Olisin kesällä ottamassa chihuahuaa, pentu jo varattu. Aluksi olin narttua ottamassa mutta tähän kyseiseen pentueeseen ei narttua tullut ja uros tulossa siis. Jotkut ovat kertoneet uroksen kovasta merkkailusta ja mietin että mitenköhän sitä voisi vähentää?
Kiitos vastaajille jo etukäteen!!! :D
Chihuahua uroksen merkkailu.
6
525
Vastaukset
- sonjah...
moips, mulla itsellä chihu uros, 2 v, ja sukukypsyyden tullessa kylläkin merkkaili sisälle joka päivä, mutta kouluttamalla olen saanut sen loppumaan, ja on sisäsiisti nykyään. Pidän sanomalehteä lattialla johon se voi kovan hädän tullessa päästää, esim kun olen töissä. mutta sehän eri asia kuin merkkailu. tosiaan, kyllä sen saa kouluttamalla pois, siis kieltämällä ja viemällä paikkaan johon saa pissiä, tai sitten vain kieltää jos silkka merkkailu kyseessä.
- black&tan
Missä vaiheessa chihu urokset alkavat merkkailla? itselläni on 5 kk ikäinen uros pentu :)
- Yleensä
Sukukypsyys saapuu 6-8 kk iässä :)
- Chihufani :D
Yleensä kirjoitti:
Sukukypsyys saapuu 6-8 kk iässä :)
Kiitos paljon! :D
- Ehdottomasti
Parasta on kastroida aikaisin ennen kuin merkkailusta muodostuu tapa. Kastrointihan on muutenkin suositeltavaa kaikille uroksille joita ei käytetä jalostukseen.
- ´chihuu fani XD
Paljonko kastronointi suunnilleen maksaa? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840