Eilen tuli kaksi hyvää uutista. Ensin kerrottiin KEPUn kannatuksesta sulaneen pois viime kuun Väyrys-lisän. Sen jälkeen Mari Kiviniemi ilmoitti erostaan
KEPU on nyt niin sekaisin, että kannatus putoaa jatkossakin kuin kivi. KEPUn sisäiset ristiriidat vain pahenevat päivä päivältä.
KEPUn kannatus romahti - Kiviniemi heitti pyyhkeen kehään
9
65
Vastaukset
- 20+1
Jopa Väyrynen myöntää, että Kepu on kriisissä. Kiviniemen ero vain pahentaa tilannetta. Mikä lienee Kiviniemen eron todellinen syy?
- Mikä Marille tuli?
Jalasmökki-väykky oli presidenttipolulla, kunnes Karjalainen antoi hemmon ilmi vehkeilystä kgb-kenraalin kanssa....
Demlan torpeedo menestyi hyvin pyörittäessään vakoilurinkiä, mutta joutui eroamaan kun ryhtyi puhumaan niin totta kuin osaa...
Muisti-Vanhanen ja Kellari-Korhonen paikkasivat kepun talouden kertaheitolla, mutta valitettavasti Mati polveen tuli pipi ja poliittinen ura jäi kesken.
Mahdettiinkohan Mari päästää kurkistamaan Kepun todelliseen historiaan ja itsesuojeluvaisto pakotti paniikkireaktion?- r.i.p.
Marilla on ikiomat luurangot kaapistossa. Yksi niistä on JAKK...
- Iso Vihree
Kepu kriisiytyy päivä päivältä pahemmin. Tämän totesi myös Seppo Kääriäinen.
- Helinä-keiju3
Paras aprillipila on sellainen, mikä saa ihmisen toimimaan. Toivotaan, että YLEN kannatusgallup ei ollut aprillipila eikä Kiviniemi eroa turhaan. Politiikan likaisessa pelissä voi odottaa mitä hyvänsä.
- fghj..
City-kepulaiset pelataan kokoomukseen. Jos Paavosta tulee pj..
- A.E.V.
Kepun sisäinen sota alkaa saada jo koomisia piirteitä.
- JAKKi vetää maihin
.
Ilmeisesti JAKKi ei tule viivyttämisestä ja vanuttamisesta huolimatta saamaan erikoiskohtelua vaikka keput niin kovasti haluisi
Koska Adulta laitettiin heti konkurssiin
.
- luonnonsuojelija
Keskustan on näköjään vaikea kasvattaa kannatustaan.
Jotenkin sen imago ei vain ole tällä hetkellä paras mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236