Eli olin kaverini kanssa 2viikkoa sitten salaa helsingissä, ja heidän vanhempansa kuulivat siitä jotenkin eilen. Kaverin äiti soitti mulle tänään aamulla haukkui mua todella rumasti mm. huoraksi, kakaraksi ja huora sanaa hän toisteli. Hän uhkasi, että kaverini sukulaiset häpäisevät minut heti kun näkevät mut jossai, ja että hän aikoo hankkia vanhempieni numeron jostain ja kertoa heillekkin. ja lopuksi hän sanoi HUORA ja katkaisi puhelun.
Vanhempani eivät saa kuulla tästä ;( olen juuri saanut heidän luottamuksensa takaisin ; ( enkä uskalla edes lähteä ovesta ulos ;'(
MITÄ TEEN auttakaa mua, pelottaa todella paljon
Auttakaa mua ! ;(
2
223
Vastaukset
- totuus kannattaa
Minusta sinun tulisi kertoa vanhemmillesi totuus, ja sanoa kuinka paljon kadut tekemääsi. Silloin et menetä heidän luottamustaan. Voit vanhempiesi kanssa yhdesssä keskustella asiasta mutta minä ainakin tekisin tuosta kaverin äidistä rikosilmoituksen, ei ketään saa haukkua tuollaisilla nimityksillä. Varsinkaan lasta! Luulen että vanhempasi olisivat hiukan vihaisia mutta tajuaisivat että itse kerroit heille totuuden joten ovat hiukan ylpeitäkin.
- True!
Pitää paikkansa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647