Outo juttu on tullut, ystävä luulee, että monet ihmiset ovat kateellisia hänelle. Eikä uskalla elää aivan sellaista omannäköistänsä elämää, ettei vain aiheuttaisi kateutta. Hän olettaa minunkin olevan kateellinen työstään tai jostain harrastuksista, mitkä oikeasti eivät olisi minun juttuni yhtään. Hän sanoo monen lauseen perään, että ei tästä sun tarvi silti olla kade, sitten vähättelee asiaa tai esittää siitä jotakin huonoja puolia. Kaiken negatiivisen, sattuman oikutkin hän kääntää niin, että työkaverit, kaverit tai sukulaiset ovat kateellisia tai voivat olla. Jos vaikka jotkut eivät tule toimeen, se tarkoittaa hänelle että toinen on kateudesta vihreä. Mitä voisi ajatella hänestä, jota ei kadehdi, mutta joka olettaa, että niin on?
Ystävä luulee muita kadeksi
ei kadeta
3
204
Vastaukset
- vierestä seurannut
Hän on ISOO NARSKU ja kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Nämä on hauskoja tyyppejä, eiks vaan :)
- vieressä vittuillut
Niin, ja Niitä on ihana kiusata ja sitten naureskella paskasessti kun ne romahtaa ;)
- Niin,
vieressä vittuillut kirjoitti:
Niin, ja Niitä on ihana kiusata ja sitten naureskella paskasessti kun ne romahtaa ;)
Romahtaako narsku joskus? Vaikuttaa, että narsku selittää kaiken edukseen joka tapauksessa ja luulee, että muut kadehtivat hänen epäsuotuisiakin ominaisuuksiaan ja elämänkäänteitään.
Vittuillahan ei narskulle saa, sehän on siihen suuntaan majesteettirikos ja itkun paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667