kuinka kauan mies pystyy olla runkkaamatta?

adalmiina----------

Olen naisena miettinyt kuinka kauan mies pystyy olemaan,että ei tyydytä itseään..
Esimerkiki jos mies ei kuukauteen laukea kertyykö painetta ja tuleeko paikat kipeäksi..
Vai pystyykö mies olemaan pitempiäkin aikoja laukeamatta?

108

22973

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin ei

Olen ollut 3 vuotta ja nyt viimeisellä kerralla oli yli 5 vuotta ettei mitään
      kun en pidä siitä hommasta ei se tee vaikeata kun asennoituu oikein.

• m50+

pisin aika mulla on 3vko armeijan alku viikot,kyl se oli yhtä tuskaa jo ekan vko jälkeen
        normaalisti en kestä kuin max viikon laukeamatta
        painetta ei osaa selittää naiselle,mun kalu tuntuu yliherkältä ja se seisoo ainakin puolittain melk aina,terska on kosketus herkkä

• tzelibatius

ensimmäinen kuukausi, ja varsinkin viikot 1-2 ovat todella vaikeata aikaa olla ilman laukeamista, mutta sen jälkeen helpottaa, ainakin jonkin verran.

Itse olin koemielessä puoli vuotta ilman laukeamista. Olisin pystynyt pidempäänkin selibaattiin, mutta mielelläni lopetinkin kyllä myös sen.

Joillakin laukeaminen tapahtuu selibaatissa sitten yöaikaan, yöllisinä siemensyöksyinä, joillakin, kuten minulla, sperma ilmeisesti kierrättyy ja uusiutuu jotenkin siten, ettei tarvitse yöllistä siemensyöksyä.

• Anonyymi

Unissas otat iteltäs poskeen niin kierrättyy sitä kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unissas otat iteltäs poskeen niin kierrättyy sitä kautta.

hahah

• 9ij56t

Kylläpä se silloin kun runkkauksesta pitäytyi niin lopulta tuli aina märän unen saattelemana.

Muuten se kyllä on helkkarin tuskaa kun inttiaikana kolmannen ginesviikon kohdilla jo juoksemisen aiheuttama kitka kiihottaa eikä voi keskittyä.

• ojg0erjgieorjigore

Keksi parempaa mietittävää.

• Mariella88

Olen nainen,ja runkkaan n. 5-8 kertaa viikossa. Tulen voimalla parissa minuutissa, ja ilolla tulen usein 2-3 kertaa per kerta. Ennätys on 7 kertaa putkeen, kunnes alkoi olla jo kädet väsyneet. En tajua, miksi masturbaatio olisi muka miesten juttu.

• kai jotain

noin viisi tuntia,joskus pystyy olemaan runkkuilematta,yleensä kolme neljä tuntia ,ja pakko ottaa penis käteen ja purkaa paineet :)oisko tuo pitkän iän ja terveyden ,sekä näyttääkin viellä 30-40v vaikka oikesti on kohta 100v melkein salaisuus :)

• uunoksis

kyllä runkattava on väh kolme kertaa viikossa vaikka ukkonies olenkin.
        Myös vaimon kanssa rakastelen kerran viikossa

• ..........
        uunoksis kirjoitti:

kerran viikossa vaimon kanssa ja väh 3 käden? eikö sen kuuluisi mennä toisinpäin vai onko ne netin pimut niin pajon mukavampia?

• ei pakko mielle...
        .......... kirjoitti:

kerran viikossa vaimon kanssa ja väh 3 käden? eikö sen kuuluisi mennä toisinpäin vai onko ne netin pimut niin pajon mukavampia?

10kk. pärjää hyvin.

naiset taas pärjää 10 vuotta mainiosti.

• Anonyymi
        uunoksis kirjoitti:

Onko poikaystävä kuvioissa myös

• Rauno

Kyllä, koska vaimo antaa melko harvakseltaan, niin se on pakko runkata, ettei heti laukea, kun saa naiselta. päivittäin runkkaan ja viikossa parikertaa nussin.

• frekkirunkkari

Oih, pari päivää...sitten alkaa pusseissa olla ahdasta...jos pitempään on pakko olla runkkaamatta orkku saattaa olla laimeampi, mutta tavaraa tulee sitäkin enemmän...

• Kertyy kovasti

painetta palleihin ja terskaa polttaa, kanki on pystyssä ja yöllä herää monta kertaa.

t. PalliPelle :=0

• esinahka ville

Täs vanha runkkari ja joka päivä kuti lähtee. Ja käyn kyl naisis pari kertaa viikos, vaki panot. Eli kyllä lähtee.

• nofapper

Yli 30 päivää olen ollut nyt runkkaamatta. Välillä on tosi vaikeaa, nyt on ollut pari päivää helppoa.

• luupe.

Olenkos ihan epänormaali kun päivittäin on tyydytettävä itseäni kolme tai neljäkin kertaa. Kyllähän harvakseltaan olen naisen kanssa mutta välimatka on esteenä. Fantasioita on ihan riittävästi ja sehän se kiihoittaa. Joskus on yöunilla tullut herättyä siihen, että on spermat lakanoilla vaikka en ole kosketellut itseäni ollenkaan.
      Näin siis tällaisena yksin eläjänä.

• viimeks v. 73,11 kk

poliittinen vastaus, mies pystyy olemaan saamatta tai puutteessa vuosikymmeniä-

• jhgfdfgh

Ehkä jossakin luostarissa. Vaikea kyllä kuvitella, jos ei ole alhainen libido tai jotakin.

• Yualle

Ainakin useita kuukausia. Jossain vaihessa saattaa tulla paineentunnetta eturauhassectorille, mutta sekään ei vielä pakota tyydyttämään. Toki se on hyvä tehdä, jotta saa poistettua toxiset ainekset eturauhasesta.

• Yualle

Vastauksista päätellen tällä palstalla ei juhli ainakaan mitkään miehen anatomian tuntijat. Kyllä se paine sinne eturauhasiin muodostuu eikä mihinkään palleihin.

• 19+13

Kylläpä Adalmiina on nyt miettinyt asioita. Miettisit naisena, että annat joka päivä pimpsaa.

• HPJ

No mies ei varmaan tuota asiaa mielellään pohdi? Nainen taas saattaa haluta jotain muuta(VAIKKA SITTEN UUTTA SOHVAA IKEASTA) ja käyttää välineenä juuri tuota, mutta joutuu samalla pohtimaan rajaa missä kohtaa äijä sekoaa puutteessaan tai alkaa hoitaa homman itse...........
      Vertaisin tuota vähän niinkun nuoralla kävelyyn, krapulan korjaamiseen viinalla, ripulin korjaamiseen pierulla.....tarkkoja hommia kaikki!!!!!

• sekäettä

ENTÄ nainen?

• että näin

Periaatteessa ikuisesti jos hyväksyy että voi laueta yöllä nukkuessa housuihinsa. Haittana on, että joutuu heräämään yöllä housujen vaihtoon. Kun masturboi tai harrastaa seksiä säännöllisesti niin välttyy tältä öiseltä sählingiltä vaikka välillä näkisikin seksiunia siemensyöksyä ei tapahdu.

Kahden viikon laukeamattomuus tekee kiveksistä kosketusaran että pelkkä omien kiveksien koskettaminen todella sattuu. Siemenneste alkaa myös purkautumaan ulos virtsatessa.

• 8

Eturauhasongelmia, virtsankarkailua ym. miesten vanhuusiän ongelmia ehkäisee varmasti säännöllinen siemensyöksy (onko se miehellä aina sama kuin orgasmi?)

• säkittäjä

Ron Jeremy sanoikin, että täytyy olla 2 viikkoa laukeamatta ennen kuvauksia.
        Taitaa olla 2 viikkoa maaginen raja saada pussit täyteen?

Itse maltan joskus viikon olla poksauttelematta.

• Jalmarisi

Keskimäärin kaheksan minuuttia.

• efs

noni jätkät nyt mä' oon tääl web cam

• asdasfaksibfffffffff

kehdosta hautaan,jos on kova luonne

• fhfh

se vähän riippuu tilanteesta, välillä ei tuu mieleen ja välillä pitää runkkailla joka aamu aamustondis pois, näin keväällä tulee runkkailtua useemmin.

• Tohtori Sykerö

Jos haluaa välttää eturauhasvaivat niin vähintään pari kertaa viikossa täytyy vispata.

• dillers sfgerg

Joudun runkkaamaan koska saan liian paljon pillua.

• runkkalitu on

Runkkailen aina, kun vain tilaisuus sen sallii, yöllä vaimon selän takana, kun ei anna pil..aa elikkäs 4-5 kertaa päivässä ja ihan huvikseni.....

• seks macine

ei tarvi kun on pari halukasta naista saa seksiä niin paljon
      kun haluaa ja välillä enemmänkin kun naiset on niin halukkaita
      imee kalun pystyyn jos ei ota muuten eteen ja sit tunnin parin
      sessioit

• Holistico

Eikai se runkkaileminen seksin määrästä ole kiinni muissa kuin sellaisessa tapauksessa jossa seksiä ei yksinkertaisesti ole, tai sitä on hyvin harvoin. Normaalisti harrastan seksiä naisen kanssa useita kertoja viikossa, mutta en silti ole luopunut itsetyydytyksestä. Ei näitä asioita voi toisiinsa verrata. Lopuksi täytyy mainita, että olen erittäin tyytyväinen seksielämääni enkä koe olevani seksiriippuvainen.

• suomalainen1

jos on normaali mies laukeaa ennen puolta vuotta kokemus kertoo

• Totuurentorvi

No voihan sitä olla pitkäänkin jos ei saa naista ja tahtoo itseään kiusata, mutta kyllä asiat pitäis järiestää niin ettei käsihommiin joudu vaan jos on seksuaalisesti aktiivinen niin hommaa itselleen samanluontoisen partnerin. Moni suhde luonnollisesti murenee pettämiseen jos esim. Mies toivoisi aktia 3-5 kertaa viikossa ja naiselle riittää/ei suostu kun kerran kahdessa viikossa. Toki tilanne voi olla myös toisin päin. Toki myös elämäntilanne, yhteisen ajan vähyys ja moni muukin tekijä voi häiritä seksielämää ja kaikesta voi sopia jos välit on muuten kunnossa.Mielestäni totuus on kuitenkin se että jos on tyyytyväinen elämäänsä ja partneriinsa ja seksi toimii suhde kestää eliniän : )

• lievitystä52v

Olen 52v nainen ja mieheni on 46v. Minä haluaisin vähintään kerran viikossa, mutta mieheni parin viikon välein. Hän sanoo kyllä että "edellisestä kerrasta on jo niin ja niin pitkä aika", mutta ei kuitenkaan halua useammin vaikka minä kuinka yritän helliä ja houkutella. Joudun "hoitamaan" itseni kolmesti viikossa ..... jos en näin tee, alkaa katse harhailla muissa miehissä. En kuitenkaan ole uskoton enkä aio olla uskoton miehelleni. Olen kuitenkin aina kuvitellut, että mieheni ikäiset miehet ovat aktiivisia seksin suhteen, mutta näin ei kuitenkaan minun mieheni osalta ole.

• wskdfmapof

Se alkaa purkautumaan itsestään, yön aikana ainakin mulla niin ihan sama vaikka masturpoikin

• 10+17

Olen nainen,
      tunnen paljon miehiä. Vaihtelee erittäin paljon, joku haluu joka päivä monta kertaa, joku kerran tai pari viikossa. En tunne ketään, joka naisi/runkkaisi vain kerran kuussa. Varmasti niitäkin on.
      Miehet laukeavat unissaan, jos painetta on liikaa.(niin naisetkin)
      Miehen seksi liittyy ehkä testosteronin määrään, nuorena enemmän?
      Kivesten kipeydestä en tiedä, ainakin pitkäkestoinen erektio on tekee kipeää(?)

• ominkäsin

Tumputus on todellista turvaseksiä, ei tule AIDS, eikä muukaan juttu

• onanistioinonen

Jos haluaa välttyä taudeilta, on syytä hankkia kumikintaita ja kondomeja, niiden kanssa voi harrastaa turvallisia "käsitöitä". Itse kylläkin pidän enempi pimpulasta,mutta joskus täytyy "ommella"käsin, onhan sentään terveet kädet- vaikka mieli olisikin hieman pipi.No jokainen elää tavallaan, vaikka kättelisi kaikenaikaa.

• meister

Niin kauan mies pystyy olemaan masturboimatta kun naiseltaan irtoaa seksiä aina kun miestä haluttaa!
      Mutta näin poikamiehenä niin oon mää reilun viikon ollu joskus veistelemättä.

• Mies vuodelta 1974

Pari kertaa viikossa tulee hanskahommat tehtyä, lähinnä fiiliksen mukaan.
      En viitsi pitempiä aikoja olla laukeamatta koska siitä seuraa se että kun sitten vaimon kanssa menee lakanoiden väliin touhuamaan niin homma on nopeasti ohi jos on itseään "säästellyt" kuukausi tolkulla. Mieluiten vetäsen nopeat tumut ennen seksiä vaimon kanssa, kestää sitten kauemmin ennen seuraavaa laukeamista. Joskus vaimo hoitaa mut ensin suuseksillä, sitten annan vaimolle suuseksiä ja sitten kun saan uuden erektion niin homma jatkuu.
      Miehillä tuo siemenen levittäminen on geeneissä. Meillä on se kiima-aika koko ajan!

• Juu1

Normaalimies laukeaa 1-5 krt/vko. Jos on vähempi - niin joko ikä on tehnyt tehtävänsä tai sitten juostaan vieraissa.

• Seisoo jo

Haluttas runkata ja laueta sun kasvoille Adalmiina

• En tiedä,mutta mitä miehet kertovat,ei minun mielestä pidä paikkaansa,tai sitten olen sairas,
      ei koskaan on tällaisia ongelmia ollut,kipuja ja niin edelleen,tai sitten minulla on ollut erittäin hyvä rakkaus elämä,tai voi olla ettei hurreilla ole näitä ongelmia,

• ak,,,kula

Yleensä käyn hässimässä jos panettaa.Kapakat täynnä naisia jotka hakevat samaa asiaa

• Jani__7_3

Kyllä jokapäivä pitää runkata montakertaa, joko itse tai vaimo, rakastelujen lisäksi siis. Olemme molemmat sexi hulluja ja tykätään runkata toisiamme. Tulisin varmaan hulluksi jollen saisi runkata joka päivä :)

• pari päivää niin sitten viimeistän pakko runksia jos ei naaraspuolista seuraa ole saatavilla.

• shskljjggg

No hei haloo! Ei tähän ole yleispätevää vastausta. Riippuu iästä, terveydentilasta, vuodenajasta ja tietenkin yksilöstä. Välillä panettaa kaiken aikaa ja joskus kaamosaikaan voisi olla vaikka kuukauden panematta ja runkkaamatta.

Ja sit jos on vähän juopotteluvaihe päällä niin ei kiinnosta seksi pätkääkään.

Vaimo haluaisi useammin kuin kerran viikossa, mutta se on niin paskamainen luonteeltaan, ettei paljon kiinnosta. Vitutus ja panetus on täsmälleen vastakkaiset tunnetilat.

• adfasdfasdf

90% ketjun miehistä on käsittänyt kysymyksen väärin. Kysymyshän ei ollut kuinka usein tumputat, vaan kuinka kauan mies pystyy olemaan laukeamatta. Jos ei ole sitä koskaan kokeillut ei voi tietää vastausta.

• 30+ s holisti

Itselläni vain muutama tunti korkeintaan pari päivää. Olen seksuaalisesti helvetin aktiivinen mutta se ei helpota edes ollessani parisuhteessa. Kumppanini ovat olleet myös aktiivisia ja ollaan rakasteltu useammankin kerran päivässä mutta kumppanin ollessa vaikka töissä herää itselläni halut ja tyydytän itseni. Oikeastaan tuo aktiivisuus jo häiritsee elämääni koska en pysty keskittymään kunnolla normi arkeen vaan ajattelen naisia ja rakastelua koko ajan. Ollessani sinkku haen epätoivoisesti koko ajan seuraa ja nytkin sinkkuna tyydyn vanhaan exään jonka kanssa rakastelemme muutaman kerran viikossa mutta sekään ei auta. Viisi minuuttia on hyvä olla ja sitten haluan taas. Yksin ollessani saatan runkata helposti kymmenenkin kertaa päivässä eikä tunnu missään. Töissä, kotona, harrastuksissa, kylässä jne. V...tttu tää on hankala elämä. Mulla on ongelma ja sen myönnän.

• KOVA

No en kyllä ole ollut koskaan laukeamatta kolmea päivää kauemmin.. onneksi on aina pimpaa ollut tarjolla. Minua kun ei oikein noi lypsyhommat huvita, kunnon märkä tussu sen pitää olla.

• Jakke

Saattaa sitä joskus välipäiväkin olla runkkaamisen suhteen.
      Osittain myös terveyskysymys eli pysyy eturauhanen kunnossa(keski-iässä),
      kun tyhjentää pussit säännöllisesti.

• m50++

sopiva tahti 50 miehelle on joka kolmas päivä,vaikka tässä haluja onkin joka päivälle ei kannata ejakuloida turhaan liian useinkaan,antaa kunnon satsin kehittyä ensin niin orkkukin tuntuukin mukavammalta,ja myös k-ullin paisuvaiset saa levätä edellisestä ejakuloinnista kunnolla,toki tulee runkkailtua päivittäin kymmeniäkin eri kertoja mutta keskeytän juuri kun on tuloillaan ja lasken kutin vasta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä,jos ja kun menen hierojalle(1krt/kk thai)niin säästän sille peräti viikon jätti satsin sen ihmeteltäväksi,

• jeeje ejejejee

Voihan sitä olla vaikka kuinka kauan, kun hommaa sen ostopalveluna :)
      Thait ovat nopeakätisiä, kotimaiset turhan kovakouraisia mutta siitähän
      se on kiinni, mistä tykkää.

• sgjlöäggcn

Viikon ajan

• tilastomies 46v

Sattupas sopivasti kun olen pitänyt pientä tilastoa vuoden alusta. Eiks ookin sairasta:)) Uskoakseni olen aktiivisuustasoltani suht keskiverto.
      Tammikuu 15krt
      Helmikuu 15krt
      Maaliskuu 30krt (kevättä rinnassa)
      Lisäksi pimpsiä pari kertaa kuussa.
      Pisin yhtäjaksoinen tauko peräti 4 päivää. Paras päiväsuoritus 3 kertaa.

Muutama päivä menee helposti runkkaamatta jos on jotain projektia/puuhasteltavaa tai on vaikka poikien kanssa reissussa. Kolmantena päivänä panettaa jo niin paljon että se häiritsee normaalia elämistä eli seksi on mielessä melkein koko ajan. Nukkuminen vaikeutuu ja/tai muuttuu pätkittäiseksi ja näkee paljon seko-unia. Runkkaaminen/orgasmi onkin aika hyvä unilääke.
      Neljäs päivä laukeamatta niin tikapuistakin alkaa nähdä naisellisia muotoja:) Virtsa on sakeaa eli seassa lienee siemennestettä.
      Siitä että olisin ollut laukeamatta yli 5 päivää on varmasti vuosia. Armeijaan mennessä taisi olla se 3 viikkoa taukoa. Sillon oli muuta ajateltavaa ettei siihen niin kiinnittänyt huomiota.
      Joskus oon yrittänyt olla täysin selibaatissa mutta aika huonolla menestyksellä. Johonkin se motivaatio katoaa 3 päivän jälkeen tai sitten vaan kyllästyy valvomaan.
      Tämmöstä se on miehenä eläminen...

• tilastomies 46v

Muistui mieleen että selitys tuolle neljän päivän tauolle on raju influenssa joka piti sängyssä viikon.
        Nyt on menossa kolmas päivä ilman laukeamista. Levottomat, seksiin väkisinkin kääntyvät ajatukset on selkeesti lisääntyneet. Yritän koemielessä viikon mittaista selibaattia.

• tilastomies 46v
        tilastomies 46v kirjoitti:

Muistui mieleen että selitys tuolle neljän päivän tauolle on raju influenssa joka piti sängyssä viikon.
        Nyt on menossa kolmas päivä ilman laukeamista. Levottomat, seksiin väkisinkin kääntyvät ajatukset on selkeesti lisääntyneet. Yritän koemielessä viikon mittaista selibaattia.

Päivä 4 alussa. Eilinen ilta oli yhtä tuskaa. Kävin ulkoilemassa ja sain ajatukset jotenki pidettyä pois vastakkaisesta sukupuolesta. Suihkussa heppi turposi muhkeaksi kun sitä pesin.
        Katselin uutisia ja mietin että minkähänlaiset rinnat tolla uutistenlukijalla on. Ootaskohan se hyvin suihin noilla huulillaan. Katselin hetken leffaa ja kävin nukkumaan. Nukahdinkin varmaan 10 minuutiksi ja heräsin. Paine ja kihelmöinti jossain kikkelin ja peppureijän välillä oli melkoinen. Pyörin aikani sängyssä. Lopulta turvauduin kemiaan ja otin nukahtamispillerin. Nyt töihin.

• tilastomies 46v
        tilastomies 46v kirjoitti:

Päivä 4 alussa. Eilinen ilta oli yhtä tuskaa. Kävin ulkoilemassa ja sain ajatukset jotenki pidettyä pois vastakkaisesta sukupuolesta. Suihkussa heppi turposi muhkeaksi kun sitä pesin.
        Katselin uutisia ja mietin että minkähänlaiset rinnat tolla uutistenlukijalla on. Ootaskohan se hyvin suihin noilla huulillaan. Katselin hetken leffaa ja kävin nukkumaan. Nukahdinkin varmaan 10 minuutiksi ja heräsin. Paine ja kihelmöinti jossain kikkelin ja peppureijän välillä oli melkoinen. Pyörin aikani sängyssä. Lopulta turvauduin kemiaan ja otin nukahtamispillerin. Nyt töihin.

Mission failed!
        Siemennestekertymäni on siirtynyt naisystäväni ruoansulatusjärjestelmään.

• -.-

Mitä painetta ja mihin? Ei sitä spermaa varastoidu mihinkään, se hajoaa ja kulkeutuu virtsan mukana pihalle jos varastoa ei tyhjennä säännöllisesti. Vanhemmalla iällä siitä saattaa saada eturauhasen syövän jos ei laukaise säännöllisesti.

• jhgfdfghj

No, ei varmaan enää tuolla iällä. Nuorella miehellä voi kyllä palleja pakottaa.

• m. 39v

Enimmillään on mennyt 11 kk16 pv. Vaimo vaatii siveysvyön muniini yli neljä vuotta sitten. En saanut itse runkata, vaimo hoiti ja eipä juuri minuuttia enempää kestänyt. Pesu ja takaisin. Yleensä on ollut kuukaudesta puoleen vuoteen ilman panoa tai runkkua.

• kertoja5

jo terveydellisten syiden, tyhjennän pallini koska pienentää riskiä saada kives syöpä,lääkäritkin kertoo niin.:naimisiin mentyäni kun ENTINEN vaimoni rupes pihtaamaan olin varmaan reilu viikko pallit täynnä niin kivekset meni tosi kipeiksi,eunukki ei kai tarvii tyhjentää kiveksiä ja voi olla ilman runkkausta,minulla tarve useita kertoja viikossa,

• Näsäviisaus-paras...

...viisaus. Kädetön mies pystyy olemaan aika kauankin masturboimatta.

• Pimppiä vailla

Minä joudun runkkaamaan pari kertaa viikossa,koska vaimoni ei halua.Vaimojen pitäis ajatella miestäänki,vaikka itsellä ei haluta.Voi ottaa vaikka suuhun tai runkata kädellä. Ehkäpä ne omat halutki siinä heräis.Toinen vaihtoehtohan on että vaimo kävis välillä vieraissa,niin olis huono omatunto ja haluttais hoitaa oma mies paremmin. Joskus tuntuu että vaimot ajattelee vain itseään. Onko näin?

• 22v nainen

Mietippä itse kun ei haluta yhtään, kirvelee enemmänkin ja on kuivana. Ei siinä tilassa seksi ole mielessä. Sitten pitäs nuolla jotain haisevaa kalua... Mutta, runkata aina voi. Kunhan ei tule kauheeta anelua pliiss ota suihin.

• tietäjä
        22v nainen kirjoitti:

Mietippä itse kun ei haluta yhtään, kirvelee enemmänkin ja on kuivana. Ei siinä tilassa seksi ole mielessä. Sitten pitäs nuolla jotain haisevaa kalua... Mutta, runkata aina voi. Kunhan ei tule kauheeta anelua pliiss ota suihin.

22v nainen, liukuvoiteet on keksitty.

• Käsipäivää

Aloitin muutama vuosi sitten Testosteroni-hoidon ja sitä ennen riitti kun kävi 2-3 kertaa viikossa kättelemässä. Hoidon alettua n. 2-3 kuukauden päästä oli niin hurja fiilis, että neljäkään kertaa päivässä ei riittänyt. Kaikki aika meni kättelemiseen ja sen jälkeisiin päiväuniin. Myöhemmin riitti kerran päivässä.

Vuoden, puolentoista päästä hoidon aloittamisesta piti edelleen käydä semmoinen kerran päivässä kättelemässä ja halusin saada tietää, että voinko saada lapsia. Sitä varten piti olla 2-5 päivää ilman kättelemistä ja jos se kaksi päivää sattui viikonlopulle, niin oli pakko käydä veskissä hoitamassa homam ja aloittaa laskenta uudelleen. Koko operaatioon meni varmaan kuukauden verran. Sairaalassa kävin kättelemässä vessassa ja annoin tuloksen hoitajalle. Sen jälkeen on pitänyt hoitaa homma suunnilleen kerran päivässä ja viimeistään toisena päivänä. Nytkin on pakko mennä, vaikka aamulla funtsasin, että jätän illaksi.

• kiimainen kulli

teist en tiiä mut mun pitää runkata lähes puolen tunnin välein ja oon 12v

• Huomauttelia
        kiimainen kulli kirjoitti:

teist en tiiä mut mun pitää runkata lähes puolen tunnin välein ja oon 12v

Herra on eksynyt nyt väärälle sivulle? Kyllä tuossa k- 18 lukee!

• Pimppiä vailla

22v nainen oletko joskus joutunu imemään haisevaa kalua,vai etkö tiedä että kalu pestään ennenkuin sitä tarjotaan edes pilluun saati sitten suuhun.

• TYHMILLE...

TIEDOKSI, KOKO AJAN SEISOO JA KOKO AJAN TÄYTYY RUNKATA VÄH. 3 KERTAA PÄIVÄSSÄ, KOKO AJAN PANETTAA JA KOKO AJAN LENTÄÄ SPERMA.
      BALLSSIT ON KOKO AJAN TÄYNNÄ JA KYRPÄ ON KOKO AJAN KOVANA.

TÖRKEE STONDIS!

• 16

Ei oo elämä helppoa.

• Riku1984

Itse pystyn olemaan ilman runkkaamista kahdesta viikosta pariin kuukauteen jos vain haluan.

• Minulla on muuten tällainen ongelma:

http://pornostaeroon.com

Sinä naisena ehkä voit sanoa jotain meille poikamiehille neuvoksi, kun emme saa parempaa aikaiseksi kun pornokatselua ainoastaan. Haluan seurustella naisen kanssa eikä katsella pornoa ja runkata. Ja nimenoman seurustella, seksi ei tarvitse olla pääaine. Vaikka se minulle on "pääaine" liiankin usein.

• dfghy

Kyllä mulla on vuorokausi ihan maksimi. Joskus olen pysähtynyt levähdysalueellekin pelkästään paineiden takia runkulle. On tullut ajeltua nakunakin. Autoon meneminen kerrostalon parkkipaikalla on jossain määrin haastellista, että missä kohtaa vetäisee housut jalasta. Naapurin rouva huomasi kerran touhuni ja on hymyillyt siitä lähtien.
      Yleensä runkkailen töissä. Siellä kun on pillulehdetkin vessassa valmiina ;))

• ja pesukone laulaa

Riipuu tietysti vähän iästä, mutta periaatteessa vaikka kuinka pitkään. Pitää vain varautua siihen että lakanapyykkiä tulee, "luonto" hoitaa homman jos ei muuten, niin tarpeeksi kauvan on ruiskimatta, yöllä kyllä märkiä unia tiedossa.

• Miehet ovat...

... Todellakin diologiansa orjia! Kaikella rakkaudella!

• ?
        Miehet ovat... kirjoitti:

... Todellakin diologiansa orjia! Kaikella rakkaudella!

Mää oon 23v ja IHAN KIIMASSA mulla on 20cm pitkä ja erektiossa 25cm että naiset tulkaa imemään

• Esiroi

On saattanu joskus mennä vuorokausikin runkkaamatta : )

• 50runkku

Olen 50v ja runkkaan useasti päivässä. En tiedä mistä sitä spermaa piisaa, mutta tuntuu, että olen jatkuvasti kiimassa. Saatan samalla kerralla vetää kahdestikin pienen lepuuttelun jälkeen, mutta se ei enää niin kiihota. tunnin päästä on jo eri juttu. Mun tekee jatkuvasti mieli runkata ja käsi valuu aina munille

• runkkis

Kyllä runkkaamatta voi olla parikin viikkoa jos haluaa mut, ite runkkaan kerran päivässä ihan vaan silkasta runkkaamisen ilosta. Runkkaamisessa on se hyvä puoli ettei sitä tarvi lähtee mistään vonkaamaan ja runkkaamisessa on sekin hyvä et voi itekseen nautiskella kaikessa rauhassa ja hyvällä mielikuvituksella saa aikaan mahtavia fantasioita eikä silti loukkaa ketään. Hyviä runkkuhetkiä itse kullekin.

• Anonyymi

Oon ollu nyt 5pv laukeematta ja jos hetkekski jää vaikka sänkyyn makaamaan ja ajatukset karkaa ni on muna sojossa, mutta yrirän olla nyt ainaki viikon laukeematta ja kattoo minkälaine lasti tulee:)

• Anonyymi

Koko elämän

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla runkkaamatta ? Itse runkkaan useampi kerta päivässä .T untuu hyvältä runkata ja laueta .
      M61

• Anonyymi

Kassit kasvaa mandariinin kokoisiksi kun on runkkaamatta 6kk ja seisoo jo kun näkee vähän säärtä.

• Anonyymi

Myö olin 3-vuotta runkkaamatta ja tuli kivessyöpä ja jouduttiin poistamaan koko pussit.

• Anonyymi

Ei ole mitään syytä olla runkkaamatta , olen runkkannut nuoresta asti monta kertaa päivässä.
      Vieläkin 2-4 kertaa päivässä joskus jopa enemmän vaikka jo 61 vuotias .
      M 61 👍🙂

• Anonyymi

jos armeijas runkataan nuin paljon niin millä ajalla ne viholliset tapetaan vai jääkö tuho ihmisten käteen

• Anonyymi

onko teillä akkaa

• Anonyymi

Ka­­ikki mies­­­ten hausku­udet Suo­me­­ssa löytyvät m­­­iesten luet­telo­­­sta 👉 http://3511222.com/G/Br4V 👈

• Anonyymi

Mulla ainakin viikko alkaa olla jo aika maksimi, ei ainakaan paljoa yli tuon kestä. Tietty nyt joskus on aikoja, kun ei vaan tee mieli, niin silloin ei ole väliä, mutta normisti.
      On just jotenkin herkempi kosketukselle, seisokkeja tulee koko ajan. On aika rasittavaakin, kun kalu saattaa kovettua ja löystyä viidenkin minuutin aikana 3-4kertaa.
      Ja kyllä joskus alkaa kassejakin särkemään. Vaikka enempi mulla kivessärkyä tekee se, jos on lähellä laukeamista, mutta sitten ei laukeakaan, joskus seksiä harrastaessa käynyt niinkin, niin se tekee kivessärkyä.
      Mutta tosiaan, 2vko jo on aikalailla pisin aika, mitä kestää olla ilman. Sitten on pakko masturboida, jos nyt naista ei ole saatavilla. Silloin jo kiihottuu ihan parissa sekunnissa eikä välttämättä ainakaan tarvitse kuin muutaman vedon, kun sperma jo lentää. Ja sitä yleensä tulee ihan älyttömästi tuolloin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

pari viikkoa nykyään, t: neitsyt heteropoika 40 v. Pystyis ehkä oleen kauemminki jollei alkois kiihotella itseään eli koettais elää aika antiseksuaalisesti. Sitten saattaa joutua runkkaamaan 2-4 kertaakin lyhyessä ajassa tai parina peräkkäisenä päivänä. Yleensä himo ei lakkaa kiusaamasta yhellä käteenveolla vaan seuraavana päivänä kiusaus onanoida toistamiseen on pirunmoisin. Toisaalta himo kyllä hiipuu kun alkaa tulla jotain rangaistusta onaniasta, eli yleensä käteenvetoa seuraakin jonkin lainen morkkis ja fakkiintunut odottelu. Toisaalta pari viikkoa jos pidättäytyy niin alkaa himo kiusata raskaasti.
      joten ei oo kiva oikeen mitenkään päin lopultakaan. Täytys voida aseksualisoida issensä, että pääsis himosta joka ei pysy poissa paria kolmea viikoo kauemmin. onneksi ei oo mistään fyysisestä naiskosketuksesta edes mitään makua juuri vielä niin silleen en edes ymmärrä kaivata juuri mitään.
      Mieluummin silti otan niskaani runkkausmorkkikset kuin että oikean ihmisen kanssa panisin tai kuhertelisin eli käytännössä huorailisin koska siintä olettaisin tulevan pahemmat sanktiot

• Anonyymi

Hei! Oma str­eam. Sisää­nkäynti k­­­aiki­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/Y4v4S8

• Moximissaan kolme päivää. Sen jälkeen alan kiukuttelemaan vähän kaikesta.

• Anonyymi

Kyllä pari kertaa viikossa pitää tyhjentää.

• Anonyymi

Riippuu iästä ja ärsykkeistä.

Nykyään on päiviä ettei tule tehtyä ja muuten saattaa tehtyä peräkkäisinä päivänä. Olen plus 50v ja joskus 20v sitten se oli joka päivä. Saan parhaat kiksit naisesta jonka kanssa oltiin kavereit. Puhuttiin asioita muttei koskettu toisiimme. Hän tiesi mitä ajattelin hänestä. ”kauhistui” muttei torunutkaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En pysty kyllä yhä kauaa ku naimatta, Naimatta olen pystynnyt oleen jo 40 vuotta mutta 1-2 viikon välein nykyisin suunnitteeln lankean runkkaamaan, mutta sitten kyllä runkatakin ehkä 3 kertaa parissa tunnssa nin samoilla rankaistuksilla saa sitten kolmet orkut, vähän niinku. Morkkis siitä toki syntyy vähän ajan päästä mutta pakko se on ottaa vastaan, että pääsee ajateelemasta naisia hetkeksi edes

• Anonyymi

Itsellä pisin jakso on ollut 2 viikkoa ilman käteenvetoa.Meinasi järki lähteä.M47v

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe