Vaasan yöelämä

Mats_Kempeleestä

Millaista Vaasan yöelämä on? Olisin vajaan viikon päästä tulossa Vaasaan ja suunnitelmana olisi kiertää joitain baareja. Mitä baareja voisitte suositella tällaiselle parikymppiselle pojan klopille?

Ps. Onko totta että Vaasan baareissa liikkuvat vain samat naamat ja että vaasalaiset naiset antavat vain tutuille? Tällaisen käsityksen olen saanut Kokkolan baareista (Kokkola on melkein sama asia).

7

4769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooooo-o

fontana = ovella pidetään "imagojonoa" että olisi hieno baari vaikka tilaa on :D siellä heiluu 18v tytöt lyhyissä mekoissa, sopiva juuri tuollaiselle nuorelle klopille metsästämään naikkosia :D myös la ysäridisko
      hullu pullo= rock henkinen, rento meininki ei tarvi olla niin hienoja, waildista pääsee pullon puolelle
      Waild = ikäraja 24 mutta naiset pääsee, miehet voi toki kokeilla. siellä on kaiken ikästä niin mammaa kuin paappaakin tanssimassa, myös nuoria
      royal= en suosittele, siellä soi teknoa ja aika vähän porukkaa ellei ole esiintyjää sitten ok mesta
      sky= kerran käynyt siellä, aika ahdas ja pieni muuten ok mesta
      rocktails=en ole käynyt vielä kun uusi, mutta vissiin perus paikka muka ikäraja 24 mutta alle 20v siellä käyvät

vaasassa on samat naamat kun ei tämä ole suuri kaupunki :D

• ilveselvisnot

Paskoja baareja ja kallista. No kallistahan on kaikkialla tietty. Samat paskat bändit vuodesta toiseen tai jotain kämäsiä demo bändejä.

• från wasa

joo-o ja mies on hakemassa knulla seuraa jos luette loppuun tekstin..voi jessus..ei anna vaasalaiset naiset sulle..

• kokemus puhuu.

Tiedetään, vaasalaiset naiset on kyllä yhtiä pihtareita.
        Vaasalaiset naiset antaa vaan vaasalaisille ja tietää kyllä mitä siitä seuraa.

• hgoi

Unohdit listata Cirkuksen, vai mikäs sen nimi nykyään onkaan. Sinne kiitää hipitihopparit ja hipit ja siellä on myös karaoke. huumeet

• jnhohjp

Cirkus = Leipätehdas nykyään

• Anonyymi

kuparinen on lihava ja ruma "nainen"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60