Niin kumpi hotelli. Mitä ruokapaikkoja suosittelette vanhassa kaupungissa.
Old Riga Palace vai Monte Kristo
2
304
Vastaukset
- mmm
Saavuimme juuri keskiviikona Riikasta. Olimme 4päivää old riga palacessa. Oli tosi hyvä hotelli, siistiä ja hyvä palvelu. Aamiainen tosi runsas ja oli jopa shamppanjaa ja vodkashotteja tarjolla :)
Monte Kristossa oli ystäväpariskunta yötä vuosi sitten. Sanoivat että ihan ok, huoneet pieniä, eikä ollut edes ikkunaa. Oli sängyn päässä ollut "ikkuna". olivat verhot vetäneet pois edestä siin olikin ollut vain ikkunan mallinen lamppu :)
mutta monte kristo varmaan ihan ok. old riga palacessa pala luksusta matkaan :)- niitä on paljon
Vanhassa kaupungissa menisin varmasti syömään Livonijaan. Se on vanha kellariravintola keskiaikainen. Ystävällinen palvelu ja ruoka Ok. Rozengralsissa olen käynyt monesti. Siellä on pakko käydä ,jos ei vielä ole käynyt ,mutta nyt menisin Livonijaan uudelleen. Siellä olen käynyt vain kerran aikaisemmin.
Seuraavalla Riian matkallani olen päättänyt testata kauppakeskus Galeria Rigan
osteriravintolan. Se ei ole vanhassa kaupungissa , mutta niin eivät ole monet muutkaan mielenkiintoiset ruokamestat. Old Riga palacessa olen myös yöpynyt. Se on jotenkin vähän syrjässä ,vaikka vanhan kaupungin alueella onkin.
Muuten ihan hyvä hotelli. Aamiaistila vähän ruokalamainen tosin.
Monica centrum hotels on ihana hotelli kauniissa ympäristössä ja johdinauto kulkee siitä ohi ,joten voin suositella sitä. Siellä olen yöpynyt kahdesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635