Olisiko kellään joutilasta ritilää myydä volvo 240 takalasiin?
Ostetaan volvo 240 takalasin ritilä
10
822
Vastaukset
- DeVe
On - mitä tarjoat ? Vm 1988 240 gl:n ritilä löytyy...
- Volvovulva
Myytkö 50e? Laita oma hintaehdotus tonne niko2011@live.fi
jos päästään hinnasta yhteisymmärrykseen, ostan pois =) - 240GL1988
Volvovulva kirjoitti:
Myytkö 50e? Laita oma hintaehdotus tonne niko2011@live.fi
jos päästään hinnasta yhteisymmärrykseen, ostan pois =)Mulla on sellainen varastossa - koetan muistaa käydä katsomassa, että se on vielä ehjä ja kaikki osat tallella.
- VolVo 240.
Voisin ostaa jos se on alkuperäinen !
- 240
täällä ois myös tarvetta kyseiselle ritilälle,kun joku mu...u varasti multa semmosen.
tomppa.maki@gmail.com- 240
ostettu
- volvo 242dl
Jos jollain pyörii ylimääräsenä kyseinen ritilä niin täältä löytyis kiinnostunut ostaja?
- migko
Löytyy
- niko3
täältä löytys koko 240 volvo halpaan rahaan.
- temeeeziii
Tänne saa tarjota kans 240 ritilää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164