Voiko ovulaation aikaan olla liian usein yhdynnässä eli onko siitä haittaa jos joka päivä viikon ajan harrastaa seksiä kerran päivässä kun joka paikassa sanotaan että 2-3 päivän välein riittää???
Liian usein yhdynnässä, haittaa?
3
219
Vastaukset
- tiuhti
varmasti riippuu ihan siittiöiden laadustakin mutta meillä ei ainakaan haitannut. teimme sitä joka päivä, joskus jopa kahdesti tai kolmesti päivässä ja kas kummaa, pian olin silti raskaana.
- Kirsikku
Täällä saatu juuri tänä aamuna positiivinen ovulaatiotesti ja samana iltana oltu yhdynnässä. Sitten mies lähtenyt työmatkalle eli varsinaisena ovulaatiopäivänä ei yhdyntään ehditty. Voinko raskautua kuitenkin?
Hei,
Ovulaatiotestin :stä munasolu irtoaa 12-48 tunnin kuluttua ja munasolu on hedelmöittymiskykyinen n. 1 vrk ja siittiöt säilyvät hedelmöittämiskykyisinä naisen elimistössä 2-3 vrk (on jopa sanottu että viikonkin). Eli riittää kun on yhdynnässä silloin kun ovulaatiotesti on tai seuraavana päivänä (ja olisi hyvä, jos sitä edellisestä yhdynnästäkään ei olisi liian pitkä aika, 2-4 pv). Liian usein ei periaatteessa voi olla yhdynnässä, mutta tilanteesta voi tulla suorittamista jos yrittäminen jatkuu useampia kuukausia.
Riitta Väestöliitosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450