Voiko ovulaatio jäädä tulematta vaikka selkeät oireet on (runsasta valkovuotoa jne...)? Minulla on lievät PCO-tyyppiset munasarjat (kierto n. 35 päivää mutta nyt menee paaaaaaljon pidemmällä, varsinkin ellen ovuloi). 10 päivää sitten kävin ykstityisellä ultrattavana ja näkyi 11 mm johtomunasolu. Tänä aamuna viimeksi tein ovulaatiotestin (Clearblue) ja se oli negatiivinen niinkuin kaikkina muinakin aamuina ja olen niitä tehnyt joka aamu gyne käynnin jälkeen. Lopetanko testien tekemisen vai voiko vielä ovulaatio tulla? Rintojen särky ja turvotus jatkuu mutta runsas ovulaatiolima loppui jo pari päivää sitten....
Munasolu ei irtoa?
LAURELL
0
307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349