Push-Up rintsikat?

tietämätönTaunus

Toimiiko ne oikeasti muka niin, että todella(!) pieni rintaisten naisten/tyttöjen rinnat näyttävät paljon isommilta, vai täytyykö kokoa löytyä jo omasta takaa? Täytyykö näistä valita pienempi koko, kuin minkä omistaa normaalisti, eli täytyykö rintojen pursuta niiden yli?

16

3373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksijakoista

Push-up rintiskoiden toiminta perustee siihen että rinnat "kerätään" muualta ja työnnetään esiin ylös ja keskelle. Jotta tulos saavutettaisiin, rintoja pitää olla ainakin jonkun verran että olisi jotain mitä työntää esiin. Joissakin push-up rintsikoissa on apuna täytetyyny joka tehostaa vaikutelmaa ja samalla täyttää sitä tyhjentynyttä rinnan osaa siellä mistä rintaa on työnnetty esiin. Minusta rinta näyttää näissä rintsikoissa luonnottomalta kun se on litistetty muodottomaksi alhaalta ja sivulta. Itse käytän mieluummin rintaliivimallia jossa rintani näyttävät luonnollisilta vaikka rintavakoa ei synnykään.

• kupiton

toimii,mut riisuttaessa järkytys on karmaisevaa!

• Väiski-komistus

Kyllä ainakin minulla toiminut ihan kivasti. Oon 60-kymppinen 146cm ja 162kg mieskomistus. Räystäsperseeseeni oon vielä ajatellut ottaa silikonit. Mitäs sanotte - kantsiiko?

• öpol098

Ei tarvtise pursuta yli . Minulla ainakin pienet rintani ovat isommat push up liiveissä Ostan ihan samaa kokoa mitä normaalistikin

• kyllä toimii olen sala kokeilija pervo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Eivät toimi. Tissit survotaan väärään paikkaan. Viimekädessä paljaat tissit merkitsevät. Voihan noilla pussupeilla olla merkitystä naisten välisessä kisassa, mutta miestä ne eivät kiinnosta.

• kyllä toimii

hohhoijaa taas mitä vastauksia. Itse en muita liivejä enää käytäkään, toimivat tosi hyvin, vastikään oli mainos jossain lehdessä (ulkomaisessa) jossa miehelle oli puettu push up liivit sen takia että näki että ne todella toimivat. Kyllä ne todi pienirintaisellekin toimivat, kannattaa kokeilla. Ja mitä väliä kiinnostavatko ne miehiä yms mitä muut ovat niistä mieltä, itselläni ainakin itsetunto on ihan toista luokkaa kunnon alusvaatteissa ja varsinkin liiveissä!

• oili 50 +

just näin, kuten edellisessä viestissä!

• ibu5dd

Miksi edes haluis isoja rintoja...
      Pienemmät on halutumpia!!!

• luomua, luomua

Niin! Pienet rinnat, eikä rintaliivejä ollenkaan !!!!! Miehet tykkäävät eikä itse tarvitse kiemurrella kiristävissä rintsikoissa. Ja tulee tosi halvaksi!!!
        Vain jotkut miehet halajavat isoja rintoja, lue ÄITIÄ!!!

• Isooooooo

Eikä ole. Isot on ihanat!

• paskat ole

• Pienet ja sievät:)

Kyllähän ne toimii:)

• Paljonko laitetaan.

Topattu push-up yleensä 1 kuppikoko efectiä, eli ei "paljon".

• likeachild

Pushup- rintaliivit toimii ainakin minulla. Mulla on luonnostaan todella pienet ja litteät rinnat, ja push upeilla ne näyttävät hyvältä. Ei juuri huomaa että olisi push upit.

En minä tällä miehiä miellytä, vaan omaa silmää, kun en ihan teiniltä halua näyttää. Se joka miehiä koittaa miellyttää pukeutumisella on kyllä todella idiootti.

• Kato ite

Noista varsinkin mainoksissa on kuvia käsitelty, mutta saatpa ainakin jonkinlaisen käsityksen mekanismista:

https://www.google.fi/search?q=push up bra before after&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=evKCT-PDNcTk4QTg1JS9Bw&ved=0CC0QsAQ&biw=1440&bih=742

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe