sanoi, että hän haluaa rikkaan miehen, jotta hänen ei tarvitsisi käydä töissä. Minä sanoin, että rikkaita miehiä on vähän ja ne menevät kauniille naisille, sen jätin sanomatta että ne myös vaihtavat surutta nuorempaan kun nainen rusinoituu.
Blondi sanoi, että hänelle riittäisi mies joka tienaa noin 5000 euroa kuussa.
No parikymppisenä nättinä naisena hänellä on oikeasti mahdollisuus tuollaiseen mieheen, jopa vaikka on harrastanut panopainotteisia kevytsuhteita"vitun hyvännäkösten"ja"coolien"pelimiesten kanssa ja yhden yön juttujakin tilitä löytyy.
Tästä tosin on jo kohta neljä vuotta aikaa, eli hänen mahdollisuutensa ovat huonontuneet ja muutaman vuoden päästä on turha uneksia minkääntuloisesta miehestä kun ikä lähenee kolmea kymppiä ja nuoruus on todellakin mennyt pelimiesten ja mahdollisesti myös ulkkismiesten kanssa hummatessa.
Eräs parikymppinen pissisblondi
37
249
Vastaukset
Miten viiltävää analyysiä...
- toisin sanoen
Kyllä ne rikkaat miehet on sen verran fiksuja et tajuavat tollasten teiniblondien käyttävän miestä vaan hyväksi jos tää teini ei käy töissä. Joten tää rikas heivaa tollasen blondin mäkeen hyvin pian. Ei kukaan rikas jotain laiskaa kattele.
- Naisasialooseri.
Varmasti aivan totta, mutta naiviuidessaan blondi luulee saavansa rikkaan miehen.
Minun äitini on kohta kuusikymppinen ja hänellä kävisi silti parempi flaksi kuin sinulla.
Mutta niin ne jotka tuijottavat pinnallisia asioita ansaitsevat samanlaisen kumppanin jos lainkaan.- silti vaan
Silti vaan ne naiset joita naisasialuuseri haukkuu vanhoiksi kurpiksi, niin saavat halutessaan paljon enemmän miehiä kun mitä naisasialuuseri saa itse koskaan naisia. En usko siihen että naisasialuuseri pystyisi saamaan naisia edes sitten keski-ikäisenä tai vanhempana, jolloin hän luulee olevansa vaan entistä komeampi ja haluttavampi naisten silmissä kun ikää on tullut lisää.
- ENFP-nainen
Viisitonnia tienaava ei ole rikas, hyvätuloinen kylläkin. Veroprogressio pitää huolen ettei elintaso nouse lineaarisesti palkan kasvaessa.
Yleensä viisitonnia tienaavat ovat joko kaupallisella alalla, merkittävässä esimiesasemassa (joko alaisia enemmän tai asiantuntijatiimi), lääkäri, juristi, alansa huippuasiantuntija tms. Useimmiten viidentonnin palkkaan ei pääse ilman, että tekee työnsä hyvin ja äly leikkaa suhteellisen hyvin. Useimmiten näillä ihmisillä ei ole tyttöystävänä/vaimona parikymppistä bimboa, vaan vähän erityyyppinen henkilö. Bimbot kelpaa sitten vähän erityyppiseen "suhteeseen", jos siihenkään.- ..............
Ja miinuksia satelee :D Akateemiset yli-ihmiset ovat vetäneet herneen nenäänsä.
HUORA SE ON KOULUTETTUKIN HUORA - ed.
En vihjannut kelpaamisessa teinibimbon seksuaalihistoriaan, vaan älyyn ja elämänkokemukseen.
- .............
ed. kirjoitti:
En vihjannut kelpaamisessa teinibimbon seksuaalihistoriaan, vaan älyyn ja elämänkokemukseen.
Minun mielestäni seksuaalihistoria on olennaisin osa naisen elämänkokemusta. Ei voisi vähempää kiinnostaa naisen tylsät koulu/työjutut.
- Kutseniinan haamu
"Useimmiten viidentonnin palkkaan ei pääse ilman, että tekee työnsä hyvin ja äly leikkaa suhteellisen hyvin."
Heh-heh. Entä eräät kansanedustajat ja ministerit? - ...
............. kirjoitti:
Minun mielestäni seksuaalihistoria on olennaisin osa naisen elämänkokemusta. Ei voisi vähempää kiinnostaa naisen tylsät koulu/työjutut.
No sen kyllä huomaa. Kyllä vakka kantensa valitsee.
- sehän kirjoitti että
Kutseniinan haamu kirjoitti:
"Useimmiten viidentonnin palkkaan ei pääse ilman, että tekee työnsä hyvin ja äly leikkaa suhteellisen hyvin."
Heh-heh. Entä eräät kansanedustajat ja ministerit?Useimmiten.
- ed.
............. kirjoitti:
Et taida olla viidentonnin palkkaluokassa....
- ............
ed. kirjoitti:
Et taida olla viidentonnin palkkaluokassa....
No en ole en. Mutta en mä jaksa uskoa että ne massimiehetkään pitää välttämättömänä sitä että naisella on joku humanistinen tusinatutkinto. Rumalla naisella ei tee mitään vaikka se olisikin itsestään liikoja luuleva akateemikko.
- ed.
............ kirjoitti:
No en ole en. Mutta en mä jaksa uskoa että ne massimiehetkään pitää välttämättömänä sitä että naisella on joku humanistinen tusinatutkinto. Rumalla naisella ei tee mitään vaikka se olisikin itsestään liikoja luuleva akateemikko.
Teen töitä ympäristössä, jossa viisitonnia ei ole tavaton palkka, vaikka suurin osa saa tietysti vähemmän. Kaikki tuntemani kategoriaan menevät miehet ovat valinneet fiksuja naisia.
Aika monen nainen on edustava mm. omia ajatuksia löytyy, keskustelu- ja käytöstaidot on hyvät. Joku on klassisen kaunis, muttei kaikki. Monen nainen on enemmänkin Jenni Haukio-tyylinen kuin bimbokaunotar. Yhtään kouluttamatonta naista en tiedä, mutta en usko että sekään olisi este tuntemilleni ihmisille jos naisella muuten leikkaisi kirkkaasti. - 16+19
............ kirjoitti:
"Mutta en mä jaksa uskoa että ne massimiehetkään pitää välttämättömänä sitä että naisella on joku humanistinen tusinatutkinto. "
Sanoiko joku niin?
"Rumalla naisella ei tee mitään vaikka se olisikin itsestään liikoja luuleva akateemikko."
Bimbon ainoana vaihtoehtona on ruma itsestään liikoja luuleva akateemikko? Justjust. Katso ympärillesi. Useasti kyllä niillä oikeasti varakkailla ja omat rahansa älyllä tienaavilla on muijana joku oikeasti fiksu nainen eikä mikään kaltaisesi tyhjäpää. - ................
ed. kirjoitti:
Teen töitä ympäristössä, jossa viisitonnia ei ole tavaton palkka, vaikka suurin osa saa tietysti vähemmän. Kaikki tuntemani kategoriaan menevät miehet ovat valinneet fiksuja naisia.
Aika monen nainen on edustava mm. omia ajatuksia löytyy, keskustelu- ja käytöstaidot on hyvät. Joku on klassisen kaunis, muttei kaikki. Monen nainen on enemmänkin Jenni Haukio-tyylinen kuin bimbokaunotar. Yhtään kouluttamatonta naista en tiedä, mutta en usko että sekään olisi este tuntemilleni ihmisille jos naisella muuten leikkaisi kirkkaasti.Oletko kuitenkin itse sinkku? Miksi?
Haukiohan ei ole ruma vaan ikäisekseen ihan vetävä. Minulla taas on työkaverina yhtä pitkä kuin leveä akateeminen pikku porsas joka ilmeisesti kuvittelee että taukoamaton valittaminen työpaikan "epäkohdista" ja siitä ettei hän löydä koulutustaan vastaavaa työtä osoittaa hänen älykkyyttään. - eri mieltä
................ kirjoitti:
Oletko kuitenkin itse sinkku? Miksi?
Haukiohan ei ole ruma vaan ikäisekseen ihan vetävä. Minulla taas on työkaverina yhtä pitkä kuin leveä akateeminen pikku porsas joka ilmeisesti kuvittelee että taukoamaton valittaminen työpaikan "epäkohdista" ja siitä ettei hän löydä koulutustaan vastaavaa työtä osoittaa hänen älykkyyttään.Miten niin ikäisekseen vetävä? Haukio on kolmekymppinen, eli nuori aikuinen, joka tosin näyttää viiskybäseltä. Mutta ei todellisuudessa ole siis edes keski-ikäinen vielä.
No, mielipiteensä kullakin. - eri mieltä
eri mieltä kirjoitti:
Miten niin ikäisekseen vetävä? Haukio on kolmekymppinen, eli nuori aikuinen, joka tosin näyttää viiskybäseltä. Mutta ei todellisuudessa ole siis edes keski-ikäinen vielä.
No, mielipiteensä kullakin.Mutta on käsittääkseni siis ihan fiksu nainen. Että se siitä varakkaat naivat bimbon-väitteestä.
- Hyvä ihminen
"Blondi sanoi, että hänelle riittäisi mies joka tienaa noin 5000 euroa kuussa."
Huh! Kuulostaapa varsin petolliselta tuo looserin kirjoitelman päästara tällä kertaa.
Tuolta blondiltahan puuttuu oikeasti sydän tai jotakin muuta konkreettista, sanokaa mun sanoneen. Sielu?
Mitään pitkiä suhteita en moiselle rahahaukalle menisi lupaamaan, vaikka olenkin tässä neitsyt ja kokematon.
Ei kumppania varallisuuden perusteella valita. En näe siinä mitään moraalia ainakaan itse.
Minusta rakkaus on jotakin niin ihanaa, ettei sitä millään rahalla voi saadakaan. Ei vaikka matelisi itse rahan luo kuin käärme.
Jos minä olisinkin rikas niin tyytyisin hakemaan vain jotakin ihanaa ja sopivasti kaunista tavisnaista pysyväksi kumppanikseni.
"Tästä tosin on jo kohta neljä vuotta aikaa, eli hänen mahdollisuutensa ovat huonontuneet ja muutaman vuoden päästä on turha uneksia minkääntuloisesta miehestä kun ikä lähenee kolmea kymppiä ja nuoruus on todellakin mennyt pelimiesten ja mahdollisesti myös ulkkismiesten kanssa hummatessa."
Mitä vikaa kolmessa kympissä muuten on? Kaikkiillahan se on edessä. Ja jos minulta kysytään niin moni nainenhan alkaa vasta tuossa vaiheessa ikää kukoistamaan sitä jotakin todella naisellista.
Toki kivan-näköisiä naisia löytyy myös tuolta 24 osastoltakin, ei siinä mitään, mutta että peli olisi menetetty kolmenkympin deadlinen jälkeen?? Ei se ole. Ei ainakaan niillä onnekkailla jotka ovat hyvin säilyneitä.
Hevonkukkua, sanoisin!- 798789
Aloittajan kuvaama blondi on mielikuvitusolento niin kuin kaikki Naisasialooserin tuntemat "tapaukset". Virikkeitä saatu leffoista ja iltapäivälehdistä.
- Naisasialooseri.
798789 kirjoitti:
Aloittajan kuvaama blondi on mielikuvitusolento niin kuin kaikki Naisasialooserin tuntemat "tapaukset". Virikkeitä saatu leffoista ja iltapäivälehdistä.
Ei ole. Totuus on tarua ihmeellisempää. Tosin siinä ei pitäisi olla kenellekkään mitään yllättävää että naiset kiinnostuvat niistä samoista miehistä ja että naista kiinnostaa miehen rahat.
- 3e645634
Naisasialooseri. kirjoitti:
Ei ole. Totuus on tarua ihmeellisempää. Tosin siinä ei pitäisi olla kenellekkään mitään yllättävää että naiset kiinnostuvat niistä samoista miehistä ja että naista kiinnostaa miehen rahat.
Ainahan voi väittää mitä vaan. Se ei tosin tee siitä totta.
- .............
Naisasialooseri. kirjoitti:
Varakkaan ja menestyneen miehen näkeminen aiheuttaa naiselukassa positiivisia mielikuvia mm siitä millaisen elintason nainen miehen rahoilla saa ja kuinka naisen kaverit kadehtivat naista kun hänellä on korkean statuksen mies. Näitä mielikuvia naiselukka nimittää rakkaudeksi.
- Ritarimies
............. kirjoitti:
Varakkaan ja menestyneen miehen näkeminen aiheuttaa naiselukassa positiivisia mielikuvia mm siitä millaisen elintason nainen miehen rahoilla saa ja kuinka naisen kaverit kadehtivat naista kun hänellä on korkean statuksen mies. Näitä mielikuvia naiselukka nimittää rakkaudeksi.
En ole koskaan irl tavannut naista joka olisi ollut jonkun miehen rahojen perään
- ................
Ritarimies kirjoitti:
En ole koskaan irl tavannut naista joka olisi ollut jonkun miehen rahojen perään
Uskot varmasti senkin, kun naiset sanovat ettei miehen munan koolla ole väliä?
- ++++
"jopa vaikka on harrastanut panopainotteisia kevytsuhteita"vitun hyvännäkösten"ja"coolien"pelimiesten kanssa ja yhden yön juttujakin tilitä löytyy."
Öö miten niin jopa vaikka? Ei nuo jutut ole mitään naista huonontavia ominaisuuksia normaalien mieleltään terveiden miesten mielestä, useimpia ei edes kiinnosta.- Naisasialooseri.
Tottakai korkea käyttöaste halventaa naista. Ja tuskin yksikään rikas mies halua em, pelmiesten jätteitä ja aisurin virkaa. On sanomattakin selvää, että pillun jakaminen huonontaa naista enemmän kuin mikään muu.
Jos miehellä on yhtään järkeä päässä niin hän tajuaa, että nainen on viettänyt parhaat vuotensa jakaen vastuttomasti reikäänsä ja kuvittelee että voi sitten heittääntynä rikkaan miehen elätiksi kun ulkonäkö alkaa rapistua ja "vitun hyvännäköset"ja"coolit"pelimiehet vaihtavat nuorempiin.
- Laskuvirhe pahanen
Bimbolla ei taida olla peruskoulun matematiikka hallussa. Viidentonnin tuloista jää käteen tavanomaisella asuntolainalla (vähennykset) -3200€/kk. Ei sillä luksuselämää makseta kahdelle....
Varsinkin jos toinen haluaa olla kotona joutilaana, tarkoittaa 1600€/kk/hlö, josta tietysti ensin vähennetään asuntolaina, yhtiövastike, autokulut, elämiskulut. Hups, toinen puoli ja ylikin hujahti samantien. Isotuloinen mies luultavasti haluaa käyttää palkkaansa myös itseensä eli isoja taskurajoja pelkällä lorvimisella tuskin tulee. - kyllä kyllä
Silloin ku miehellä on rahaa niin naamavärkillä ei ole mitään väliä. Ruma mies saa kauniin naisen jos on paljon rahaa. Rahalla on sen verran valtaa tällä planeetalla.
- __________
Niin, entäs sitten? Ei kuitenkaan ketä tahansa kaunista naista, vaan gold digger-horatsun.
- Neuvottelukysymys
__________ kirjoitti:
Niin, entäs sitten? Ei kuitenkaan ketä tahansa kaunista naista, vaan gold digger-horatsun.
Aivan kenet vaan naisen, jos paalua on tarpeeksi.
- Neuvottele rauhassa,
Neuvottelukysymys kirjoitti:
Aivan kenet vaan naisen, jos paalua on tarpeeksi.
Höpsis, kaikki ei ole kaupan..vain joku katkera kauppamies voi luulla noin.
- Kyllä on
Neuvottele rauhassa, kirjoitti:
Höpsis, kaikki ei ole kaupan..vain joku katkera kauppamies voi luulla noin.
kysymys on vain hinnasta. Ja samalta sen gold diggerin paneminen tuntuu kuin peruslutkankin.
- deft
Meilläpäin pissisblondit on vain niin sanottujen "pahojen poikien" perään. Että vähän budia ja sidukkaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita (esim. liikenteessä). Ei ne rahalla mitään tee. Sen oman mussukkamiehensä kuuluu vain tietää mitä tahtoo ja rötöstelee tarpeeksi että saa sen sen kaiken. Ja välillä puhua tunteista (lue: riidellä kovaäänisesti ja ajoittain uhata turpaan vedolla)
Vai onko pissisten määritelmä muuttunut lähiaikoina huomattavasti...?- ...
Eikö siellä päin ole muita kiinnostavia tyttöjä kuin pissisblondeja? Ilmeisesti näiden porukoiden näennäinen itsevarmuus syö joidenkuiden omaa varmuutta arvostaan ja arvoistaan.
- deft
... kirjoitti:
Eikö siellä päin ole muita kiinnostavia tyttöjä kuin pissisblondeja? Ilmeisesti näiden porukoiden näennäinen itsevarmuus syö joidenkuiden omaa varmuutta arvostaan ja arvoistaan.
Ei ollut kyse siitä, että minkälaiset tytöt kiinnostavat ja ketä. Ymmärtääkseni keskustelun avaaja määrittää ne seinät joiden sisällä puhutaan asiasta, eikä sen vierestä. Toki tajunnanvirta-keskustelu on aina tervetullutta, mutta mitään konsensusta siitä ei koskaan saada koska kaikilla on omat mutu-tuntumat ja pers...siis, mielipiteet :)
Oman ammatin ja työtehtävien puitteissa voin sanoa että tämä on aikalailla normin mukainen asian laita. Ei mitään uutta auringon alla siis.
Se näennäinen itsevarmuus taitaa rapista kun kokemuksia kasaantuu. Hienoimmat tapaukset jopa saattavat oppia virheistään ennen kuin on liian myöhäistä.
Teilaan edelleenkin aloittajan yleistyksen, vain siirtäen fokusta johonkin muuhun kuin rahanhimoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134