Matematiikkaosuus on tunnetusti haastava ja kärsivällisyyttä vaativa! Siksi tarjoan pyrkijöille talousmatematiikan ja tilastotieteen yksityistunteja kauppakorkeakoulun pääsykokeita varten.
Olen valmistunut Turun yliopistosta luonnontieteiden kandidaatiksi viime keväänä pääaineenani sovellettu matematiikka, ja nyt viimeistelen opintojani Helsingin yliopistossa fysiikan opettajankoulutuksessa sivuaineenani kansantaloustiede. Tänä keväänä opetan Turun kauppakorkeakoulun Valmennusakatemialla matematiikan osuuden. Lisäksi minulla on opetuskokemusta muun muassa yläkoulusta, ja osaankin selittää asiat yksinkertaisesti ja selkeästi.
Oppitunneilla opiskellaan oppilaan omien toiveiden mukaisesti pääsykoeasioita:
- funktioita, yhtälöitä ja epäyhtälöitä
- differentiaalilaskentaa
- todennäköisyyslaskentaa
- tilastotiedettä
- lineaarista ohjelmointia
- päätösongelmia
Soita ja kysy lisää!
Heidi
puh. 045 276 3876
Yksityistunteja talousmatematiikasta Helsingissä
hasair
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657