Tietääkö kukaan miten paljon keskimäärin esim. matrix työpöydät maksavat siellä? ja kotiinkuljetus? Kun sivuilla ei ole mitään mainintaa hinnoista missään.
Isku Interior hinnat?
2
819
Vastaukset
- Toimistotäti
Olen työpaikalle noita joskus tilannut. Silloin kyselin hintoja, sanoivat vain, että riippuu kokonaisuudesta - eli laskevat hinnan kutakuinkin pärstäkertoimen/ostosmäärän mukaan?
Parilla kertaa tuli vikamittaista tavaraa, oma työpöytäni sovitun kokoinen, mutta pintamateriaaliin tuli rikkoja heti asennuksen jälkeen. Tuoleissa ei valittamista eikä kaikissa pöytämateriaaleissakaan. - Iskunohi
Jos ei yritys tänä päivän ilmoita edes listahintojaan netissä, niin ainakin omalta osaltani ko. firmalta ostaminen väliin. Löytyy toimittajia, jotka ilmoittavat hintansa ja lähden tutustumaan tarkemmin heidän tarjontaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222