Tai parhaat. Niitä on aika vaikea laittaa paremmuus järjestykseen. kaikissa jotain hyvää....
Mutt mun mielestä Sabatti teki parhaat levyt edesmenneen Ronnie J. Dion aikoina.
Albumeilla Heaven and hell, Mob rules, ja Dehumanizer on monia "helmiä" joita kuuntelee 100 x mielummin kun sitä paranoidia..
Black Sabbathin paras levy
5
199
Vastaukset
- black satans
BS on kehnoo musaa ja paranoid kehno kappale!!!!!
VENOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 312f23f3g35hy56
Sabbath Bloody Sabbath.
- ---
SBS ja Sabotage on kaksi eniten soittoa saaneista.
- teijoliini
Ozzyn ajoilta Sabotage, Dion laulamista Heaven and hell. Ja sitten aivan liian aliarvostettu Born again! Noitapa sitä eniten tulee pyöriteltyä.
- Bornagain=Hyvä levy
teijoliini kirjoitti:
Ozzyn ajoilta Sabotage, Dion laulamista Heaven and hell. Ja sitten aivan liian aliarvostettu Born again! Noitapa sitä eniten tulee pyöriteltyä.
Joo born again on yllättävän hyvä levy, vaikka sitä ei oo paljon arvostettu missään.
Ei ehkä aukea heti ensimmäisellä kuuntelulla.. ja
Vaikka äänenlaatu albumila ei ole niitä kaikkein parhaita on soundi kuitenki erittäin raskas,. ja metallinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850