Kun kirjaudun sisään tuo sivusto on aivan vanhaa, jos kurkkaan muuten vain sinne ilman kirjautumista silloin siellä on asiat oikein. Heti kun kirjaudun muuttuu vanhaksi.
Ei taida taida Suomi 24 valvoa hommiaan. Late Vaan
Minä sivun uutta, on aivan sekaisin.
3
72
Vastaukset
Niinhän tuo näyttää olevan, minullakin on niin vanhaa textiä kuin, kuin vuoden vanhaa, tarkastin oikein ja päivämäärä oli 7.4-2011, jolloin olin kirjoittanut, ei riitä mielenkiinto enään oikoilla kaikkia kun niitä on jatkuvasti uusia tulossa.
Minulla taas kirjautuneena lukee: ei mitään uutta ! Ei kirjattuna se sitten
onkin ajan tasalla. Kauan se on jo ollut tuollainen, kummaa kun ei korjata , vaikka olen kyselyn laittanut eteeenpäin.
Tulin juuri metsälenkiltä, metsä tuoksuu mullalle ja keväälle, joki on täynnä sulavettä ja sorsat sukeltelevat pyrstöt pystyssä leivänmuruja:D
Ihana lenkki, kun kaikki polut on vapaana jäästä ja lumesta!Onhan se Minä ,--sivu vaikea .Mutta kyllä kai se aika harvalla on käytössäkään ,harvoin menen .
On siinä se hyvä puoli ,jos kirjoitat kirjattuna ,on minulla heti ne aloitukset missä olen kirjoittanut jotain , voi tarkistaa josko on vastattu , eikä tarvitse mennä sähköpostiin missä ne myös näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864