http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=TM-AEG-MP7A1&search=special&rs=mp7&catid=&cat= onko hyvä olisko mistää suomest mp7
mp7
18
202
Vastaukset
- WE ARE ANONYMOYS JOIN US
Proairsoftista saa. Parempi suomesta, väliäkö parilla kympillä. Et tosin vaikuta kokeneelta, joten suosittelen ensin kokeilee vaikka Cyma AKta. ?
- prosofter007
No voitko linkittää sen mp7
- prosofter007
prosofter007 kirjoitti:
No voitko linkittää sen mp7
Lisään viel et sähkökäyttönen
- prosofter007
Ei proairsoftissa ollut mp7 voisiko joku auttaa kiitos mistä löytäisin sähkökäyttöisen mp7
- Nukkumatti kävi
Katon aamulla... Nyt väsyttää öitä
- prosofter007
Nukkumatti kävi kirjoitti:
Katon aamulla... Nyt väsyttää öitä
Samoin ja kiitti
- Spol 1/10
http://www.lelushoppi.fi/tuotteet.html?id=281/2403
Siinä on joku- softaajaaa
Oisko siinä paremmat lähdöt jos laittais 9.6 V akun ja kuinka paljon paremmat?
softaajaaa kirjoitti:
Oisko siinä paremmat lähdöt jos laittais 9.6 V akun ja kuinka paljon paremmat?
Toimii se vaikkei vaihda liittimiä, johdoista suoraan kiinni vaan.
No joo, lähtönopeus ei kasva akun vaihdolla, tulinopeus kasvaa...Ja ei kestä 9.6 voltin akkua, alkuperäinen 7.2 volttinen...
- airsoft hullu
ei se toimi ellei vaiha liittimen :D
- prosofter007
No mut johonki muuhun aseeseen jos normaalisti 8.4V tikkuakku miniliittimellä ja ostaa 9.6V akun niin kumpi kannattaa olla ja plussat ja miinukset
- prosofter007
prosofter007 kirjoitti:
No mut johonki muuhun aseeseen jos normaalisti 8.4V tikkuakku miniliittimellä ja ostaa 9.6V akun niin kumpi kannattaa olla ja plussat ja miinukset
Ja tarkoittaako tulinopeus sitä että kuinka monta kuulaa ampuu minuutissa ?
prosofter007 kirjoitti:
Ja tarkoittaako tulinopeus sitä että kuinka monta kuulaa ampuu minuutissa ?
Kyllä
- prosofter007
soviet.sniper kirjoitti:
Kyllä
Mutta jos on isompi akku niin kestääkö se kauemmin?
- ftr4
http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=product_info&products_id=1097&zenid=25748315d4debf519dc886ecaf463e59 tässä olis.mulla on ollut tämä ase jo 2 vuotta oon laittanu siihe m100 virijousen ja tpimii ku unelma:)
- mp711
Lähtö nopeus 70m/s ei mikään hirveen hyvä.
- Turuk
Ei lähtönopeudella ensinkään ole mitään väliä tuossa. Jos MP7 halajaa, suosittelen Umarexin tai H&K:n versioita. Itse vaihtaisin kaikki sisäosat tuosta wellistä, siitä tulis vallan mainio CQC ase. Heti mun Stubby Killerin jälkeen :)
- EbinSoft
Mp7 on ase jonka kuti ei lennä pitkälle jonka tarkkuus on hyvä kannattaa laittaa laser tähtäin niin se on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927