Oletko kuullut mitään tamofen lääkityksestä? Millaisessa olosuhteissa sitä on yleensä käytetty naisella entä miehellä? Mistä syystä sitä määrätään?
Kyseisestä lääkkeestä kun saa aivan ns ''väärän'' kuvan jos lukee sen tarkoitus periä. Onko tuo uusi juttu jotenkin markkinoilla kun siitä ei paljon löydy tietoa? Pitääkö paikkaansa että tuo tosiaan on clomifen lääkkeen rinnakkais lääke?
Kiitos vastauksestasi jo etukäteen! Kaks ensimmäistä on tärkeintä!
Mietityttää..
2
170
Vastaukset
Hei,
Tamofen eli tamoksifeeni on vaikutukseltaan hyvin samankaltainen kuin hedelmöityshoidoissa paljon käytetty klomifeeni (Clomifen), mutta teholtaan klomifeenia heikompi. Tamoksifeenin turvallisuudesta esimerkiksi sikiön suhteen ei myöskään ole riittävästi tutkittua tietoa. Hedelmöityshoitojen yhteydessä tamoksifeenin ainoa käyttöaihe saattaisi olla jos jostain syystä klomifeenia ei voisi käyttää. Vastaani ei ole tullut yhtään tällaista tapausta.
Hyvää Pääsiäistä!
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat- hoiksuli
Meillä ainakin töissä eräällä asukkaalla Tamofenia käytetään rintasyöpälääkityksenä.. miten ihmeessä sitä voidaan käyttää myös lapsettomuushoidoissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351