Terve. Mua vähän stressaa toi 2 vaihe, vaikka osaan ajaa hyvin ja liikenne säännötkin osaan. mutta voiko siellä menettää korttinsa jos tekee jonkun virheen ?
Esim meille tulee: Arvioiva ajo, kesto 1,5 tuntia, ilmeisesti liikenteessä kumminkin tuo ajetaan? Mua vaan stressaa jos se kyylää kokoajan mun ajamista siinä vierellä ja sitten mokaan.
2 vaihe
4
218
Vastaukset
- wdwdwdf3r
PS. oon saanut kortin vasta melkein 4 kuukautta sitten. XD ja ahdtaa jo nyt vittu kituttaa. haluun kuolla
- anon12332223221
Jos osaat ajaa niin mitä sä murehit asiasta? Kyseessähän on arvioiva ajo , joten hän tarkkailee sinun ajotapaasi ja antaa lopuksi vinkkejä , jolla menoveden kulutusta voi laskea. Jos tulee sanomista niin kuuntele hyvät ohjeet, mutta toisessa vaiheessa ei voi menettää korttia.
Kuten tuossa mainitaan, niin ei voi menettää. II - Vaihe sisältää Arviovan ajn, sekä teoriaa jokunen tunti ja sitten vielä liukkaakelin ajoharjoittelurataa, jossa liikutaan omalla ajoneuvolla.
- ajanut jo
Ei sitä kannata stressata. Itsekin sain silloin huomautuksen taloudellisen ajon puutteesta, tosin se on aluksi normaalia kun keskittyy vain tiessä pysymiseen.
Ei se ole inssi, eli et voi menettää ellet nyt sitten lakia riko oikein kunnolla esim. ajat 30 kilsaa ylinopeutta tms. Mutta huolimattomuudesta et sitä menetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124