Heippa.
tilasin parit pizzat ja löytyi kierteellä oleva terävä pitkähkö metallinpala pizzasta.onneksi ei tullut vahinkoa sen kanssa.varmaan jostain säilykepurkista irronnut.
tekisi mieli soittaa ja kertoa pizzeriaan miten on käynyt, mutta kehtaako sieltä sitten tilata enää tulevaisuudessa kun ehkä luulevat että vittuilen vaan?
voihan olla, että jossain herkkusieniastiassa on enemmänkin noita metallinpaloja joukossa?
miten te toimisitte asian kanssa?
miten toimia kun on metallia pizzassa?
metallia suussa
2
447
Vastaukset
- herkkupeppunen
Kyllä mä menisin sanomaan ja veisin palan mukanani. Voihan joku lapsikin saada palan suuhunsa ja ehkä huonoin seurauksin.
Tottakai kehtaat jatkossakin hakea, tosin voi vierähtää tovi, ennenkuin tekee pitsaa mieli... :)
Kokonaan toinen juttu on myöntääkö paikka sen virheekseen ja ymmärtääkö riittävästi suomea, pakkaa noiden ulkomaalaisten ymmärrys loppumaan aina reklamaatiovaiheessa, mutta onnea matkaan, teet kuitenkin muille herkuttelijoille palveluksen. - rölööm
Tunge se metallipala perseeseesja käy pyllistämässä siellä pizzeriassa. Voisit saada...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820