Aprillia, aprillia

Lorena*

Tämän kulmakunnan ihmisiä aprillattiin vuosi sitten, Ikea avaa ovet vuoden 2012 aprillipäivään mennessä. Tänään aprillina, puistossa oleilee valkea orava, oli kuvakin parissa kohtaa lehteä , lasten lelusta kuitenkin oli kyse.

Lapsena oli hauska aprillata kavereita, joskus tuli kiire lähtö aprillauksen jälkeen kun aprillattava huomasi kujeeni antoi naaman pesut kuralumella, ei ollut muuten kivaa.

13

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prillaamisesta viis, mutta tulkaa nyt, hyvät ihmiset, äkkiä katsomaan, kumpi on oikea aurinko.
      Niitä on nimittäin kaksi päällekkäin, ja niitten välissä on valopylväs. Ne kilpailevat siitä kumpi on kirkkaampi, ja molemmat ovat niin kirkkaita, että vieläkin on näköhäiriöitä, kun katsoin niitä puolisen tuntia sitten.

• Kun minulla oli kaihit vielä jäljellä, näin liikennevaolot ilman korjaavia silmälaseja suunnilleen seitsemänä valopallona. Kauniita olivat ja häikäiseviä. Aurinkoa en uskaltanut edes katsoa, mutta tähtitaivas oli upeä.
        Näin oli kaikkina vuoden päivinä, eikä vain huhtikuun ekana.
        Nyt voisi olla elämys nähdä kaksi aurinkoa. Missä päin maapalloa asut?

• Makriina ek

Ylläpito vaihtaa fonttia. Se jos mikään on uudinen.
      Aloittaa 1.4.
      Tarkemmin yläpalkista.

• Milloin?

Ei ainaskaan vielä mitään muutosta näy.

• Fenno mania

Toivottavasti tämä ei ole aprillia. Tietenkin kukin säilökööt jätteensä lähelleen eikä kauas muitten vastuulle:
      http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/fennovoima-haluaisi-kallioparkista-ydinjatteen-valivaraston/572786/

• mä:

Tykkään tästä:

• Ydinjätteen loppu-

sijoituspaikaksi KUU, ehdotti eräs DW.

• Lorena*

Ydinjätteen Venus sijoituspaikaksi, koska se on lähempänä Tellusta, kuljetusmatka ratkaisee - kuljetus Venukseen helpompaa, kustannukset pienempiä.

• Hei, Lorena, - nyt ei aprillauksesi minuun mennyt täydestä, sillä Kuu on todellakin vain noin 360 000 km:n etäisyydellä Maasta, kauimpanakin vain 406 000 km päässä, - mutta planeetta Venus taas on noin 42 000 000 km:n eli 42 miljoonan km:n etäisyydellä maasta.

Joten jos =DW=:n ideaa lähdemme toteuttamaan,
      niin Kuuhun! Sillä sinne on paljon lyhyempi välimatka.

• katleija

Meillä Turussa kerrotaan, että palautuspulloista aletaan periäpanttiveroa veroa. Turkulainen firma on keksinyt mikrosirun, joka laitetaan palautusautomaattiin, johon pullojen palauttaja kirjautuu sos.turvatunnuksellaan. Verotonta tuloa on 39 euroon asti.
      Tämä muutos on tapahtunut niin salaa ettei eduskuntakaan ole siitä tiennyt ja stuu voimaan ensi maanantaina.
      Haisevan vastalauseen voi mennä kirjoittamaan sivulle adressit.com/panttiverotus

Tämä on niin hieno keksintö että ko firma aikoo saada sen myydyksi ulkomaillekin.

• Aprillako?

Siltä ainakin tuntuu.

• Katleija

Pullopanttivero oli Turun Sanomien aprillijuttu. Eikös sellainen aina ole muissakin sanomalehdissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe