Hei! meillä on takana yksi ivf hoito. Olen syönyt provera nimistä hormonivalmistetta ainakin 5 vuotta endometrioosin hoitoon. Viime kerralla aloitin sumutukset niin että söin saman aikaisesti proveraa viisi päivää, ja sitten ihan normaalin hoidon mukaan edettiin. Lääkärini oli sitä mieltä että proveran syönti ei vaikuta hoitoihin. Tulos oli kuitenkin surkea lainen. 5 munasolua joista yksi kehittyi ja hedelmöittyi, ei kuitenkaan onnistanut. Nyt on keväällä taas hoitoihin meno ja provera on ollut käytössä tauon ajan. Endoni on aika akressiviinen ja alkaa pian oireilla jos ei ole mitään lääkitystä. Olisiko aiheellista lopettaa proveran syönti nyt vähän aiemmin, mikä on mielipiteenne??
Provera
toukka
1
242
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi.
Hoitojen välillä on tärkeää pitää endometrioosi kurissa. Sinuna uskoisin hoitavaa lääkäriäsi ja käyttäisin Proveraa ohjeiden mukaan. Provera ei vähennä niiden munarakkuloiden määrää, jotka reagoivat kasvatuspistoksiin.
Riitta Väestöliitosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423