Hei!
Itsellä pcos joihin hoitona terolut ja nyt uutena clomifen.
Nyt kävi niin hassusti että menin syömään väärään aikaan clomifenit
eli söin ne vahingossa terolutin aikana sen kuurin 3-7 pv.
Nyt pitäisi alkaa tuon jälkeen kuukautiset.
Voinkohan syödä nyt perään oikeaan aikaan clomifenin kierron 3.-7.pv 2 tbl/pv niinkuin määrätty.
harmi!
olisin kiitollinen vastauksesta!
clomifenit väärään aikaan!
1
135
Vastaukset
Kiitos kysymyksestäsi!
Valitettavasti nyt onkin vaikea tietää, mitä munasarjoissa on tapahtunut, kun olet käyttänyt lääkkeet loppukierrossa ja ilmeisesti oma kiertosi ei toimi.
En uskalla luvata, että voisit aloittaa vuodosta Clomifenin suoraan, vaan täytyisi tarkistaa ultraäänitutkimuksella vuodon alkaessa, ettei munasarjoissa ole kystia.
Ne saattaisivat lisä-Climifenilla vain suureta.
Eli vuodon alkaessa, varaa aika ultraäänitutkimukseen esim. samaan paikkaan mistä olet reseptinkin saanut. Clomifenin voi käyttää myös kierron 5. - 9. päivä, joten ehdit hoitaa asian.
Ystävällisin terveisin,
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416