Ollaan vanhempi pari ja kotona ei toimi miehellä. Olen tykästyn nuoriin miehiin kun työpailla ja kapakassa miltä saa hetken tyydytyksen en mitään pidenpää. Olen rehevä nainen ja saan usein mukaani nuoria, välillä annan ihmeellissä paikoissa kun haluttaa nostaa helmat ylös.
Syrjähypyt
7
15922
Vastaukset
- susi
voisithan sinä hiukan tarkemmin näistä kertoa.
mikset tulis tänne antamaan 23v uroolle? ;)
- Schutz Staffel
Ootpa vanaha huo.ra!!! Miten luulet että nuoremmilla seisoo sua katellessa? Kun ei miehelläsikään SUN kanssa pelaa=)
- Nuorten kanssa pikas
Ei kyllä nunnallakaan kostuis sun kalun nähdessään
- No well
Tiedätkö amispoika, mitä seksiNOVELLI tarkoittaa?
Novelli on kertomus, eikä mikään kysymys. Älä postaa typeriä kysymyksiäsi novelliketjuun.
Missä palstan sheriffi luuraa? - T-kutonen
Pitäis kait olla sitten sitä vanhaa suokarjalaista meinikiä vanhalla parilla, vaikka ei se aina toimi meilläkään päin vaikka vaimo onkin sitä rehevää sorttia. Kaipaisi joskus sitä kuuluisaa iloluontoisuutta. Löytyyköhän mistään....?
- rille7
Hieno asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329