No kysynpä minäkin - ketä lähdössä 6.5 Alanyaan - koneet on ainakin täynnä joten yksin ei tarvinne matkalla olla ;) - toivottavasti sateet väistyvät ja saadaan aurikoa taivaan täydeltä.
6.5 Alanyaan ?
12
380
Vastaukset
- Karat
9.5 tulen perässä ! M
- rianna86
7.5 lähdössä, perästä tullaan :)
- jokoSaaPakata?
5.5 Oulusta
- pirkko-lissu
No ainakin nämä:
Sinkkosen Risto
Tarvaisen Leena
Virtasen Tuula
Haimakaisen Ulla
Piiparin Janni
Tiensuun Olli
Kaivolan Pekka
Juusti Timo
Kyllä siellä Alanyassa ihmisiä asuukin, ettei tarvitse veljeillä näiden saman päivänä lähteneiden kanssa. Muutenhan kannattaisi jäädä seurustelemaan vaikka Vantaalle. - nnnann
No eikös ihmiset saa keskustella ? jos ei miellytä miksi ihmeessä sitä tullaa kommentoimaa tänne ??! Äly hoi älä jätä-..
- pirkko-lissu
No jos aloittaja kysyy, ketä lähdössä, niin silloinhan hän haluaa tietää nimiä, ketä on lähdössä ja niitä tuohon kirjoitin!
- 3+6
http://www.accuweather.com/fi/tr/alanya/316940/month/316940?monyr=5/01/2012
- Puhalletaanpa nyt porukalla nuo pilvet pois :D 16.5 tullaan alanyaan ja 2 vkoa ollaan
- 17 päivää
kaarinasta on lähdossä äiti.isi ja 5 ja 14 vuotiaat tytöt. pashca bay hotelli ja lähtö on 6.5 kello 5.55
- Ei enää montaa aamua
5.5 Kuopiosta =)
- Oulu Karat
Viikon päästä taitaa jo jännittää :)
- pöö!
Huomenna olis lähtö eli 5.5 ja turusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431