Mitä teen? :/

outoselittelijä

Oon ollu ihastunut yhteen poikaan noin 4kk ja jutellaan facebookissa jokapäivä ja tosi pitkiäkin keskusteluita ja koulussa aina kattelen sitä välillä ja on se välillä muakin vilkuillu, meinasin jo sit luovuttaa kun tuntu et tää on vaa jotai fb keskustelua jee mut sit sanoin et meen muute vaa istuu yhtee puistoo kun on ihan tylsää ja tää kyseinen poika asuu meitä aika lähellä ja se tuli sit sinne samaan paikkaan missä mää olin. No olin ihan nolona kun en tienny et se tulis sinne ja en saanu yhtään sanaa suusta eikä sekään sanonu mitään. Kateltii siinä kummatki toisiamme ja hymyiltii ja tällee ja sit äiti soitti ja sano et mun pitäs tulla ja sanoin heipat ja lähin.. Noh, tän jälkeen juteltiin taas fb's ja sorittelin et kun en puhunu mitään et jos enskerralla nähtäs niin puhuisin varmasti ja nähtii sit seuraavana päivänä ja kummatkin puhuttiin toisillemme tosi paljon ja selitin sille ties mitä ja taas se välillä katto mua ja hymyili ja naurettii toistemme jutuille jne ja sitte yöl vielä tekstailtii ja tää poika kyseli mun harrastuksia ja lempibändejä jne (: Joo ihan kamala selostus, anteeks! :D

Mut siis kysymys on se et miltä vaikuttaa et tykkääkö tää poika musta ? :/ Oon joskus kauan sitten sanonu et tykkään siitä ja se oli vaan sillee "joo en kerro kellekkää et tykkäät musta, ei mua ainakaa haittaa" -.- En ehkä vielä olis valmis seurustelemaan, mut olis kiva tietää sen tunteista mua kohtaan.. Suoraan kun en viiti kysyä kun pelkään et se sanoo kuitenkin ei ja sit masennun :(
Toivottavasti joku ymmärsi ees jotain :D

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika saletti...

Kyllä uskoisin että tykkää, tuskinpa se muuten sinne puistoon olis tullu :)

• Kyllääääää

Kyllä se vaikuttas olevan ainaki kiinnostunu susta, tsemppiä! ;)

• Me sanoo sille vaan että MO!!!!

• 17v poika

Varmasti se on ihastunut suhu! :) En mä ainakaa noin kenellekkää tekis jos en tuntis sitä kohtaa mitää... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe