan kohta lukea lehdistä kuinka, alasen epäillään sekaantuneen miehensä murhaan ja itselläni on sellainen tunne ettei sillä naisella ole ihan puhtaat jauhot pussissa.
- seiskaisnäkemystä...
Jaa: minä taas seiskajulkisuuden ja oman maalaisjärkeni kautta veikkaan asiaa siten, että ei niin pinnallisen oloinen ihminen, kuin tämä poskipää- Maria- tositv- Alanen ketään ala tappamaan tai sellaisiin edes pystyisi tai haluaisi. Hän on todennäköisesti ja aivan asianmukaisesti järkyttynyt miehensä poismenosta ja tätä surua pitäisi mielestäni yrittää median hänenkin osaltaan kunnioittaa, oli millainen sen mies sitten olikaan - emme voi (tavikset) tietää.
Tämän Maria Alasen kuollut ukko ( jonka nimeä ei ole kerrottu julkisuuteen) taas todennäköisimmin on ollut suuren luokan talousrikollinen - tavallinen tarina; pikkusen köyhtynyt porukka ja hakee ensin tv- tuottajatuttujensa kautta julkisuudesta vähän lisää fynää, mutta uups: käy yllättävästi, että ei- toivottu lopputulos kenenkäään kannalta.
Joo Suomen lainsäädäntö tuntee termin omaisuuden takavarikko. Suomen valtio ei haaskaa veronmaksajien varoja siten, että Suomen valtio maksaisi jonkun ihmisen esimerkiksi "hakemisesta" ulkoa Suomeen vaikkapa siksi,että jos tällä olisi ollut veroilmoituksessa ilmoittamatta jätetty auto käytössään vaikka Indo- Kiinassa tai Tsadissa tai vaikka Monacossa. Se juuri on Suomen valtion hienous.:)
Ei tuo nainen ketään ole tappanut. Mutta: tämän Maria Alasen miehen nimi ja hänen yritysyhteytensä, niin? - Muovinen totuus
seiskaisnäkemystä... kirjoitti:
Jaa: minä taas seiskajulkisuuden ja oman maalaisjärkeni kautta veikkaan asiaa siten, että ei niin pinnallisen oloinen ihminen, kuin tämä poskipää- Maria- tositv- Alanen ketään ala tappamaan tai sellaisiin edes pystyisi tai haluaisi. Hän on todennäköisesti ja aivan asianmukaisesti järkyttynyt miehensä poismenosta ja tätä surua pitäisi mielestäni yrittää median hänenkin osaltaan kunnioittaa, oli millainen sen mies sitten olikaan - emme voi (tavikset) tietää.
Tämän Maria Alasen kuollut ukko ( jonka nimeä ei ole kerrottu julkisuuteen) taas todennäköisimmin on ollut suuren luokan talousrikollinen - tavallinen tarina; pikkusen köyhtynyt porukka ja hakee ensin tv- tuottajatuttujensa kautta julkisuudesta vähän lisää fynää, mutta uups: käy yllättävästi, että ei- toivottu lopputulos kenenkäään kannalta.
Joo Suomen lainsäädäntö tuntee termin omaisuuden takavarikko. Suomen valtio ei haaskaa veronmaksajien varoja siten, että Suomen valtio maksaisi jonkun ihmisen esimerkiksi "hakemisesta" ulkoa Suomeen vaikkapa siksi,että jos tällä olisi ollut veroilmoituksessa ilmoittamatta jätetty auto käytössään vaikka Indo- Kiinassa tai Tsadissa tai vaikka Monacossa. Se juuri on Suomen valtion hienous.:)
Ei tuo nainen ketään ole tappanut. Mutta: tämän Maria Alasen miehen nimi ja hänen yritysyhteytensä, niin?Tuon varaan tuollaiset muoviset mustatlesket laskevatkin, että ihmiset ajattelisivat niinkuin sinä kuvailit. Palkkamurhalta vaikuttaa
- Tollon iltapäiväleht
Kukahan se tämäkin Maria Alanen on?. Varmaan joku Vuoden Mulkku -palkinnolla palkittava turha julkkin, jonka perässä yksinkertainen kauppakeskuskarja ryntäilee.
Ilmeisesti tämä karja lukee lehtiä, jossa joku hevletin Mari Alanen on esillä.
Perkkele. KARJA PORTTIIN, KARJA PORTTIIN. VÄÄNNÄNKÖ HÄNNÄSTÄ STANA?
Täytyy olla vähän yksinkertainen että lukee esim iltapäivälehtiä.- nooooh..,,...,,.
Nimimerkille " Tollon iltapäiväleht": iltapäivälehtiä voi lukea, mutta kaikkeen niissä olevaan informaatioon ei tule uskoa, kuten ei tule uskoa kaikkeen siihenkään juttuun, mitä esimerkiksi tällaisilla nettipalstoilla on. Mediakritiikki ja sen opettaminen taitaa olla aika aliarvostettua nykypäivän kouluissa?
En minäkään tiedä, että kuka on Maria Alanen; olen vain lehdistä lukenut, että johonkin kv- formaattiin perustuvassa vastenmielisen oloisessa roskaviihdesarjassa "Miljonääriäidit" on tällainen ihminen Maria Alanen esiintynyt... Se minulle ei olisi tullut mieleenkään, että olisin koskaan katsonut sellaista sarjaa, mutta iltapäivälehdet ovat pitäneet huolen, että kaltaiseni asiasta ei- kiinnostuneetkin tietävät, kuka on Maria Alanen.;) Siihen myös kiinnitin aikoinaan huomiota, että useissa tän Suomi24- foorumin keskustelupalstakeskusteluissa tuntui olevan melkein kuin palkatun oloisia *vitsi* Maria Alasen kehujia....Ikään kuin taviksista keskustelupalstakirjoittajista valtaosaa edes yhtään kiiinnostaisi.
En aio aprikoida, että mikä tuo sensuroitu sana tuossa viestissä on, mutta tämä Maria Alanen lienee saman luokan julkkis, kuin ovat Johanna Tukiainen, Saana Parviainen ja moni muu. Ahdistavaa edes joutua lukemaan heistä.
- Miljonäärinainen.
Möi auton,entä sitten? Finnairin johtoporras sai satojatuhansia bonusrahaa,samalla kun muilta työntekijöiltä vaadittiin palkanalennusta. Mutta bonusrahoja ei kukaan vaadi takaisin,se vasta on törkeää. Alasen tapaus on tämän rinnalla,kuin kärpäsen uloste meressä.
- SIkaniska1
Rahat takaisin Finnairin pmoilta, muuten erottamisessa ei ole mitään järkeä, koska rahat maksettiin, että ei eroaisi. Nyt erotetaan jotenka kuka voitti. Saatanan typeriä päättäjiä meillä
Tappo ei vanhene 40:ssä vuodessa, vaan 20:ssä vuodessa. Eikä ko. henkilöstä ole syytä käyttää mitään miljonääri termiä, koska se oli vaan lapsellisen ohjelman nimi!
- Auerhaara
Yksi mies on kuollut ja yksi Ferrari kadonnut sekä lisäksi suuri summa rahaa..
epäilyttävää vaikkei mitään olisikaan tapahtunut?
Onkohan joku ostellut käytettyjä uusia Ferrareita lähiaikoina?
Ei kai vaan PUNAISTA. - Mennen tullen.
Mustat Lesket luulivat että heidän PILLUN valta kestää hautaansa asti. onneksi ei taida näin olla. rumia naikkosia molemmat.tosi puutteessa pitää olla jotta kävis nuita panemassa.
- hevosmiestentietotoi
kyllä sellasen tavallinenkin kansalainen jo katekismuksen perusteella ymmärtää mikä on oikein ja mikä väärin.
Jos kysymyksessä oli jokin kymppitonnien verohuijaus,ei sitä kuulkaa ihminen Suomessa saa kansainvälistä etsintäkuulutusta ja rajalta heti kotiintullessa poliisi-vankilaan viedään.
Luulen,siis luulen,en tiedä,on tässä varmaankin muutakin kuin jätti verot maksamatta.Jollakin entisellä,konkurssin tehneellä yrittäjällä voi jäädä 200000th eur verovelkaa,eikä siitä Pasilaan viedä?
- kuolema löi leiviksi
Mustat lesket laskivat sen varaan, etteivät jää koskaan kiinni! Toinen hävitti ratkaisevat todisteet ja toinen palkkasi palkkamurhaajan. Molemmathan saivat kuolleen ukkonsa perinnön, toinen enemmän, toinen vähemmän.
ihan yks hailee, mitä MURHAAJA-MUIJAT tietää ukositaan........kukaan normaali
MIES ei edes vaivaudu SYLKÄSEEN ton nimisen muijan perään !! HYI !!! YÄK !!!
pitääks itte mennä tappaan toi MUIJA ?!?!? JA VIEL LEMULÄJÄ sekin on.....- Jansson tutkii
..muistatteko RAID-elokuvassa pornokauppias Sundman,kerto Raidille miks firma meni konkkaa jotenkin näihin sanoihin.......
"D-kuppi,A-luokan perse,mutta olishan se pitänyt tajuta ,että vituiks se menee jo pelkän nimen perusteella,Tahiti Kinnunen" - luckyshot
Rikkauksissa on yks huono puoli..... Kenet tahansa otat vaimokses se vaan haluu tappaa sut että sais perinnön.
- Tytöillä diili
Jos tytöillä on diili. Tykkääkin toisistaan ja miehet pois kuvioista. Tää on kuin jostain salapoliisiromaanista.
Raha, hienot autot, luxusasunnot. Kylmän oloisia ja sanoisinko hyvin miesmäisiä/kolhoja naisia, joilla ei kuin luuta koko vartalo. Lihaa ei näy olevan missään. On se ihmeellistä mitä nainen voi tavarallaan saada!?
Voihan se olla, että tämäkin selviää mihin aviomies katosi? Ja kuka on syyllinen.
Kakkua vaan linnaan kavalluksesta. Sinne Hämeenlinnaan vaan lusimaan Rositan ja Huldan kanssa. Eiköhän tiedä mitä se ankeus on. Nyt kun on tottunut pintaliitoon. - Benny Hill
Maria Alanen on vapaa .Lähtee takasin aurinkoon nauttii elämästä . Mollasitte syytöntä turhaan .Jatkaa vaan mäyräkoirien juontii ja Matloc leikkii pellet. Mä lähden tonne Espaniaan ,mulla on siellä komee blondi irrotellaan vähän hiekalla ilta-auringossa. Näkisittepä naamanne Hoh.Hoh.Hoo
- Ai syytöntä...
... pikemminkin tällä hetkellä saattoi jäädä aineisto puutteelliseksi, joten piti päästää vapaaksi, mutta henkirikos ei vanhene koskaan.
- luckyshot
No jes siinä oli kuitenki tuomarien lahjontaa.
- viisaastitehty
Maria Alanen ei ole saanut miehensä perintöä sillä käsittääkseni heillä oli avioehto. Rahat siis menivät lapsille joten näin maria kierrettiin perinnössä toki se mitä on yhdessä avioliiton aikana hankittu on jäänyt hänelle.
- Kyllähän se
onhan sillä alaikästen lasten kautta mahdollisuus nauttia varallisuudesta aivan kuin omastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124