Hei! Olen 25vuotias. olemme yrittäneet lasta nyt yksi ja puolivuotta.Itse ressaan tätä yrittämistä todella paljon ja tuntuu että maailma romahtaa joka kerta kun kuukautiset alkavat. Mieheni sanoo aina vain että ''kyllä se ajankanssa'', tiedän että hän ressaa asiaa samallalailla ei vain näytä sitä minulle. Minne minun pitäisi ottaa yhteyttä jos haluamme tutkimuksiin, oman paikkakuntani gynen kautta vai? Minulla on ollut klamydia tartunta nuoruudessani ja kävin hoidon jälkeen gynellä tutkimuksissa ja hän silloin sanoi että kaikki pitäisi olla ok.
Miten edetä
toivotontako
1
181
Vastaukset
Kiitos kysymyksestäsi!
Voit varata ajan oman paikkakunnan gynekologille, joka voi ohjelmoida alustavat tutkimukset tai tehdä lähetteen aluellanne olevaan sairaalaan lapsettomuustutkimuksia varten. Perustutkimukset teidän molempien osalta kannattaa selvittää nyt, kun 1 1/2 vuotta olette yrittäneet. Hoitoja ei välttämättä sen sijaan vielä arvita, mikäli tutkimukset osoittautuvat normaaleiksi.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450