Jonne ja Tiina Routamaa ovat jo eronneet mutta meinaakohan Tamperelaisäijä nyt ottaa tilalle toisen Tiinan nimittäin Tiina Puskan! :D
http://www.iltasanomat.fi/idols/idols-pudonnut-tiina-puska-paljastaa-jonne-aaron-otti-yhteytta/art-1288460891698.html
Negativen keulahahmo meinaa ottaa Tiinan paikalle uuden Tiinan!
Pim Verbeek
5
6073
Vastaukset
- Guaranteen
Toivon mukaan ei ota....
- tiinakin1
toivottavasti jonkun ottaa sillä jonne on aivan mahtava tyyppi! ottaisin itse mut oon jo 40 :)
- Lina_______
No mutta Jonnehan mainitsi pitävänsä vanhemmista naisista kuin hän itse on ;)
- nainen7
Kyllä huolisin Jonnen itsellenikin, mutta ei tule näköjään mitään tsäänssejä edes tavata kyseistä herraa. Surullista kyllä :(
- mie11
mie haluun jonnen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563