Oletteko kokeilleet homeopatiaa verenpaineeseen? Minulle ei tunnu löytyvän alantavaa lääkettä verenpaineeseen.
Homeopatia ja verenpaine
4
1193
Vastaukset
- huoh.
Jos beetasalpaajat, kalsiumsalpaajat, ACE-estäjät, AT-salpaajat ja diureetit eivät auta, miten kuvittelet että tislattu vesi ja kalkkitabletit auttaisivat?
- Huono vastaus
Siinäpä se kun mikään ei auta. Vastasit tosi ikävästi Huoh. Tuollainen ei yhtään nosta masentunutta mieltä.
- huoh.
Huono vastaus kirjoitti:
Siinäpä se kun mikään ei auta. Vastasit tosi ikävästi Huoh. Tuollainen ei yhtään nosta masentunutta mieltä.
Kerropa nyt ensin, mitä lääkkeitä on kokeiltu ja millä annostuksella? Oletko sisätautien erikoislääkärin hoidossa? Miten on painoindeksin laita, entä ruokavalio, liikunta, tupakka, alkoholi, suolan käyttö?
- tässä tämä
huoh. kirjoitti:
Kerropa nyt ensin, mitä lääkkeitä on kokeiltu ja millä annostuksella? Oletko sisätautien erikoislääkärin hoidossa? Miten on painoindeksin laita, entä ruokavalio, liikunta, tupakka, alkoholi, suolan käyttö?
Lista: Cozaar, Diovan, Beetasalpaajat (menee syke 45) Norvax , Micardis
Alkohoolia en juo ollenkaan, en tupakoi, liikunta huonoa talvella, suolaa en juuri syö ruoassa. Paino 72 ja pituus 158.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319