Etsin kunnollista BF3 Klaania :)

Killerfin2000

Etsin tosiaan kunnollista bf3 claanii joka osaa kommunikoida mikeillä yms eikä ajattele omaa persettään

Tälläselt näyttää meikän Statsit: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/killerfin2000/stats/286168571/ps3/

Jos kiinnostaa ottaa johkin kunnolliseen klaaniin niin Add ps3 Killerfin2000

15

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomipoju_

voisin ruveta pelailemaan, kuhan saan rahaa löydettyyn jostain.. :)) pelaattehan tietenkin ps3:lla.. :)) saan varmaan bf3:sen 1-3vk päästä... (:

• suomipoju_

eli jos olet katsonut tuon viestin saan bf3:sen 2.4 - 6.4.. :))

• trbman

Onko klaania löytynyt vielä?. Itsellä on sama ongelma, eli jotain suht aktiivista klaania etiskelen..

• Killerfin2000

Ei löyry ei kaikki klaanit epäaktiivisii/Liian nuorii Kai stä taas joutuu ite perustaa ku keksis nimen -.- suomipoju_ voit lisää mut ps3 :P

• trbman
        Killerfin2000 kirjoitti:

Ei löyry ei kaikki klaanit epäaktiivisii/Liian nuorii Kai stä taas joutuu ite perustaa ku keksis nimen -.- suomipoju_ voit lisää mut ps3 :P

Ongelma on vaan saada lisää porukkaa tonne kun en tunne ketään joka pelais peliä. Joo toi nuoruus ärsyttää vähän itteenikin. liityin yhteen klaaniin jonka perustaja on 15v. Mutta siinä kai täytyy olla vielä jonkun aikaa jotta nään minkälaista toimintaa siellä on.. mut jos ei ala toimimaan kohtapuoleen niin vois vaikka liittyä klaaniis mukaan. En kyllä joka päivä pääse pelaamaan kun on tota muutakin ohjelmaa tässä. Semmonen klaani olis jees jossa pääsis jotain matsejakin ottamaan joskus. Onko nickis siellä killerfin2000?

• Killerfin2000

On :P Pitäis vaan keksii kunnon nimi jos meinaan viä claanin perustaa... Bf2 ja bc2 mulla oli klaani mut bf3 en tiä jaksaako tehä klaanii jos sen tekis niin täytys olla sit joku muuki joka ois aika aktiivinen...

• rank 101

Eksä pelaa muuta ku metroa? Onhan noita suomi klaaneja pilvin pimein siellä... o_O

• Kyllä mää muitakin pelaan mut metro on paras glitch map :P Joo onhan noita klaaneja joitten keski-ikä on 14v tai 15v

• Turus
        soviet.sniper kirjoitti:

Kyllä mää muitakin pelaan mut metro on paras glitch map :P Joo onhan noita klaaneja joitten keski-ikä on 14v tai 15v

TJUHERMAN. Jos on käyttöö assault/engineer (maakulkuneuvoissa hyödyksi kanssa. Lentään en ole opetellut). Valmis mukaan klaanitoimintaan. Olen 4th platoonissa. Konsolifin keskustelua bf3 pelistä löytyy viestiketjua luettavaksi mitä olen tehnyt tms.

• Turus
        Turus kirjoitti:

TJUHERMAN. Jos on käyttöö assault/engineer (maakulkuneuvoissa hyödyksi kanssa. Lentään en ole opetellut). Valmis mukaan klaanitoimintaan. Olen 4th platoonissa. Konsolifin keskustelua bf3 pelistä löytyy viestiketjua luettavaksi mitä olen tehnyt tms.

Elikkäs tähän ketjun päätteeksi tälläerää ilmoitus että KillerFin2000 FTF(Finish Tactical Force) Klaani on nyt ja Kyselkää KillerFin2000 kaveriksi ps3 se on nyt leader. Tavoitteena yhteistyö jokainen omissa vahvuuksillaan (tactical) muttei hampaat irvessä. Pieninä iskuryhminä (force) riippuen tietysti kuinka monta KillerFin2000 ottaa vielä. Itse olen 31v. joten ikähaarukkaa balassoi jos nyt joku nuorempi alle 18v.kin vois mahtua.
        Mullekin voi viestiä pleikkarilla jos kiinnostaa vielä :) =TJUHERMAN (ps3)

• SOGOOD

ota yhteyttä pleikkarilla muhun. SOGOOD_69 (ps3)

• suomipoju_

joo.. sain bf3:sen ja oon jo 46 levunen.. laitan sulle kaveripyyntöö :))

• Kaitzuh14

Itekki kasaamassa klaanii mut ei oikkee löyä asiallista porukkaa jos kiinnostuneita perustaa klaani nii ottaa yhteyttä! PSN - Kaitzuh sama battlelogis..... ikä o 14 mut en oo jonne .... taidot todistaa..

• trbman

Eli laitoitko killerfin jonkun klaanin pystyyn? kävin katsomassa ton FTF klaanin etkä kuulunu porukkaan?

• trbman

Joo laitoit näköjään.. pyysin kaveriks. ja jos mikäli klaaniin mahtuu niin liityn mukaan. Trbman nicki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe