Hei,
Tämä nyt ei varsinaisesti enää koske lapsettomuutta mutta toivottavasti saisin vastauksen silti mieltäni vaivaavaan asiaan.
Minulle tehtiin inseminaatio 14.3. ja vajaata kahta viikkoa myöhemmin sain raskaustestiin plussan. Kävin hcg mittauksessa 2.4. ja se oli jo 5100. Minulle sanottiin vain, että arvo on todella hyvä mutta minusta tuo vaikuttaa jo liian suurelta. Mistä näin korkea arvo voi kertoa? Munasoluja oli vain yksi, joten tietysti huolettaa voiko tuo olla merkki jostain vakavasta? Vai meneekö tuo lukema vielä normaalin rajoissa? Edellisessä raskaudessa arvo oli raskauden kestoon nähden samaan aikaan 480. Huolettaa kromosomipoikkeavuuden mahdollisuus yms..
Inseminaation seurauksena plussa
Lottis_83
1
296
Vastaukset
Kiitos kysymyksestäsi!
S-hcg arvot nousevat hyvin nopeasti hedelmöittymisen tapahtuessa ja vaihteluvälikin on suuri normaalissakin raskaudessa. Arvo suurin piirtein kaksinkertaistuu 1 1/2 vrk:ssa. Eli valitettavasti arvon suhteen ei voi sanoa mitään ennenkuin käyt ultraäänessä, viisi viikkoa inseminaation jälkeen nähdään onko kohdussa yksi vai kaksi sikiötä! Jännittävää!
Onnea sinulle!
Anna-Kaisa/Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450