Hei Kissalepakko! Tuossa ennen minua on joku jo kysynyt sinulta ja sain siitä idean omaani. Vastaa ensin hänelle.
Kysyisin, mitä tämä kevät toisi rakkauden suhteen minulle vaalealle naiselle? Näin viime yönä lempeän unen, jossa esiintyi yks mies menneisyydestäni. Voisiko sillä olla jokin merkitys, olisiko mahdollista tavata jälleen? Tai mitä muuta näkyy rakkauselämääni? Olisi kiva taas saada sydämentykytyksiä ;)
Kissalepakolle myös
6
81
Vastaukset
- ....
No,ääliö ei se katso kuin rahasta..
- ap
Sinulta ei oo kysytty yhtään mitään toosi äää....
Odotan Kissalepakkoa, ihana sanakin kirjoittaa ;)
uni ei tuo häntä takaisin kertoo vain kaipauksesta. ja jostain asiasta joka ei ole viellä käyty läpi. eli kaipauden tunteet on tuonut hänet sinun uniisi.
perhoset odotaa viellä tulemista et ole valmis uuteen. ennen sitä tulee lastari joka muutaa ja muovaa sinua uuteen suuntaan.se voi sattuakin henkisesti.- ap
Kiitos vastauksestasi! Niin varmaan uneni kertoo siitä, että hän on yhä ajatuksissani. Mutta sitten tuo laastari. Olen niin periaatteen ihminen, että en mitenkään suostu ottamaan ketään laastariksi itselleni. Olen siihen liian rehellinen ja empaattinen. Toivottavasti olen myös tarpeeksi tarkkasilmäinen, etten suostu kenenkään laastariksi. Sellaista kaipaavia on kyllä vaikka miten.
Hyvää, onnellista kevättä sinulle Kissalepakko!
olet oikeassa laastariksi joutuminen tai saa itse jonkun itseleen sen huomaa vasta jälkeen päin. onneksi se on kivuista pienin.
- ap
Nyt sait minut miettimään. Vastauksesi saa minut entistä tarkemmaksi. Laastariksi en nyt vain aio suostua. Kun on rehellinen itselleen ja muille, välttää laastarit. Elämä ei saa olla ajautumista. Laastariksi joutuvat mielestäni ne, jotka eivät uskalla olla rehellisiä, eivät uskalla toivoa itselleen parasta. Ja laastareita ottavat ne, jotka eivät arvosta toista ihmistä kovin paljon, joille nautinto tulee ennen vastuullisuutta. Minuun nämä luonnehdinnat eivät päde. Enkelien varjelusta toivoen. Hyvää ja onnekasta kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108