Niin kumpi hotelli. Mitä ruokapaikkoja suosittelette vanhassa kaupungissa.
Old Riga Palace vai Monte Kristo
2
286
Vastaukset
- mmm
Saavuimme juuri keskiviikona Riikasta. Olimme 4päivää old riga palacessa. Oli tosi hyvä hotelli, siistiä ja hyvä palvelu. Aamiainen tosi runsas ja oli jopa shamppanjaa ja vodkashotteja tarjolla :)
Monte Kristossa oli ystäväpariskunta yötä vuosi sitten. Sanoivat että ihan ok, huoneet pieniä, eikä ollut edes ikkunaa. Oli sängyn päässä ollut "ikkuna". olivat verhot vetäneet pois edestä siin olikin ollut vain ikkunan mallinen lamppu :)
mutta monte kristo varmaan ihan ok. old riga palacessa pala luksusta matkaan :)- niitä on paljon
Vanhassa kaupungissa menisin varmasti syömään Livonijaan. Se on vanha kellariravintola keskiaikainen. Ystävällinen palvelu ja ruoka Ok. Rozengralsissa olen käynyt monesti. Siellä on pakko käydä ,jos ei vielä ole käynyt ,mutta nyt menisin Livonijaan uudelleen. Siellä olen käynyt vain kerran aikaisemmin.
Seuraavalla Riian matkallani olen päättänyt testata kauppakeskus Galeria Rigan
osteriravintolan. Se ei ole vanhassa kaupungissa , mutta niin eivät ole monet muutkaan mielenkiintoiset ruokamestat. Old Riga palacessa olen myös yöpynyt. Se on jotenkin vähän syrjässä ,vaikka vanhan kaupungin alueella onkin.
Muuten ihan hyvä hotelli. Aamiaistila vähän ruokalamainen tosin.
Monica centrum hotels on ihana hotelli kauniissa ympäristössä ja johdinauto kulkee siitä ohi ,joten voin suositella sitä. Siellä olen yöpynyt kahdesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738