Voiko Lugesteron emätintabletit antaa väärän positiivisen raskaustestituloksen? Sain tänään aamulla haaleaakin haaleamman raskaustestituloksen, voiko tuo "haamupaikka" tulla lääkityksen johdosta ja voiko noihin haamutuloksiin vielä luottaa?? Olen kuullut että sitä "haamua" ei tule jos ei raskaushormoniakaan elimistössä ole eli voiskiko toiveistani vihdoin tulla totta :) Kuukautisten pitäisi alkaa sunnuntaina...
Väärä testitulos???
3
201
Vastaukset
- Feliciia
Sama homma täällä, ylihuomenna pitäisi alkaa ja haamu on testissä! Samalla mietin estääkö tuo käyttämäni Lugesteron keskenmenoa ja onko sitä ylipäätään varmasti turvallista käyttää tuonne rv 9 asti kuten lääkärini määräsi?? Mitäs sitten kun sen lopettaa.... varmasti tuskailee jos vuoto sitten alkaakin?? :(
- Plussaa toivova
Lugesteron ei vaikuta tulokseen. Haamu-tulos riippuu testistä millä teit, ja milloin haamu ilmestyi testiin. Jos haamu tulee testiajan sisällä, on todennäköisesti plussa. Kuivuneessa testissä voi näkyä viivanpaikka/haamu. Ainakin itse olen saanut monta haamua vaikken ole ollut raskaana, etenkin halvoilla nettitesteillä. Kannattaa tehdä uusi testi tänään tai huomenna, vahvistuuko viiva. Todennäköisesti oletkin jo testin tehnyt.:) Toivotaan parasta.
- tarrasukkia
Joo eikä kannata testailla liian aikaisin, vasta kun menkat on oikeasti myöhässä. Kemiallinen raskaus tuottaa haamuuviivoja ainakin ja saattaa mennä kesken ennen kuin menkat kunnolla myöhässäkään. Itselleni ei ole muita plussia tullutkaan, jos olen testannut ennen menkkoja tulee vähän vahvempi plussa ja menkkojen lähestyessä sitä haamua saa todella tihrustaa onko sitä edes..
Toivottavasti plussasi on oikea ja pääset nauttimaan raskaudesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423