Muita lähdössä Alanyaan 20.5?

peke

Illan istumisseura ei ois pahitteeksi jos muita lähdössä samaan aikaan =) Meitä 35v pariskunta..

18

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NUINAA

EI LÄHDE MUITA, YKSIN SAATTE ILTANNE ISTUA.

• on lähtijöitä mutta kylläkin 16.5

• jeppe-jepukka

20.5. Turusta Antalayaan ja sieltä Incekumiin. Kylläpä odottavan aika on pitkä.

• Heiccu

Täällä ollaan lähdössä samaan aikaan viikon reissulle. Olemme myös kolmekymppinen pariskunta, vanhoja Turkin kävijöitä... Eiköhän tuo mies ainakin halua etsiä käsiinsä jonkun baarin, jossa näkyy suomen matsit ja toki juttuseura kelpaa muutenkin :)

• markku93

VOi jesus onko porukka pihalla, mitkä suomen matsit, lätkä on jo tuolloin loppu hei haloo !

• VeccuALANYA

Ollaan perheen kanssa lähössä oulusta 20.5. :)

• Heiccu

Markku93: tietääkseni finaali tulee juuri tuolloin 20.5, ja jos Suomi siinä pelaa, todellakin aiomme mennä matsia katsomaan paikan päällä Turkissa. Että hei haloo, jos sulla ei ole mitään muuta kommentoitavaa, ole hiljaa.

• peke

Ollaan myös vanhoja Turkin kävijöitä... =)
        Oispa kiva eksyä samaan baariin katsoon matsia. Onko tietoa mihin aikaan finaali tulee sillo 20.päivä? Ollaan aika illasta vasta perillä että kerkiikö kattoon? =)

• jänittää

itse myös lähdössä mieheni kanssa 20.5 turkkiin antalyaan ja alaniaan=) oulusta eka helsinkii ja sieltä sitte=)

• en vaan tajuu

Miksi mä nyt matkustaisin Turkkiin ja haluaisin hengata siellä suomalaisten kanssa?

Siksihän mä pois Suomesta matkustan, ettei tarvitsisi suomalaisiin törmäillä.

• maisa'
        en vaan tajuu kirjoitti:

Miksi mä nyt matkustaisin Turkkiin ja haluaisin hengata siellä suomalaisten kanssa?

Siksihän mä pois Suomesta matkustan, ettei tarvitsisi suomalaisiin törmäillä.

en vaa tajuu . sun mielipitees itse lähden perheeni kanssa 4 kertaa alanyaan 31.5 isabella hotellii muita tulossa ? (:

• en vaan tajuu
        maisa' kirjoitti:

en vaa tajuu . sun mielipitees itse lähden perheeni kanssa 4 kertaa alanyaan 31.5 isabella hotellii muita tulossa ? (:

En ymmärrä, mitä maisa´ yritti kertoa, koska ulosanti on todella heikkoa.

• 46v äiti

Alanyaan 16.5 ja ollaan siellä kaksi viikkoa! Ekaa kertaa Turkkiin. Lähden 20v kundini kanssa, joten joudun viettämään aikaani varmasti siellä välillä yksin, mut eipä haittaa. Olen matkustellut usein yksin. Me mennään hieman pois keskustasta Obaan. Itse en matkoilla suosi suomalaisia ravintoloita ja yritän löytää paikallista kulttuuria. Voi kyllä Alanyassa olla vaikeaa. No Matka ei ollutkaan tällä kertaa kulttuuri matka, vaan ihan aurinkoa ja hyvää ruokaa lähden hakemaan. Ja tietty varaslähtö kesään.

• Heiccu

en vaan tajuu: Turkkiin tuskin kannattaa matkustaa jos ei halua törmätä suomalaisiin... :)
      peke: finaali tulee sunnuntai-illalla, eli siihen pitäisi kyllä keretä. Pronssiottelu sen sijaan tulee siihen aikaan, että sitä ei kyllä millään ennätä näkemään. Täytyy siis toivoa, että Leijonat pärjää venäjän poijiille ;) Täytyy etsiä joku paikka, jossa näkyy lätkää ja saa kylmää Efestä (ei liene vaikeaa heh)...

• Heiccu

Muista keskusteluista lunttasin, että Heikin baarissa näkyy (toki muuallakin) ja Mertarannan selostamana! Sinne siis, mikäli Suomi on finaalissa! :)

• peke

Heiccu: Heikin baariin aateltiin myös suunnistaa finaalimatsi kattoon. Tykättiin edellisellä reissulla muutenki paikasta... Nähelläänpä siellä vaikkei varmaan tunnetakaan ellet uskalla tuntomerkkejä laittaa =D

• Heiccu

Peke: Sinne siis mennään,toivotaan että Suomi pelaa finaalissa niin on ehkä hieman mielenkiintoisempi matsi katsella Suomi-baarissa:) Ollaan vaaleita ja pitkiä molemmat,että kun tunnistatte niin huitokaa sitten ;)

• peke
        Heiccu kirjoitti:

Peke: Sinne siis mennään,toivotaan että Suomi pelaa finaalissa niin on ehkä hieman mielenkiintoisempi matsi katsella Suomi-baarissa:) Ollaan vaaleita ja pitkiä molemmat,että kun tunnistatte niin huitokaa sitten ;)

Heiccu: Mä huidon sitte tai jos en uskalla nii oon se joka naama punasena vilkuilee, että olisikohan ne nuo.... XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe