Milloin kannattais käyttää ovulaatiotestiä? Tässä mennää viimesillä clomeilla ja eipä ainakaan lääkäri mitään puhunut ovistesteistä.
ovulaatiotestin aika
2
149
Vastaukset
- Joutsen
Kuinka pitkä kierto sulla on aikaisemmin ollut? Jos kierto on esim. 25 päivää aloita testaaminen kp 9, jos kierto on 30 päivää aloita testaaminen kp 14 jne. Kannattaa testata niin kauan kunnes saat ovulaatioplussan. Paras ovulaatiotesti on clearbluen ovistesti, ei tarvii arvuutella onko positiivinen vai negatiivinen.
Clearbluen ovistestit on kalliita, joten itse teen niin että aloitan testaamisen halvoilla tikku ovistesteillä ja kun viiva tummenee ja on yhtä tumma kuin kontrolliviiva käytän clearblue testiä. Hei,
Kiitos kysymyksestä. Nimimerkki Joutsen ehtikin jo antaa hyvän selvityksen ovulaatiotesteistä ja kierronpäivistä. Kiitos Joutsen kokemuksiesi jakamisesta.
Apteekeissa on myynnissä useita erilaisia. Jokaisen testin mukana on tarkat ohjeet. Kannattaa muistaa, että ovulaation ajankohta vaihtelee aivan normaalissakin kierrossa useilla päivillä. Joskus klomifeenin kanssa ovulaation ajankohta menee vähän pidemmälle kp 15 - 17 tienoille.
Perussääntönä, että on hyvä nähdä testin muuttuvan negatiivisesta positiiviseksi. Se vahvistaa ovulaation todellisen ajankohdan.
Onnea matkaan!
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351