Moi!
Olemme mieheni kanssa suunnitelleet lomamatkaa..
Vaihtoehtoina ovat Egypti, Rodos tai Bulgaria.
Egyptissä mentäisiin Sharm El Shkeikhiin, ja Bulgariassa vaihtoehtona Sveti Konstantin.
Valinnan vaikeus on suuri, ja kaipaisin kokemuksia, neuvoja ja vinkkejä siitä, mihin
kannattaa reissuun lähteä jne..
Toivon asiallisia vastauksia!
Kiitos!
Egypti, Rodos vai Bulgaria?
tytytytyyi
2
179
Vastaukset
- eeggyyppttii
Hei !
Suosittelen matkaa Egyptin Sharm El Sheikhiin sillä se tunnetaan parhaiten
upeista sukelluskohteistaan (Ras Mohammed ja Tiran) ja kirkkaasta ja lämpimästä vedestä. Sharm El Sheikh on myös suosittu rantalomakohde - Sitä ja tätä
Riippuu monesta asiasta, kuten siitä, mitä matkaltanne haluatte, ja mihin vuodenaikaan olette menossa.
Jos arvostatte upeita vedenalaisia nähtävyyksiä, menkää Egyptiin. Jos haluatte vaikka nähdä maisemia tai muuten vaan nähdä luontoa ja kaupunkeja, menkää Bulgariaan. Bulgariassa on talvella viileää, Egyptissä taas kesällä turkasen kuuma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322355- 792198
- 952006
- 581974
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361