Keskustan puoluesihteeri Timo Laaninen katsoo, että puolustusministeri Stefan Wallinilla (r) olisi enemmän syytä eroon kuin keskustan entisellä pääministerillä Anneli Jäätteenmäellä oli aikanaan.
Jäätteenmäki joutui eroamaan 2003, koska hän menetti eduskunnan luottamuksen valehtelun takia.
ONKO WALLININ EROTTAVA VALEHTELUN VUOKSI...
6
62
Vastaukset
Tiedoksi vaan KEPUlle ja KEPUn puoluesihteerille: KEPU ei ministereitä erota eikä hallituksia kaada. KEPUn pitää muistaa, että se on pienin oppositiopuolue, jolla ei ole vallan hitustakaan.
:)- heijaa kepu!
Eikä kepu erota muutoinkaan ruotsalaisia. Siellähän on Väyrynen, joka on hyvää pataa ruotsalaisten kanssa ja saa tukea sieltä. Väyrynen on kova "patu"!
- FRÅN NORGE
Norjassa sääntöjen vastaisesti myönnetyt avustukset ovat johtaneet tasa-arvoministeri Audun Lysbakkenin eroon. Lysbakken joutui valokeilaan, kun ministeriö myönsi puolueeseensa sidoksissa olevalle naisjärjestö Jenteforsvaretille 21 000 euroa. Lysbakken aikoo yhä pyrkiä puolueensa johtajaksi.
Lahjoitus oli sääntöjen vastainen, koska yhdistys oli kytköksissä Lysbakkenin Sosialistisen vasemmistopuolueen nuorisosiipeen.
- SDP:n puoluetoimisto
SDP ei ymmärrä miten Wallin valehtelu olisi tuomittavaa, valehteleehan Urpilainenkin koko ajan.
- Kuski löytyy
Hallituspuolueet ovat stefan wallinin takana. Mitään väärää ei ole tapahtunut . Kukaan ei uskalla äänestää erottamisen puolesta. Veikkaan kuitenkin, että
rivit rakoilee ja Rajamäki ja muutama muu edustaja vaatii eroa.
Jos tää alkaa mennä pelkkien valheiden paljastamiseksi, niin kohta on sellaiset
lakot päällä, että tää koko homma leviää kun p.askakasa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423