Koskelo esittää "Kertokaa se hänelle". Miksi hän laulaa väärin?
Miksi laulaa väärin?
6
163
Vastaukset
- 3 + 18 = 21
Ei auennut kysymys, mitä tarkoitat?
Laita esimerkki.- Framus
Tarkoitan sitä, että ihmettelen kun ei hyvä sävel kelpaa, vaan lauletaan jotain muuta. Kuuntelin varmuuden vuoksi kaikki saatavilla olevat eri esitykset (spotify) ja muut olivat samoja säveliltään paitsi se Heikki Koskelon laulama.
- minä vastaan sinä
No, höpö, höpö.Minusta tämä Heikin esitys on paras mitä tästä laulusta on ikinä tehty.Hän aulaa niin tunteella eläytyen, että minua alkaa aina itkettämään.En ymmärrä "laulaa väärin ", miten ?Ihan laulaa melodian mukaan, pysyy äänessä ja sanatkin oikein.Selvennäppäs tätä jos vain osaat tuli mieleeni että ethän vain ole kateellinen näin mahtavasta esityksestä ?
- Framus
Jos et sitä huomaa, niin silloin se ei haittaa, minua se haittaa. Ja siitä autotunen avulla kohdilleen menevästä tulkinnasta voi olla mitä mieltä haluaa, minä laitan kyseisen esityksen sinne häntäpäähän.
- Dmitri H
Siinä teille tunnetta ja ääntä ja jopa ulkonäköäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=lUL-GwElxGI&feature=related- Framus
Upeaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670