Koska Brüno antoi mieskauneutta meille sitä ihaileville (ja kadehtiville), niin H-X pistää paremmaksi ja antaa miekkailunäytöskuvan taistelusta bf:nsä kanssa.
Enjoy...:D
http://aijaa.com/007079905707
H-X:n vastine Brünolle...
12
109
Vastaukset
Hyvin keksitty! Huumoria näyttää piisaavan pojilla,hehe..=) Hyvää aprillipäivää vaan! Ovatko virpojat jo käyneet?
- tuli Mieleen
Oi helevata. Onko beeähväsi karannut hevos siittolasta?Ja sinä kanalasta ku noi pienelä mennään:)
- h-×
Kyllä, h-x on kana.
- Koitappa uudestaan
Tyhjä kuva!!
Tuo kuva on laitettu lähes vuosi sitten ja sen ajankohtaisuus kesti tuon yhden päivän... Soittaako ensimmäinen neljättä minkäänlaista kelloa?
- Haista sinä vittu
h-x kirjoitti:
Tuo kuva on laitettu lähes vuosi sitten ja sen ajankohtaisuus kesti tuon yhden päivän... Soittaako ensimmäinen neljättä minkäänlaista kelloa?
Miksi laitat kuvia jotka ei näy?
Ootko tyhmä? - haista asuksen läskihiki
Haista sinä vittu kirjoitti:
Miksi laitat kuvia jotka ei näy?
Ootko tyhmä?Ääliö, aijjaasta poistuu kuvat joita ei ole 3 kuukauteen katsottu. Oletko sinä tyhmä.
- Ei ristus mikä pösö!
haista asuksen läskihiki kirjoitti:
Ääliö, aijjaasta poistuu kuvat joita ei ole 3 kuukauteen katsottu. Oletko sinä tyhmä.
Miksi linkkejä laittaa jos kuvat poistuneet? Lataa ne kuvat sinne uudelleen ja sitten linkki! Äly hoi!
- olet kyllä vitun tyhmä
Ei ristus mikä pösö! kirjoitti:
Miksi linkkejä laittaa jos kuvat poistuneet? Lataa ne kuvat sinne uudelleen ja sitten linkki! Äly hoi!
Tuo aloitus on vuoden vanha vitun apukoulun viittasankari.
- Mulle ihan vitun sama
olet kyllä vitun tyhmä kirjoitti:
Tuo aloitus on vuoden vanha vitun apukoulun viittasankari.
Miksi nostit pinnalle h-x?
Mulle ihan vitun sama kirjoitti:
Miksi nostit pinnalle h-x?
Ellei olisi idiootti, niin osaisi katsoa, kuka nosti pinnalle ja mitä, mutta tämä ei ole nyt jutun juoni. Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä, eli trollallaaa...
- h-×
h-x kirjoitti:
Ellei olisi idiootti, niin osaisi katsoa, kuka nosti pinnalle ja mitä, mutta tämä ei ole nyt jutun juoni. Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä, eli trollallaaa...
nähtävästi nimimerkki h-x nosti aloituksen.
"h-×19.3.2013 03:59 9 SULJE
Kyllä, h-x on kana."
terveisin: h-x
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124