Seksikkäästi koroissa

Heels1988

Hei. Olen nainen ja tykkään korkeakorkoisista kengistä. Erityisesti pitkävartiset korolliset saappaat saavat minut tuntemaan itseni erittäin seksikkääksi ja naiselliseksi. Viimeisin ostokseni ovat mustat, nahkaiset saappaat jotka ulottuvat yli polvitaipeiden. Oli pakko lähteä baariin ihan vaan jotta sain tuntea ihmisten katseet, sillä tällaisessa maalaiskaupungissa harvemmin näkyy ihmisillä lenkkareita ihmeellisempiä jalkineita edes baarissa. Erityisesti yhden miehen katseet hakeutuivat kenkiini tämän tästä tanssiessani siellä baarissa ja se kiihotti ihan älyttömästi kun tajusin asian.

Olen muutenkin melko pitkä, ja korot jalassa olen jopa yli 180cm, joka luo lisää itsevarmuutta ja herättää varmaan huomiotakin. Minulle mikään muu asuste, vaatteet tai meikit eivät tuo samanlaista vahvaa ja seksikästä oloa kuin kunnon korkokengät.

Kunhan halusin vain kertoa ajatuksistani, sillä en ole aiemmin tätä missään kertonut :)

203

15779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a<mslkmnd

Se katselija olisin saattanut olla minä;)
      On todella kaunista katseltavaa, kun nainen kulkee määrätietoisesti kuvailemissasi ylipolvensaappaissa. Saappaissa parhaat ovat minusta sellaiset suipot kärjet ja kapeat korot. Korkojen ei tarvitse olla mitkään "ylikorkeat" kunhan ne ovat sirot. Aito nahka materiaalina antaa myös omaa viehätystään.
      Olet varmasti kaunis näky kaikessa pituudessasi! Millaisen vaatetuksen muuten valitsit niiden saappaittesi kanssa baariin?
      Varsin mukavaa, että kerroit ajatuksiasi. Aivan mahtavaa olisi jos saappaistasi olisi kuvalinkki esim sen kaupan sivulle mistä ne hankit;)

• MIES

VAUUUUH!!!!

• 57623123234612371680

HÖHHÖHÖHÖÖÖÖ! lammaspaimenen hommia: iiisotsaappaat ja nahkavyö! HÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖ!ja BÄÄ_BÄÄÄ_BÄÄÄ!

• ainoo 1989
        57623123234612371680 kirjoitti:

HÖHHÖHÖHÖÖÖÖ! lammaspaimenen hommia: iiisotsaappaat ja nahkavyö! HÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖ!ja BÄÄ_BÄÄÄ_BÄÄÄ!

minä tykkään käyttää 48 saappaita joita voi tilata mänskän kenkä kankaanpää.sellaiset sileäpintaiset mustat tettyvuorilla,on muuten makeet ja saan kovasti katseita ja kyselyjä että mistä noita saa.tunnen itseni aikuiseksi

• OU Jee!

Oikeassa olosuhteissa korkokengät ihan ok, ja suotavaa, se on naisellisuutta ja pitäähän naisen saada olla naisellinen :)

• bootlover

Asenteesi on kohdillaan. Siinäpä ei mitään pahaa jos nainen haluaa ulkonäöllään ja pukeutumisellaan miellyttää miestä. Vastavuoroisesti saa itsetunnolleen pönkitystä kun huomaa miesten ihailevat katseet.

Kun käy lahden toisella puolella Tallinnassa, huomaa, kuinka erilainen kenkämuoti siellä on. Suomessa naiset käyttävät usein lättänöitä kenkiä kun taas virolaiset pääsääntöisesti korkokenkiä tai -saappaita. Väkisinkin katse kääntyy kun kuulee korkojen kopsetta. Eikä ne sen enempää mitään hutsuja ole, tavallisia perheenemäntiä ja muita.

Käytä vain jatkossakin korkokenkiä.

• VANHA MIES

Juuri näin! Nyt puhutaan asiaa, jolla miehen elämässä on varmasti merkitystä. Toivoisin, että tämän huomaisivat kaikki suomalaiset naiset ja arvostaisivat myös tätä. Pieni asiaa tekee elämästä laadukkaampaa. Kiitos, kun nostitte asian keskusteluun!

• supattaa1977

puutisi on seksyt saat toiset kateellisiksi ja vau vienti on varmaa kuulee kun suut supattaa

• Terveys edelle

Mää kyllä haluun kävellä omilla jaloillani vielä viiskymmpisenäkin, niin sen takia en käytä korkkareita kuin max kerra kaks vuodessa tunnin kaks kerralla.

• On seksikkäät varsinkin yli polven olevat saappaat ja niihin ehdottomasti aidot liivisukat ja hame!!!!

• Kyllä korkokengät yhdistettynä mustiin sukkahousuihin ovat ihan yes, sopivan seksikästä!

• IRONMAN-68

YES YES YES!

• jalkahoitaja

Korkokengät liikaa käytettynä varsinkin nuorella iällä voivat aiheuttaa kauhean näköisiä "vaivaisenluita" naisten isovarpaiden niveliin, kun varpaat kääntyvät luonnottomaan asentoon sisäänpäin vinoon.

• ei se riitä

Voi olla tosi hyvän näköistä mutta ei ne pelkät kengät sitä tee.

Jos olet kamala punkero ja läskit repsottaa ja pursuilee niiden korkeiden varsien päältä niin ei sellaista näkyä kukaan halua missään nähdä.

Eikä muuten sellaisillakaan naisilla ole mitään käytännön virkaa jotka ovat kaikin puolin kauniita mutta haluavat pelkästään esitellä nopeasti itseään ja sitten livahtaa jonnekkin omille teilleen.

Sama kuin joku hyvän ruuan katselu, jos sitä ei saa edes syödä niin mitä järkeä sitä on jäädä tuijottelemaan.

• Vanhat häikäistyy va

illalla yes mut en haluis nähä ystäviäni torin kulmilla pyörimässä sellasissa varsinkaan lyhyissä hameissa stringit korvissa. HEEH HEEH HOOOH

• MKLPR41

Parasta mitä nainen voi päälleen laittaa on korot!NAM NAM

• Minähänvaan

Parasta mitä nainen voi päälleen laittaa on MINÄ. OUUUJEEE

• klopotiklop

Naisen korkeissa koroissa piilee kyllä eräs vaaratekijä.
        Mies voi nimittäin joutua maksamaan takautuvasti niistä kovat korot.

• ...
        Minähänvaan kirjoitti:

Parasta mitä nainen voi päälleen laittaa on MINÄ. OUUUJEEE

:D

• Sexsy ilman korkoa

Jep joidenkin elämässä 'korot' ratkaisee,, tyttöystävälläni on monenlaisia kenkiä, hänhän onkin eräänlainen kenkäfriikki. On korkkareita pitkillä nankavarsilla, useita ja sitten muuten vaan korkea korkoisia kenkiä mutta on myös ns.. matalakorkoisia.

Hän on kuitenkin niin ihanan sexsikäs ja sielullinen olemukseltaan ja ennenmuuta sisäisesti ja ilman korkkareita ja rihmankiertämää..säng...

• Lucy22

Itse olen reilu kaksikymppinen nainen ja olen jo useamman vuoden käyttänyt päivittäin korkokenkiä, sekä pitkävartisia saappaita, nilkkureita että myös ihan perus korkkareita.
      Tykkään korkeista koroista, mielestäni ne saa naisen näyttämään ryhdikkäämmältä ja kauniimmalta. Rakastan kenkiä. :)
      Asun myös pienellä paikkakunnalla, jossa korkeilla koroilla kävelijöitä ei juuri vastaan tule. Harmittavan usein saan itse paheksuvia katseita naispuolisilta kanssakumppaneilta. Miehet eivät kyllä valita, päinvastoin.. Onko tämä sitten vain kateutta, jos joku nainen tykkää pukeutua kauniisti, käyttää päivittäin hameita ja korkoja? En todellakaan miesten vuoksi pukeudu niinkuin pukeudun, vaan se on ihan oma mieltymykseni. :) Tykkään pitää huolta ulkonäöstäni ja pukeutua nätisti, se tekee päivästä aina paremman!

• itseään varten

"En todellakaan miesten vuoksi pukeudu niinkuin pukeudun, vaan se on ihan oma mieltymykseni. :) Tykkään pitää huolta ulkonäöstäni ja pukeutua nätisti, se tekee päivästä aina paremman!"

Juuri näin! Jostain syystä miehet tällä palstalla kuvittelevat, että kauniisti pukeutuvat naiset valitsevat vaatteensa ja kenkänsä miehiä miellyttääkseen...

• miellytä itseäsi!
        itseään varten kirjoitti:

"En todellakaan miesten vuoksi pukeudu niinkuin pukeudun, vaan se on ihan oma mieltymykseni. :) Tykkään pitää huolta ulkonäöstäni ja pukeutua nätisti, se tekee päivästä aina paremman!"

Juuri näin! Jostain syystä miehet tällä palstalla kuvittelevat, että kauniisti pukeutuvat naiset valitsevat vaatteensa ja kenkänsä miehiä miellyttääkseen...

Tulihan se femakkonäkökulmakin sieltä...

• Lucy22
        miellytä itseäsi! kirjoitti:

Vaikka itse en pukeudu ja laittaudu tai käytä korkokenkiä miesten miellyttämiseksi, niin onhan se tottakai positiivinen plussa jos se miestenKIN silmää miellyttää. ;)

• Tavallaan et elä
        itseään varten kirjoitti:

mitään varten ja myönnät myös osittain olevasi lesbo.

Tosin silläkin tavalla moni tekee että kun joku juttu ei toimikkaan niin sitten sanotaan että no en minä sitä yrittänytkään.

Ainoastaan silikonirinnoissa tuo itseään varten ottaminen saattaa olla tottakin. Totta sen vuoksi koska silikonit eivät ole kovin kauniit, ei se haittaa jos on pienet tai jos rinnat roikkuu mutta silikonit ovat huonon näköiset. Rumaa 80 luku muotia tai jotain vanhaa muotia ja ei kyllä nykyaikana hyvän näköiset.

• Ei se elä
        Lucy22 kirjoitti:

Vaikka itse en pukeudu ja laittaudu tai käytä korkokenkiä miesten miellyttämiseksi, niin onhan se tottakai positiivinen plussa jos se miestenKIN silmää miellyttää. ;)

mitään varten. Älä puolustele tuota toista. Tottakai se on plussaa ja tärkein syy näyttää hyvältä.

• Femakkokuninkatar
        miellytä itseäsi! kirjoitti:

On naista halveksivaa pukeutua seksikkästi! Olisi pikemmin ajateltava, mitä naisella on korvien välissä ja siihen johdattaisi ajatukset parhaiten, jos nainen pukeutuisi säkkiin ja tuohivirsuihin. Suomalainen nainen on liian arvokas pilattavaksi miesten kuolaaviin katseisiin. Etälamautin pitäisi saada pakolliseksi varusteeksi jokaiselle naiselle, joka havaitessaan pullistuneen silmäparin, lähettäisi sähköisen kipeän viestin, ettei kiinnosta!

• luulet olevasi
        Femakkokuninkatar kirjoitti:

On naista halveksivaa pukeutua seksikkästi! Olisi pikemmin ajateltava, mitä naisella on korvien välissä ja siihen johdattaisi ajatukset parhaiten, jos nainen pukeutuisi säkkiin ja tuohivirsuihin. Suomalainen nainen on liian arvokas pilattavaksi miesten kuolaaviin katseisiin. Etälamautin pitäisi saada pakolliseksi varusteeksi jokaiselle naiselle, joka havaitessaan pullistuneen silmäparin, lähettäisi sähköisen kipeän viestin, ettei kiinnosta!

Eli olet sieltä arvokkaasta yläpäästäsi vielä lapsen tasolla.

Samoja ajatuksia kaikilla on siellä korvien välissä eikä niissä mitään mahtavaa ole.

Kaikki lesbomaisuutesi ja kenen tahansa lesbomaisuus johtuu vain ja ainoastaan omista huonoista kokemuksista vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja eikä välttämättä edes huonoista kokemuksista vaan lesboisuus johtuu ylipäätään siihen johtaineista kokemuksista, ja ehkä sekin on mahdollista että kaikista hyvistä edellytyksistä huolimatta olet vain jotenkin niin vääristynyt ettei kiinnosta.

• Lucy22, ehkä tämän ketjun paras kommentti.

• saapasfriikki

Itse olen aivan heikkona naisiin, jotka käyttävät korkeakorkoisia saappaita tai saappaita ylipäätään. Ovat ehdottomasti seksikkäimmät jalkineet. Mahtavaa, että löytyy naisia, jotka ovat tämän ymmärtäneet. Itse tykkään ihastella kaupungilla saapasjalkaisia naisia. Joskus meinaa mennä ihan tuijotteluksi, kun näkee oikein kauniin kokonaisuuden. Vaimon mukana ollessa muiden naisten katselua pitää yrittää peitellä.

• 12+7

Nokian Hait onkin tosi sexyt..

• Harmi että keskustelun aloittaja on taas todennäköisesti mies.

• Vakka kantensa...

Aloittaja on ihan selvästi toiveajattelija mies ! Ruapassankkari kaiken lisäksi.
        Asia sinänsä on ihan ok. Meillä liikutaan nahoissa ja reisisaappaissa, huonekaluliikkeissä ja autokaupoissa klo 22 jälkeen ;)

• Pete55

Koroissa se salaisuus..
      korkokengät ovat ihanan seksikkäät .
      hienoa että uskallat olla naisellinen tässä yhä jätkistyvässä maailmassa jossa
      naiset alkaa näyttä linnakundeiltaa housuineen ja tatskoineen

• +++++++++

Mikäs sen kauniimpaa kuin pitkähkö nainen korkosaappaissa.Ihailen!!!!!
      Minusta tiukahkot nahkahousut korostavat vielä lisäksi lantion muotoja.

• Moikka

• Ei ne.

Pitkät korot vielä naisesta seksikästä tee,tarvitaan vielä paljon muuta,siis sieltä yläpäästä. Ajatellaanpa,ylipainoinen punkero vetäisee jalkaansa korkekorkoiset kengät ja kävelee niillä korot lintassa,tuskin sellainen ilmestys ketään kiinnostaa,olkoonkin asuinpaikkana pieni kylä,tai iso kaupunki.

• korot ylös tai alas

Olen nähnyt ylipainoisen punkeron kävelevän koroillaan kevyesti ja kauniisti. Hän näytti lumoavalta vaikka läskiä oli luiden päällä enempi kuin tarvis. Olen nähnyt myös laihan, pitkän ihmisen kävelevän korkeakorkoisissaan kumarassa, vähän töksähdellen ja se ei näyttänyt mitekään ihanalta. Päin vastoin.

Tiesittekö muuten, että Pudasjärvellä hiihdetäänkin korkokengissä. Googlettakaa ellette usko...

• tekijänoikeus
        korot ylös tai alas kirjoitti:

Olen nähnyt ylipainoisen punkeron kävelevän koroillaan kevyesti ja kauniisti. Hän näytti lumoavalta vaikka läskiä oli luiden päällä enempi kuin tarvis. Olen nähnyt myös laihan, pitkän ihmisen kävelevän korkeakorkoisissaan kumarassa, vähän töksähdellen ja se ei näyttänyt mitekään ihanalta. Päin vastoin.

Tiesittekö muuten, että Pudasjärvellä hiihdetäänkin korkokengissä. Googlettakaa ellette usko...

Pidä läski fetissisi omana asiana.

Tuo "Ei ne" nimisen kommentti on halpa kopio ylempänä olevan "ei se riitä" nimisen kommentista jossa mielestäni korostuu kaikki se mitä hyvässä kommentissa voi olla ja nuo sanojen käytöt ovat hänellä ylivoimaisen mahtavia.

Älkää menkö näiden halpamaisten kopioijien ansoihin vaan lukekaa alkuperäisiä.

Sitä paitsi taitaa olla sama henkilö joka itselleen vastasi tuossa ylempänä.

• Kyllä minulla ainakin pää kääntyy, kun kuulenkin korkeiden korkojen napseen. Mielestäni korkeakorkoiset ovat very sexy.

• nainen alasti koroissa..voiko kiihoittavaa olla!....

• partaveitsipark

En koskaan käy tansseissa hakemassa naista joka on liikenteessä "tanssilenkkareissa" selityshän kuuluu, että ne on hyvät jalassa. Totuus on kuitenkin, että suomalainen jo luonnostaan lyhytjalkainen nainen kukkamekossa ja lenkkareissa on aika hilpee ilmestys. Korkokenkien ideahan on myös se, että ne pakottaa naisen hieman taivuttamaan selkää tasapainon takia ja näin naisen peppu työntyy taaksepäin ja naisen vartalo on edustavimmillaan.

• herää jo

taitaa olla partaveitsesi tylsynyt kun pitää tanssia korkkareissa kekkaloivan naisen kanssa ja vielä yrittää muka tanssia, tollaset naisen kuvatukset jotka ei tajua mitkä kengät sopii parketille,ei herätä kuin hilpeyttä tanssiparketeilla.

• tanssijat
        herää jo kirjoitti:

taitaa olla partaveitsesi tylsynyt kun pitää tanssia korkkareissa kekkaloivan naisen kanssa ja vielä yrittää muka tanssia, tollaset naisen kuvatukset jotka ei tajua mitkä kengät sopii parketille,ei herätä kuin hilpeyttä tanssiparketeilla.

Höpö höpö. Entäs kilpatanssijat? Naiset tanssivat kisoissa korkeakorkoisissa kengissä AINA. Eikä ole mitään kekkalointia.Eli kyllä korkeakorkoiset kengät ovat parketilla parhaat. Aamutossuja ja lenkkareita pidetään sitten kotona ja vapaa-ajalla.

• Kunmuistais
        herää jo kirjoitti:

Molemmat lapseni ovat tanssineet kilpaa ja kyllä vaan kilpalattialla tytöillä/ naisilla on korkokengät ja ainakin oma tyttäreni osaa siis myös kävellä että tanssia niillä.

• vau

Saappaat nahkahousut/hame

• heels=sexy

Kyllähän ne korkeakorkoiset saappaat ja kengät on naisella pirun seksikkäät. Jos naisella on sellaiset (etenkin jos ne ovat nahkaa), kiinnittyy kyllä tän jätkän huomio heti. Olisi kyllä ihanaa, jos nainen pitäisi korkeakorkoisia saappaita sängyssä.

• Nuorineiti24

Joskus käytän, riippuu tilanteesta. Jos haluan näyttää oikein sksikkäältä, ok.

Aina en tunne siihen tarvetta, vaan valitsen jaloille ystävällisemmät hengät. En tunne itseäni niissä miksikään tantaksi. Olen ihana nainen niissäkin.

Välitän loppujen lopuksi enemmän terveydestäni (superkorkkarit jatkuvassa käytössä: sori vaan, siskot, ne ovat vahingollisia.

En aio linkata parin vuoden päästä väkinäisesti hymyillen, ryhtivirheisenä ja jalat täynnä kremppoja.

Ikävää, kundit!

• Kaljupää saapasmies

Viestiketjun aloittaja on aivan varmasti mies ja sitten vielä yrittää että joku lähettää sille sähköpostia? osaatteko arvata mitä tekee kun lukee niitä lähettämienne viestejä yksin pimeässä tietokoneellaan? Istuu kyllä saappat jalassa mutta alapää on poikkeuksellisesti paljaana.

• jopa aito nainen

Ei se miestä pahenna jos dataa saappaat jalassa ja alapää paljaana (jokainen tyylillään).

Tosin miksi oletat ensimmäisenä jotain huonoa aloittajasta, hänhän kertoi olevansa nainen, miten hän olisi sen paremminkaan voinut tuossa tekstissä todistaa?

• sarkasm14
        jopa aito nainen kirjoitti:

Ei se miestä pahenna jos dataa saappaat jalassa ja alapää paljaana (jokainen tyylillään).

Tosin miksi oletat ensimmäisenä jotain huonoa aloittajasta, hänhän kertoi olevansa nainen, miten hän olisi sen paremminkaan voinut tuossa tekstissä todistaa?

kyllä netissä on aina kaikki sitä mitä väitetään. Jokainen vielä kirjoittelee omalla nimelläänkin.

• orkasm
        sarkasm14 kirjoitti:

kyllä netissä on aina kaikki sitä mitä väitetään. Jokainen vielä kirjoittelee omalla nimelläänkin.

Juuri tuosta ajatuksesta lähdetään liikkeelle kunnes toisin todistetaan.

Liika varovaisuus saa sinut ja ympärilläsi olevat ihmiset tylsiksi.

• heillä on heikkous
        sarkasm14 kirjoitti:

Olen samaa mieltä orkasmin kanssa.

Moni luulee olevansa niin ylivoimaisen nokkela ja vitsikäs omalla kyynisellä ja sarkastisella tyylillään, meistä useatkin ovat varmaan nähneet sellaisia kun he ylpeänä julkisesti kovaan ääneen kailottavat noita joutavia juttujaan.

Kuitenkin kyseessä on vain itseään ylisuojelevia pikkumaisia pellejä jotka keskittyvät aivan minimaalisiin asioihin elämässään.

Ulkopuolisten on mahdotonta edes ymmärtää mistä heidän touhuissaan on kyse vaikka samaan aikaan nuo sarkastiset hölmöt elävät siinä uskossa että ovat jotenkin "cooleja" ja muutkin varmaan ovat täysillä mukana heidän jutuissaan.

• mieluumminmaiharit

Korolliset saappaat ovat usein halvan näköiset, ehkä jotain viktoriaanisia aikakausi saappaita lukuunottamatta. Tulee vain nuoruuden ruma 80-90-luvun muoti mieleen.
      Pyörökärkiset 40-lukulaisen tyylisen varrettimat korkkarit ovat tyylikkäitä ja kuumia.

• Taidat tosiaankin

olla jossain "maalaiskaupungissa" koska jos isommassa kaupungissa menet vain muutamaksi tunniksi pyörimään keskusta alueille niin näet vähintään 10 täydellisen näköistä naista ja sama baareissa.

Et ole mikään erityinen siinä ihmismäärän seassa jossa lähes jokaisen miehen katseet on jo muutenkin turtuneet niihin näkyihin. Jos haluat olla jotain muutakin niin sitten joudut jotain tekemäänkin.

• 7+4

Ah, minä rakastan korkokenkiä myös ja olen samaa mieltä, on seksikästä kun naisella on korkokengät. Mutta käytännön syistä itse käytän korkokenkiä ainoastaan viihteellä.. (olen siis nainen..)

• mikki

mua kiihottaa pitkä vartiset kengät ja siihen lisäksi punaiset sukkahousut

• kenkäfani

Siis korolliset saappaat TEKEE naisen reisisaappaat sit sänkyyn,

muutenkin korkkarit jalkaan unohtakaa ne lenkkarit ja ugsit :(

• kokoNAINEN45

Minä tunnen itseni haluttavaksi ja seksikkääksi ihan maanmyötäisissäkin. Mielestäni seksikkyys on muutakin kuin kengät. Minua kiihottaa enemmän kun mies kiinnostuu minusta ja antaa huomiota muutenkin kuin pelkästään jonkin asusteeni takia, oli se sitten korkkarit tai korsetti.

Oikeastaan ylläni metsästysasu ja -kengät, kasvot meikkaamatta, hiukset riippuen miesten kanssa nuotiolla tunnen ITSENI paljon seksikkäämmäksi ja vahvemmaksi kuin viimeisen päälle tällättynä ravintolassa. Tosin minä olen korkkarit jalassakin miehen kainaloonsopiva.

Kiva, että olet nautit kanssa naisellisuudestasi. Onneksi meitä naisia on erilaisia. Ja miehiä :D

• AlfMelmac

Metsä immeinen. kai se on hyvä haista hielle ja paskalle siellä metässä. Pysy siellä, mutta ei asetta käteen.

• Kop, kop...

Minäkin voisin laittaa korkkarit, jos pääsisin niillä kävelemään. Tämä asia ei ole totuttelusta kiinni vaan siitä, että korkokenkien lestit ovat ihan kamalia. Minulla on erittäin rintava jalka ja jalkaholvini on laskeutunut sillätavoin, että päkiöihin sattuu kun kävelen korkokengillä. Voisin vaikka teetättää korkokengät, jos löytäisin sopivan tekijän.

• Todellakin kiinnostun, korot ja saappaat näyttää naisilla aina upeilta! Ja se kopina kuulostaa kivalta ;)

• Sekä että

Noh, näin naisena voin sanoa, että kun on korkkarit jalassa, niin mieskuskit pysähtyy antamaan tietä suojatiellä.... jos korkoja ei ole niin huomattavasti harvemmin. Kertoo varmaan jotakin.

• HUUTERKKI

KERTOO ETTET OSAA KÄVELLÄ KORKKAREILLA VAAN TAAPERRAT VAIKEAN NÄKÖISESTI JA HERRASMIEHET ANTAVAT NILKUTTAJAN JA LINKUTTAJAN MENNÄ TAUHASSA TIEN YLI. MITÄS MUUTA LUULIT?

• Jonne.

Korkkarit on seksikkäät, kunhan nainen osaa niillä kävellä. Harva valitettavasti osaa.

• Koroilla vai ei

Miten korkkareilla Sinun mielestäsi kuuluu kävellä? Koko jalka kerralla maahaan vai korko ensin?

• jaahaa

• Ehdottomasti nainen saa käyttää ja pitääkin käyttää korkosaappaita:)
      Ovat lähes aina todellakin hyvän näköiset ja mun mielestä täällä suunnalla osataan kävelläkkin niillä;)
      Toki olisi näin keväisin kiva nähdä lisää niitä korkkari kiiltäviä kumisaappaita:)

• nikzuuuu88

Käy!! ;)

• Aivan upeeta että suomalainenkin nainen uskaltaa sanoa käyttäväsä korkkareita . Olen sitä mieltä että korkkarit ei tee naisesta mitään " hutsua " on vain naienen joka haluaa olla hyvännäköinen Olen todella niinsanotusti aikuine mies ja nainen jonka tapasin tansseissa noin puolitoista vuotta sitten ,oliaivan upea vähän polven yläpuolelle ulottuvassa kotelo mekossa ja nilkka korkkarissa .Hän oli niin uskomattoman hyvännäköinen , ja viihdymme edelleen tosi hyvin yhdessä ... JOS hänellä olis ollut matalat kengät ,tuskin olisin kiinnittänyt häneen mitään huomiota ,.. Ja hän sanoi että se on totta että miehiltä saa parempaa kohtelua kun liikkuu korkkareissa kaupungilla . Autot pysähtyy kun on menossa kadun yli , ovia avataan hymyn kera ym ym .. Nyt häntä vain pelottaa se päivä kun/jos tulee päivä ettei enäävoi pitää korkkreita .. Hyvä naiset pitäkää korkkareita se ei tee teitä yhtään "halvemmaksi " .. Vain tyylikkääksi

• Fanipala

Enemmän korkkareita naisille!! Se on vaan niin naisellista kun naisella on korkokengär tai sandaletit!!

• Solsken19

Jep... korkkarinaiset alkaa panettaan aika nopsaan. Varren lisäksi merkitystä on myös koron pituudella, mitä pidempi korko, sitä enempi naisen peppu korostuu. Mutta huomaa jos mies tuijottaa lähinnä kenkiäsi on kyseessä shemale tai korkojen/varpaiden nuoleskelija.

• Pieni huomio

Shemale ei tuijottele korkoja kenekään naisen jaloissa, vaan laittaa korkokengät itse jalkaan.

Korkojen/varpaiden nuoleskelu on kertakaikkisen kiihottava esileikki.

• pehmeä jänis

JAUZA!!!

• jk

niinkö

• aivan

niin

• Love heals man

Olen lyhyt, hyvän näköinen ja sopusuhtainen mies. Rakastan itseäni pidempiä naisia ja korkokengät tuovat vain plussaa!

Seksuaalisesti erittäin kiihottavaa on, kun pidempi nainen korkkareissa "ottaa" minut esim. seinää vasten, vaikka ulkoilmassa. Koska hänen jalkansa on pidemmät, hän saa määrätä tahdin ja kulman ym. Nam. Molemmille.

• omena

Itse olen 22-vuotias nainen ja hävettää hieman myöntää, että olen opetellut kävelemään korkkareilla vasta tänä keväänä. Minulla on saappaat, joissa korko on ehkä 5cm, mutta on aina tuntunut, että sekin on ollut liian korkea ja olen pelännyt, etten osaisi korkkareilla kävellä. Nyt ostin mustat ja ruskeat nilkkurit, joissa korkoa 10 senttiä ja olen rakastunut. Vaikka korkeat ovat, niin erittäin hyvä kävellä. Ja tunnen itseni naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi korkkareissa. Itse ainakin otan tässä iässä vielä näin nuorena kaiken irti elämästä ja nautin!

• m13s28

Upeaa! Kyllä minunkin täytyy todeta että korkeissa koroissa liikkuva nainen voi näyttää aivan uskomattomalta (jos muuten on ihan ok näköinen) että kyllä se tekee seksikkäämmäksi potenssii kymmenen..

• juugeli

siis täähän on huomionhakua...ei tämmöstä otsikkoa edes tarvita..Jos sä olet hetero MIES niin sun alkukantainen tarkoitushan on hurmata ja voittaa naaraan luottamus,mielenkiinto ja päätyä vaakataso mamboiluun..En mä kiellä viettiäni ja totean että nainen corolla tai fordilla on ihan yhtä haluttava kuin seatilla tai jollain helevetin korealaisella hundaihahalla..nää feikit nyt vain yrittävät saada aikaiseksi pikkutuhmaa keskustelua ja siinä samasa luoda jotain parempaa itsetuntoa..kato kun totuushan on että kyllä suomipojalle pillu maistuu ilman korkokenkiäkin.

• ryytimaanvartija

Kyllä korkkareissa on sitä jotakin ylellisyyttä ja ylemmyyttä. Näyttää hyvältä ja on naisellista. Korko kenkä on vain naisten jalkine, joten se aidosti korostaa naisellisuutta.
      Toki pitää muistaa korkkareiden huonot ja epäterveelliset näkökulmat, joten arkikäyttöön en niitä suosittele enkä ihastele.
      Mutta kun lähtee ulos ja korkeat korot ja näkee että nainen osaa niillä kävellä ja elää niiden kanssa luontevasti, ni se on ihailtavaa ja seksikästä.

• Seksi on ihanaa

Minulla upea rakastaja joka haluaa aina minut korkeakorkoisissa saappaissa jo eteisessä ja viimeeksi ei halunnut että niitä riisutaan sängyssäkään. Ai että olikin namia. Omistan kymmeniä upeita sexyjä saapikkaita ja nimenomaan itse pidän myös itseäni seksikkäänä niissä, ei vain miesten takia. Mutta mitä nainen ei miehen takia tekisi mutta jätän nyt kuitenkin kertomatta ettei pojat villiinny ihan tarkkaan ja etten joudu olemaan koko iltaa tietsikalla pelkissä korkkareissa ja rintsikoissa, aah.

• Vagabonda

Korkkarit sopii sisälle, juhlakengiksi. Kadulla kipsuttava korkkarinainen on todellisuudesta vieraantunut hienohelma, joka kieltää juurensa, jotka ovat metsässä, pelloilla ja navetassa. Ulkona pitää päästä menemään tarvittaessa lujaa, kantamaan kassit, kestämään rännät ja rankkasateet.

• kumisaappaassakin ko

Höh, juureni ovat kaupungissa usean sukupolven ajalta eikä minulla ole mitään tarvetta "päästä menemään lujaa" muuta kuin autollani, jolla tietty myös kuljetan mahdolliset raskaat kassit. Rännällä ja rankkasateella on fiksumpaa pysytellä sisätiloissa, mutta jos nyt on pakko ulos mennä, ei koron korkeus vaikuta mitenkään kastumiseen, muut varusteet sadetta vastaan tarvitaan.

• Vagabonda
        kumisaappaassakin ko kirjoitti:

Höh, juureni ovat kaupungissa usean sukupolven ajalta eikä minulla ole mitään tarvetta "päästä menemään lujaa" muuta kuin autollani, jolla tietty myös kuljetan mahdolliset raskaat kassit. Rännällä ja rankkasateella on fiksumpaa pysytellä sisätiloissa, mutta jos nyt on pakko ulos mennä, ei koron korkeus vaikuta mitenkään kastumiseen, muut varusteet sadetta vastaan tarvitaan.

Nonnih, siinä se vieraantuneisuus nähdään: oma reipas liikunta on hukassa kun autolla käryytellään, mitä ekologisesti tiedostava nainen ei tietenkään tee. Ehkäpä juuri korkkarinainen voi joutua juoksemaan pakoon raiskaajaa, mikä on tietysti paradoksaalista: juuri hän ei pääse kunnolla juoksemaan. Ja tiedoksi: luonnosta me kaikki tullaan ja ruokamme saadaan, ei sitä sukupolvien kaupunkilaisuus miksikään muuta. Korkosaappaita on tässä ketjussa kuola valuen yhdistetty nimenomaan nahkasaappaisiin (tosin joku odottaa kuola valuen korollisia kumisaappaita - kiiltäviä tietenkin); voihan ne korolliset nahkasaappaat tietysti vapaasti pilata rännässä ja sateessa. Sää ei estä aktiivisen ja terveen naisen liikkumista.

• korolliset kumisaapp
        Vagabonda kirjoitti:

Nonnih, siinä se vieraantuneisuus nähdään: oma reipas liikunta on hukassa kun autolla käryytellään, mitä ekologisesti tiedostava nainen ei tietenkään tee. Ehkäpä juuri korkkarinainen voi joutua juoksemaan pakoon raiskaajaa, mikä on tietysti paradoksaalista: juuri hän ei pääse kunnolla juoksemaan. Ja tiedoksi: luonnosta me kaikki tullaan ja ruokamme saadaan, ei sitä sukupolvien kaupunkilaisuus miksikään muuta. Korkosaappaita on tässä ketjussa kuola valuen yhdistetty nimenomaan nahkasaappaisiin (tosin joku odottaa kuola valuen korollisia kumisaappaita - kiiltäviä tietenkin); voihan ne korolliset nahkasaappaat tietysti vapaasti pilata rännässä ja sateessa. Sää ei estä aktiivisen ja terveen naisen liikkumista.

Kuten sanottu, kissakuvioisissa kumisaappaissanikin on korot, ja mitä säätilaan tulee, minulla on kylliksi järkeä pysytellä sisällä huonolla säällä. Enkä missään olosuhteissa, hyvällä tai huonolla säällä, harrasta "reipasta liikuntaa", yäks. Stockmannillakin on liukuportaat...

• High Heels!

Yes!
      Ihanaa että näin, toista oli 10 v sitten läskipohjakenkien kanssa.

• livus

Nainen kännissä, korkokengät jalassa on huvittava näky.

• laiffii

Mies kännissä korkkareissa vielä huvittavampi. Oon ite mies ja umpikännissä korkkareissa. Hyvä kun pysyn pystyssä.

• joku...

Mieltymyksensä kullakin.. mun mielestä pelkät kengät ei kerro ihmisestä yhtään mitään.

• karvalakki...

Minua kiihottaa nainen jolla on huopatossut ja tuulipuku sekä samanlainen lippalakki kuin Jukka Pojalla. Jos kädessä on vielä Sivan kassi, niin kyllä on kuuminta hottia. Tosi suomalaista 2010 luvun elovena meininkiä.

• kenkätiitti

omena-nickistä minun helppo mukailla:
      Itse olen yli 35-vuotias "nainen" ja hävettää hieman myöntää, että olen opetellut kävelemään korkkareilla jo useita vuosia. Minulla on mm.saappaat, joissa korko on ehkä 5cm, mutta on aina tuntunut, että sekin on ollut liian korkea ja olen pelännyt, etten osaisi korkkareilla kävellä. Nyt ostin mustat ja ruskeat nilkkurit, joissa korkoa 10 senttiä ja olen rakastunut. Vaikka korkeat ovat, niin erittäin hyvä kävellä. Ja tunnen itseni naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi korkkareissa. Itse ainakin otan tässä iässä ja vielä sinkkuna kaiken irti elämästä ja nautin,transvestiitkin kun ovat sellaisia.

• Korkojen ystävä

Kyllä korkokengät (ennen kaikkea saappaat) ovat mielestäni hyvin naiselliset ja seksikkäät. Se, viihdynkö korkokenkiä käyttävän naisen seurassa, riippuu kuitenkin täysin hänen pituudestaan. Minua häiritsee suuresti, jos nainen on minua pidempi (korkokengillä tai ilman). Itse olen 179-senttinen.

• vaappuvat kanat

Korkokenkiä ei kannata käyttää koko ajan, onhan selvää, että esim selän asento vääristyy pitkässä käytössä, samoin tuo tullessaan usein vaivaisenluut, särkyjä selkään ja jalkoihin. Itsekin lähes koko iän korkkareilla, kunnes vaivaisenluu alkoi vaivaamaan, tehtiin leikkaus, joka pakotti mataliin. Nyt yli 8kk leikkauksen jälkeen totuttelen pikku hiljaa silloin tällöin korkkareihin - ja kyllä korkkarit jotenkin vahvistavat omaa naiseuden tunnetta, koska lantiohan heiluu ihan eri tavalla korkkareissa kuin lättäpohjaisissa. Siltikin, ihan oman terveyden takia niissä ei kannata aina läntystää. Huomasin lättäripohjia käyttäessä, miten paljon käytännöllisemmät ne ovat, ja miten paljon nopeammin pääsee - joskus korkkareissa vetävät näyttävät jopa naurettavilta, varsinkin jos niillä ei osata kävellä tyylikkäästi, kun moni vetelee polvet koukussa. Pohje pitää kunnolla suoristaa joka askeleella, monet vaappuvat kuin kanat -suurin osa itse asiassa.:))

• Uggo

Minusta korkokengät naisella on huorahtavat ja varsinkin pitkät maatuska saappaat. Tuolla hesan Vaasankadulla/Aleksiskivenkadulla voi käydä katsomassa ihan livenä. Oikein ällöttävää porukkaa. Tyhmien miesten kusetusta. Tyhmät miehet ei itse ymmärrä, miten heitä kusetetaan maksullisella seksillä. Siinä sitten raavitaan kutisevia työvälineitä seuraavat kaksi vuotta.

• Uggolle

On muuten pikkasen vanhaa tietoa sinulla. Katuprostituutio tai ainakin näkyvä sellainen, mitä se oli 90-luvulla ja vielä 2000-luvun alkupuolella on pistetty täysin kuriin Helsingissä nimenomaan tuolla Aleksis Kiven kadulla,Kalliossa ja Vallilassa ja varmaan yhtä lailla Hesarilla. Se, että joku kulkee minihameessa ja saappaissa ja odottelee vaikkapa jotakuta, ei tosiaan tee kenestäkään huoraa.Tuolla verukkeella joka toinen kesäviikonlopun ravintolan naisista olisi huoria. Varmaan kaikki sukulaisesikin juhlissa ovat täten täysiä huoria? Mistä tuollainen naisviha ja halveeraaminen kumpuaa? Luoja, sun puheita ja asennevammaa! Oletko ihan jostain Kainuun takametsistä vai etkö ole nähnyt naista kuin lantasaappaissa?
        Olen niin kymmenet kerrat käynyt katsomassa, mikä se tilanne on AK-kadulla, niin yhtäkään huoraa ei näy missään kadunkulmassa tai pysäkillä, vielä vähemmän notkumassa autoihin kauppaa tehden. Ennenhän innokkaimmat änkivät risteyksessä väkisin autoon, vaikka oli vaan kääntymässä. Siihen aikaan oli pari suomalaistakin kuvioissa. Tervetuloa 2012 luvulle.

Sen sijaan Helsingin keskustassa niitä on senkin edestä ravintola Bakersin edestä aina Svenska Teaternia vastapäätä asti ja toiminta on niin läpinäkyvää, että tunnistan melkein jokaisen huoran, vaikken kaipaakaan näiden venakoiden maatuskoiden seuraa, vaikka maksaisivat minulle. Noista naisista suurin osa on huonoa suomea puhuvia venäläisiä n.45-65 naisia, pari mustaa, jotka änkeävät väkisin seuraa ja sanovat olevansa muka tulossa meille. V:ttu, mitä urpoja. Sitten on yksi narkkarihuora, joka on niin aineissa aina, kulkee jossain ihme turkisliivissä ja aurinkolaseissa kesät talvet ja toppasaappaat lintassa. Ei voi olla tunnistamatta.

Se on totta, että niiden mukaan lähtee juuri näitä kännisiä vähäjärkisiä, jotka eivät ole onnistuneet saamaan seuraa ravintoloista ja jos kadulta saa muutamalla satkulla venakon kainaloon, kun niin panettaa, niin kyllähän kauppa käy, mutta nihkeää se on monillekin. En voi edes tajuta, mitä järkeä on seksissä, kun alla olevan ainoa toive olisi loppuminen ja lompakkosi sisältö, niin on kuin kuollutta naisi varmaankin. No thanks, never.

• vain oma mielipide

Hei, kiitos avauksesta, siinä oli monta ajattelemisen arvoista kohtaa.
      Olet aika pitkä, mutta valitettavasti pitkät naiset ovat äärimmäisen harvoin kauniita, siihen on monta syytä. Yli 180 cm naisella on melkein järjestään ala-arvoinen ryhti ja kyssäkkä yläselkä ja hartiat kumarassa eli ongelma on kantajassa ei pituudessa.
      Katso vaikka urheilijoita kuten Carolina Kostner(taitoluistelu) tai Maria Sharapova (tennis), molemmat oikein suloisia ja viehättäviä, mutta silti tietyllä tapaa ylipitkiä honkkeleita, joiden liikeradat eivät ole yhtä hallittuja ja tasapainoisia kuin kilpasisarillaan, tietysti nämä ovat huippuja ja kehittyneet valtavasti, mutta siviilissä tuon huomaa vielä enemmän.185cm naisen kädet alkavat olla kuin leivinlapiot ja kengät sirot 45 ja olematon itsetunto ei kestä lyhyempää miestä kun pitää itseään jättiläisenä 165-175cm miehen seurassa.

Olen tavallaan väärä vastaamaan, sillä rakastan naisissa nimenomaan jalkateriä, nilkkoja, pohjia ja ihania varpaita, minkä pahin vihollinen on korkkari. Oma äitinikin on pilannut totaalisesti jalkansa nuorena liian pienissä kapeakärkisissä kengissä, nyt ikuiset vaivasenluut, kovettumia ja känsiä. Hyi helvetti! Olen joutunut hakemalla hakemaan, miltä näyttää todella kauniit, terveet, vahva lihaksiset ja hoidetut jalat.
      Sen sijaan, jos on nätit ja sopivat sellaiset avonaiset korkkarit, pitelen kuolaa:)D
      Jalat ovat siinä mielessä arvoitus, että voivat olla kuvottavat tai niin valtavan kauniit ja ihanat tai siltä väliltä. Valitettavasti elän maassa, missä ihmisillä on todella paksut talonpoikaisjalat, rintavat ja todella leveät lestit. Itselläni kapeat ja sirot nilkat, niin peruslestissä kantapää hölskyy, kun sinne saisi pingispallon.
      Olen huomannut itsessäni yhden lisäulottuvuuden ja se on nimenomaan pitkävartiset sellaiset musketteisoturisaappaat hiukan yli polven, taittuneena vieläpä. NAM, nuo kun sujauttaa kauniisiin, hoikkiin pitkiin sääriin ja tiukkoihin farkkuihin, liimaa katseen tiukasti. Uskoisin sinun olevan hoikkasäärinen? Tukkisäärisellä se on suorastaan koomisen irvokkaan näköistä ahtaa tukit saappaisiin tai legginsistä pursuaa silavaa, hyhhyh.
      Jos naisella 160cm on paksummat jalat kuin itsellä 185cm raavaalla karjulla, menee ruokahalu ja kaikki muukin halu totaalisesti. Jollein kahden käden sormeni yllä pohkeiden ympäri, näkeminenkin jo kuvottaa,valitettavasti sääriään ei vaan juuri voi valita. Serkkunikin oli nuorena tosi sutjakka, nyt ei saisi edes farkkujani lahkeita jalkaansa.Yök!

En ehkä haluaisi olla nainen, mutta jos, niin en todellakaan laittaisi rintoja esille, vaan pitäisin lyhyitä hameita, pikkarit unohtaisin aina sään salliessa ja ainakin sisätiloissa aina käsilaukussa, talvella korkeita saappaita ja ravintoloissa sellaisissa tosi siroissa nauhanahkamikälie korkkareissa ja antaisin miesten palvoa ja suudella jalkojani joka paikassa. Hih, en voi mitään, mutta ihanampaa ei voisi olla.

• vain oma mielipide

Tämä on leikillinen ajatus, mutta osaltaan totta, että jos saisin päättää, todella järkyt tukkisääriset pitäisi lopettaa saman tien tai ainakin ehdoton kastraatio estämästä tuhoamaan geeniperimää eskimoiden ominaisuuksillaan.

Ai niin, tuosta edellisestä kaahauksesta unohtui kaksi asiaa. Olen monta kertaa ollut messuilla ja siellä on pilvin pimein eri ikäisiä naisia korkkareissa pitkät viikonloput ja näyttävät todella hyviltä ja kiihottaviltakin joskus. Mutta auta armias, kun vaihtavat mielellään lenkkareihin tai muihin kävelykenkiin ilman korkoja. Siinä kyllä menee naiseus ja näyttävyys samassa vaihdossa.

Tuo korkokenkä ei muuta ainoastaan jalan asentoa, vaan nilkasta eritoten pohkeeseen, takapuoleen ja ryhtiin. Mullakin on maalla naapurissa todella suloinen nainen ja ihmisenä mitä ihanin ja aivat kympin sääret, mutta jalkaterissä täytyy olla jotain pahasti vikaa, kun ei edes omissa valmistujaisisssa tai häissä suostu laittamaan korkkareita. Aina jossain perkeleen beduiinisandaaleissa tai tasapohjaloppanoissa. En voisi leikilläänkään ajatella itselle naista, joka ei voisi edes juhlissa kulkea edes hillityissä muutaman sentin koroissa, niin luotaantyöntävä ilmestys jo yksistään.

• hhhoooooooohhhh
        vain oma mielipide kirjoitti:

Tämä on leikillinen ajatus, mutta osaltaan totta, että jos saisin päättää, todella järkyt tukkisääriset pitäisi lopettaa saman tien tai ainakin ehdoton kastraatio estämästä tuhoamaan geeniperimää eskimoiden ominaisuuksillaan.

Ai niin, tuosta edellisestä kaahauksesta unohtui kaksi asiaa. Olen monta kertaa ollut messuilla ja siellä on pilvin pimein eri ikäisiä naisia korkkareissa pitkät viikonloput ja näyttävät todella hyviltä ja kiihottaviltakin joskus. Mutta auta armias, kun vaihtavat mielellään lenkkareihin tai muihin kävelykenkiin ilman korkoja. Siinä kyllä menee naiseus ja näyttävyys samassa vaihdossa.

Tuo korkokenkä ei muuta ainoastaan jalan asentoa, vaan nilkasta eritoten pohkeeseen, takapuoleen ja ryhtiin. Mullakin on maalla naapurissa todella suloinen nainen ja ihmisenä mitä ihanin ja aivat kympin sääret, mutta jalkaterissä täytyy olla jotain pahasti vikaa, kun ei edes omissa valmistujaisisssa tai häissä suostu laittamaan korkkareita. Aina jossain perkeleen beduiinisandaaleissa tai tasapohjaloppanoissa. En voisi leikilläänkään ajatella itselle naista, joka ei voisi edes juhlissa kulkea edes hillityissä muutaman sentin koroissa, niin luotaantyöntävä ilmestys jo yksistään.

Nainen tarvii ilmeisesti myös paljon kärsivällisyyttä että jaksaa lukea tuon tylsän sepostuksesi. Ehkä löydät jonkin kirjastotädin.

En päässyt edes puoleen väliin mutta en ole nainen joten mitäs minä tuollaisesta ymmärtäisin.

• Business Man

Pitäkää vaan naiset korkkareita, kyllä me miehet tiedetään, että te pidätte niitä ollaksenne seksikkään näköisiä, nam ;) Ei tarvitse väittää, että pitäisitte niitä vain itseänne varten. Vai pitäisitkö korkkareita myös autiolla saarella? Hehheh. No kyllähän sitä ihminen tietenkin loppujen lopuksi tekee kaiken itsekkäistä syistä. Korkkareita pidetään, jotta kelpaisi seksiin miehen kanssa. On se naisellekin parempi niin.

Oikeasti naiset on kyllä ihania, kun ne haluu miellyttää miehiä, jatkakaa samaan malliin! Ei tarvi selittää, että nilkat menee paskaks ja jalkoihin tulee vaivaisenluita, ihan turhaa valittamista sellainen. Naisen tehtävä on näyttää hyvältä miestä varten, turha väittää muuta.

• Hyvältä näyttää.

Kysymys "Kiinnostutko naisista korkkareissa" on jo itsessään aika saatanan tyhmä.
      Korkkareita tai ei miehenä mulle ihan sama, hyvältä näyttää ilmankin. Mut tottakai boostaa naisten jo valmiiksi sexiä lookkia, mut mikäs siinä. Ei valittamista.

• Niiiih

Muutama syy miksi itse käytän korkkareita (n. 3-8cm koroilla)

A. Käveleminen silloin tällöin korkeakorkoisilla kengillä tekee hyvää ryhdille ja ylläpitää alaselän kuntoa.

B. Yleensä housujen lahkeet on niin pitkät, että matalilla kengillä ne laahaa jossain kengän alla ja sitten ne on ihan riekaleiset lahkeista ja niihin kompastuu ja ja ja....

C. Nykyisin tehdään jostain kumman syystä älyttömän kapealahkeisia farkkuja, jotka ei mielestäni näytä hyvältä muuten kuin korkkareiden kanssa.

D. Syksyisin ja talvisin pitkävartiset saappaat lämmittää mukavasti nilkkoja ja pohkeita. (Kätevää varsinkin baarijonossa...)

E. Jos käyttää oikein teräväkärkisiä korkoja liukkailla keleillä, ne uppoo hyvin jäähän ja pitää pystyssä.

Jooh.. no siinä nyt ainaki alkuun :) Yli kymmenen vuotta tullu talsittua jos minkänäkösillä ja kokosilla kengillä eikä tarvi valittaa mistään. Jokainen täällä taplaa tyylillään =)

• HIH !

Käyttäisin varmaan korkkareita mutta en osaa kävellä niillä. Joten kuljen tasapohjaisissa kenkuleissa. Näytän muutenkin lapselta joten minusta ei saa seksikästä tekemälläkään, aamen.

• Masentunut mies

Korkeat korkokengät masentavat. Alan aina väkisinkin miettiä, että mahtaa tehdä kipeää kun noilla kengillä nyrjäyttää nilkkansa. Sen jälkeen mietin, että nainen hakee selkeästi huomiota yrittämällä näyttää pisemmältä kuin onkaan ja huomioni kiinnittyy välittömästi tavallisiin naisiin, joilla ei ole tarvetta "päteä" korkokengillä. Lenkkarit ovat sitäpaitsi paljon käytännöllisemmät. Hyvillä juoksukengillä pääsee ripeästi karkuun humalaisia toisin kuin korkokengillä.

Hakeudun mieluummin ei-korkokenkäisten naisten seuraan. Jos naisella on tuulipuku, se kertoo selkeästi liikunnallisesta elämästä ja rehdistä moraalista. Tämä saa minut syttymään välittömästi.

Baarit masentavat minua hiukan. Haluan päästä juomaan harvinaisia oluita rauhassa mutta aina on joku korkokenkäinen nainen kiehnäämässä. On perin ikävää hätistellä heitä pois mutta minkäs teet :(

Missä ovat tuulipukuiset lenkkarinaiset? Oi niitä vanhoja aikoja.

• ♥♥

X-----------D Voi masentunut mies, oletko käynyt terapiassa puhumassa korkokenkämasennuksestasi? :/

• Masentunut mies
        ♥♥ kirjoitti:

X-----------D Voi masentunut mies, oletko käynyt terapiassa puhumassa korkokenkämasennuksestasi? :/

Harkitsen psykoterapiaan hakeutumista. Näen nykyisin liikaa korkokenkäisiä naisia. Tämä ahdistaa :(

• ♥♥
        Masentunut mies kirjoitti:

Harkitsen psykoterapiaan hakeutumista. Näen nykyisin liikaa korkokenkäisiä naisia. Tämä ahdistaa :(

Voi raukkaa, kaikkea hyvää Sinulle :((((( ♥ toivottavasti naiset tajuavat heittää korkkarit nurkkaan!! Voisivat miettiä korkkarimasentudeiden tunteita :((( Aina pitää olla niin itsekästä niin itsekästä.... huoh, ihan ahdistaa itseänikin!!!!!!!!!! :(((((((((((

• EI KORKOJA!

Inhoan käyttää korkoja, koska olen jo ilman niitä 178cm. Olen siro ja laiha, mutta niin helevetin pitkä, että hävettäis laittaa korkokengät... Ihmisistä on kiva huomauttaa sitten siitä itsestäänselvästä asiasta että "oho, ootpa pitkä" "wooow, vähänkö oot pitkä" "hahahaaa, oot niiiin paljon pitempi ku muut" "hei kuinka pitkä sä oikein olet" "seisokaapa vierekkäin niin nähään että joooo-o sä olet ihan kauheen pitkä!!"
      Koroissa oisin siis sen 185 tai päälle ja se jo riittää ihme friikkishow pällistelyn aiheeksi. Ärsyttävää.
      Eikä se ole edes mikään kohteliaisuus, ei kukaan lisää siihen mitään että "ootpas kaunis kun oot noin pitkä", kyllä se on vaan sitä "ohhoh kappas vaan KATTOKAA KAIKKI!!" paskaa pällistelyä. NIIN ärsyttävää.

Tuskin siis käytän koroja koskaan, tähänkin asti on aika hyvin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tullut vältettyä..

Lyhyillä naisilla korot on tosi nätit, oon kateellinen heille :< Kaikki yli 175 korkkikset jalassa on amatsoneja, sääli meitä friikkejä..

Nainen 25v

• sama mitta

Niin mikähän tekee sinusta nyt sitten niin amatsooninaisen, et ole sen pidempi kuin 178cm, nippa nappa yllät mallin mittoihin? Olen 185cm mies eli koroissa olisit samoissa mitoissa, mutta jos olet selvästi hoikempi ja sirompi, näytät isommalta vaatteiden värit mukaan lukien. Onko sinulla noin paha itsetunto-ongelma? Tuskin vaivautuisin edes kommentoimaan pituuttasi, varsinkin kun siinä ei ole sitten yhtikäs mitään ihmettelemisen aihetta, eri asi olisi, jos olisit jotain 189 ja siihen korot, olisit suurinta osaa miehiä pidempi, mutta entäs sitten. Itsetuntoni kestäisi leikiten, vaikka olisin 165 cm ja sinä 185. Tuota tarkoitin edellä, että pitkillä naisilla on aivan järjettömän huono itsetunto lähes järjestään ja tuntevat itsensä joksikin friikeiksi ja norsuiksi, jollei mies ole vähintään 5-10cm pidempi. Sääli, missaatte julmetusti elämässänne noilla neuvolatraumoillanne ja jos joku ihmettelee tai vertailee pituuksianne, mutta omapa on ongelmanne.

• korot toimii

toimii varsilla tai ilman

• heeels

korkkarit keksi nainen jota aina suudeltiin otsalle....
      Ei voi mitään: kyllä ne toimii...
      Tosin jos naisella on muutenkin hyvät sääret, ei korkkareita tarvita.
      Lyhyet naiset tulevat taas pidemmiksi... joo.

No, mä nyt kuulun siihen 16% jolla nätit sääret on jotenkin seksuaalisesti kiinnostavat (en kuitenkaan ole jalkafetisisti sanoakseni...) Sääret vaan pistää mun silmään...
      Niin että älä kiusaa mua...

• vittu

joo ja mustat silkkisukat wau....

• korkosaapikkailla N

Erään imatralaisen keskivaalea miehen katseet kiinnittyi minun korkosaapikkaisiin ja minä usein mietin kuka se mies on koska olen hänestä kiinnostunut.

Jos sinä luet tämän viestin, sinä jäit mieleeni vielä...;)

• tuumiva tyyppi

Huomaatteko te tuon kuvan? Miten voi kävellä ilman korkopiikkiä? :o

• 10 POINTS

Kuulostaa upealta. Hyvä että uskallat olla naisellinen ja sensuelli. Liian harva nainen uskaltaa Suomessa pukeutua ja käyttäytyä naisellisesti ja seksikkäästi. Heti ollaan leimaamassa lutkaksi tai huoraksi. Keski- ja Etelä-euroopassa sekä Amerikoissa naiset ovat luonnostaan iloisia, seksikkäitä ja tietyllä tavalla leikkisiä. Lisäksi miehet ja naiset osoittavat hellyyttä ja rakkautta toisilleen julkisesti halailemalla ja suutelemalla ilman että kukaan kiinnittää siihen huomiota saati paheksuisi sitä. Se on aivan normaalia. Mutta Täällä kylmässä ja tunteettomassa pohjolassa Pitäisi kulkea säkkiin sonnustautuneena ja naama peruslukemilla. Sä et kuitenkaan ilmeisesti kulje ja hyvä niin. Tosin harva suomalaisnainen on kaltaisesi pitkä kaunotar jolle korkosaappaat ja muut asusteet sopivat hyvin.

• ihailijaa

Täällä yksi imatralainen mies joka rakastaa ALISTAJASAAPIKKAITA, naiset näyttävät tyylikkäiltä ja seksikkäiltä pitkävartisissa saapikkaissaan. Erityisen hyvältä minusta näyttää nainen jolla mustat saappaat ja valkoiset housut, jestas!!!

• sirkuttaja

Minä olen nainen ja ja 153 cm pitkä ja silti uskon itseeni ja olen itsevarma korkokengissä ja ilman, meikissä tai ilman. Saan katseita ja ihailua osakseni vaikla olen lyhyt nainen. Miehethän pitävät siroista tummista naisista. Olen kyllä suomalainen pieni, siro, hoikka nainen. En mikään kaunotar kuitenkaan.

Ulkoiset seikathan eivät sitä itsevarmuutta tee ihmisessä vaan lähtee korvien välistä. Minä olen kyllä omassa maalaiskaupungissa nähnyt ihmisillä muutakin kuin lenkkarit jalassa. Kun lähdetään juoksemaan tai kävelemää, laitetaan lenkkarit. Nehän ovat sitä varten.

Itsevarmuutta ei ole kun nautii katseista ja kateudesta vaan se on narsistin merkkejä. Saahan sitä kuitenkin kukin tyylillään taaplata. Jos luulee että iso koko on ihanaa ja tuo itsevarmuutta niin jotain vikaa on korvien välissä. iso kolso nainen näyttää koripalloilijalta. Olen kyllä mieluummin pieni ja siro, paitsi jos haluisin olla se koripalloilija. Silloinhan isosta koosta on hyötyä.

Minusta ei kyllä ole maalaiskaupungin baarissa yhtään hienoa kun paksumahaiset miehet kiinnittävät huomioita. Mieluummin ei sellaisille ihailuille.

• matalaa korkoa

En käytä juuri koskaan korkoja. Kotona voisin käyttää hetken. Olen tyytyväinen etten ole pinnallinen! Miehet käyttäköön itse korkoja jos niitä hinkuvat naisille. :)

• jåå

Toinen tyypillinen viesti suominaiselta, korkojen käyttäminen onkin pinnallista! Parempi ettei kiinnitä huomiota ulkonäköönsä, eikö? :)

• Kyllä nyt varmaankin korot nousevat, kunhan avustamme espanjaa ja muita pikkumaita.
        Kyllä nainen on naisellinen silloin, kun hänellä on sopusuhtaisen korkeat korot.
        Enkä oikein ymmärrä teitä arkajalkanaisia, jotka ette uskalla näyttää naiselta!
        Minulla on 5" korkkarit jalassa ja voin niillä kävellä koton pitkiäkin aikoja.

• Henkilökohtaisesti minua ei mitkään kengät säväytä vaan naisen olemus.

• epphkpekpjkpkjp

Kylläpäs viestin aloittanut vaikuttaa itsekeskeiseltä akalta. Miksi ihmeessä rasittaa jalkojansa korkokengissä miesten ihailun vuoksi?

• Korkoa Koroille!

Jos minä olisin edes yhden päivän Diktaattorina, niin juuri tollaiset korkosaappaat pitäisi tehdä naisille pakollisisksi. On ne senverran mageet!!!!

• pidä tunkkis

huh huh taas on jollai ylimäärärstä rahaa pistää turhuuten osta akka huopikkaat tai kumikengät

• Korot on ihanat ja seksikkät.
      Suorastaa naisten katselu joilla korot on kiihottavaa.
      Kyllä suomalaiset nasiet voisivat enmmän ja rohkeammin pitää korkoja.

• 60vnivelrikko

Kuuskymppisenä korkokengän käyttäjällä on liikavarpaita, vasaravarpaat ja paksut jalkatuet kun nivelrikko vaivaa.
      Ootteko kattonu kun Sinkkuelämään Carrien jalat on kauhian näköset kun jalkapöytä tursuu korkokengistä ulos.

• EREHDYT SISKO

Ellei se juottolan James ollut haavistolaisuuteen taipuvainen, niin sitä saattoi kiinnostaa joku muu asia muutaman tuuman ylempää kuin sinun saapasmieltymyksesi.

• Käpsyttelijä

Kyllä korkkareissa on sitä jotain. Harmi vaan kun ei kestä pitää, tulee ristiselkä kipeäksi jos enemmän kävelee. itse tykkään saappaista.
      Nainen tuntee itsensä seksikkääksi korkkareissa ;-)
      Ja kokonaisuus pitää ottaa huomioon,pelkkä kopse ei riitä! Tyylillä mennään =)

• AlfMelmac

Jos ei ole minihametta niin yhtä turhan kanssa koko kengät. Muutenkin yläkropan verhona niukasti vaatetta.

• kbjuj

Mustat tai valkoset pvc reisisaappaat korkealla platform korolla, voiko enää kiihottavampaa näkyä olla..Nam!

• lampunkeksijä

Hyvä asenne, joka voisi tarttua useampaankin naiseen täällä Suomen maassa.

• Yualle

Pitkävartiset mustat nahkasaappaat, joiden kauluksesa levennys. Toimii ikään kuin suppilona, joka kerää naisen reisiä pitkin alas valuvat mahlat siististi sinne saappaan varteen =)

Toinen on pitkävartiset mustat nahkasaappaat, joissa tavallinen kaulus. Siihen kun yhdistetään mustat caprit, joiden lahjetaitos aivan siinä saappaiden varren yläosassa. Ai että...!!!

• Tuo viehtymys ei ole sidottu sukupuoleen. Transvestiittinä laittaudun hameasuun viikottain ja korkokengät tai -saappaat ovat osa kokonaisuutta. Jos vaikkapa teatterissa on asuna kapea hame ja pitkät sirot saappaat, niin katseiden määrä ei ole pieni. Ihmisissä on kenkäfriikkejä, niin naisissa kuin miehissäkin. Ja oma olo sellaisessa asussa on seesteisen mukava.

• Make50

Olet oikeassa, mutta harvoin näkee vain sellaisia jotka osaavat myös kävellä oikein kauniisti

• koklattuuuoon

Nooononoooo... ei merkkaa mitäään.

Sivuun noi kengät kuiteski heitetään.... itse hommassa.
      kengillä ei mitään merkitystä tavaran laatuun...

• grh...

totta turiset, meilläkin kotona sellaiset myös lelulaatikko, jossa kaikkee kivaa "rojua"piristämään arkea, rohkeesti vaan seksikauppaan..

• Kyllä ehdottomasti korkkarit jalkaan vain. Varmasti keräät enemmän katseita kuin huomaatkaan...

• kalujaeileluja

Eikö aihe ole silloin loppuun kaluttu, kun/jos aletaan tarviin/käyttään "leluja".
      Kyllä vastakkainen sukupuoli "natsaa" hyvin ilman sen kummempia tykötarpeita..
      Kun "sähköä" ja "vetoa" on ilmassa , muuta ei tarvi,kun repiä isännältä vaatteet pois... ja panoksi ..

• ÄLLITÄLLI

Mikä ettei, niin minäkin käytän -myös matalakantaisia, riippuu tietenkin siitä missä lampsii, eli popot sen mukaiset, no kesähelle onkin sitten ihan eri asia ei missään nimessä saappaita vaan mahdollisimman mukavat läpyskät, kun kuitenkin on tuota kävelymatkaa sen verran, ettei viitsi varpaitaan pilata. Korkkareita en kuitenkaan laita miesten iloksi, vaan ihan itseni -no kyllä ne miehet vähän vilkuilee tällaista vähän vanhempaakin tätiä :)

• PeräreikeliinVaan

Kyllä ne korot on makeen näköset kun ne heiluu siinä naijjessa korvien vieressä rytmikkäästi. Kun jalat on nostettu naiselta korviin.. heh.. nammm.:)

• ehdottomasti kyllä!
      Sinänsä saappaiden ei tarvitse olla edes yli polven kunhan ovat sirot ja korkoa on tarpeeksi. Vaikka eivät olekkaan niin terveelliset jalalle kuin ehkä tennarit niin eihän niitä sentään kokoajan käytetä. Itse asiassa suomalaisilla on keskimäärin aivan järkyttävännäköisiä jalkineita niin miehillä kuin naisillakin ja eron huomaa kun käy lähes missäpäin maailmaa tahansa.

• eiv*ttu

Joo kaikkien suomalaisten naisten toki kannattaa pilata jalkansa korkeilla koroilla!

• lahjusta pukkaa

Korot ja kaikki muukin naisessa kiihottaa. Anna kännynumero, niin tekstaria pukkaa. Ile Suopursu Turust.

• erena95

naísellehan korkokengät sopivat mutta entäs vanhoille mummuille? kerran näin mummelin hipsivän korkkareissa oli muutes pahannäkoistä menoa kun välillä muljahteli jalassa ja pääsiköhän se 10 metriä 10 minuutissa.

• varazombi

Tunnustan itsessäni pientä kateutta naisten laajaan kenkä valikoimaan.

• Itse kuulun miehiin, jotka tykkäävät tuosta näystä. On poikkeuksia jolloin ei osata tehdä sitä tyylillä. Mutta kyllä pistää minun pääni kääntymään...

• dfivhavh

Mielestäsin korkokengät ovat epämukava, jalkojen terveydelle haitallinen ja naisia alistava keksintö. Nehän pistetään jalkaan vain muiden silmiä miellyttämään.

• sbtrgdf

*Mielestäni

• jåå
        sbtrgdf kirjoitti:

*Mielestäni

Olet väärässä, onko käynyt mielessä että vaatteet voivat pienestä fyysisestä epämukavuudestaan huolimatta miellyttää käyttäjää itseään?

• alad00b1

jos ei ole muuta päällä kuin ne korkokengät niin vaike sitä on olla kiinnostumatta

• Ykx Yxinäinen

Minut taas sytyttää nainen lenkkipolulla lenkkareissa. Tietää että haluaa pitää itsestään huolta muutenkin kuin näyttäytymällä laitettuna Baareissa ja liito paikoissa. Joka mimmi pystyy pynttää itsensä komeeksi, mutta että pitää itsensä kunnossa vielä keski iän jälkeen, se on kova sana.

• arjen kauneutta

Itse asiassa nainen lenkkareissa tai tennareissa voi näyttää aivan uskomattoman upealta ja seksikkäältä. Ei se seksikkyys ole koroista kiinni. Joskus jopa tavallisissa arkivetimissä ja talvisaappaissa tai vaikkapa lenkkipoluilla näkee todella kauniita ilmestyksiä. Suorastaan enkeleitä. Ei se aina vaadi hirveää pynttäytymistä, että voi olla kaunis.

• japaskaa

Hullut ukot taas kuolaa jonkun typerän korkkariasian perässä. Ei ne kengät
      tee kenestäkään seksikästä. Jos kroppa ja naama on p**sereijästä.

Jonkun seksihullun akan aloitus, kun saa kiksejä jo miesten tuijotuksista
      piikkareihin. No eiköhä se aika tuo muutoksen tuohonkin. Loppuu se
      kompuroiminen, kun nilkat on toosana.

• Joo77

Nainen ja Korkkarit, Aivan mieletön yhdistelmä ja Niin Kaunista katseltavaa! Et kyllä ne Korkkarit säväyttää ainakin meikäläisen, ei voi mitään. Ja omakin nainen tykkää kävellä niissä niin mikä ettei :)

• Herra52V.

Ehdottomasti olen korkokenkien ja- saappaiden kannustaja.. Ilo silmälle kun nainen on pukeutunut joko asiallisesti tai sexysti ,ja asuun kuuluu korkokkengät tai saappaat..On se mukavampaa katseltavaa kuinnainen lenkkareissa..

Meilläon vaimolla useita pareja korkokenkiä sekä saappaita, joita myös sisällä eli sänkyhommissa käyttää!!! Se kiihottaa mukavasti!!!

• se korkojen kopse ja pyllyn korostuminen kun nainen kävelee korkkareilla ,. aah ,.

tosin eilen näin pissiksen joka käveli korkkareilla linttaan ja lisäksi korot olivat kärjestään aivan hajalla ,. järkky näky oli se ,.

• Elli vaa

Olen 152 senttinen enkä käytä korkokenkiä. Juhlakengissäni on n. 4 cm korot, enkä tykkää kävellä niillä yhtään enempää kuin on pakko. Talvibootseissani on n 2 cm korko ja niillä on hyvä kävellä. Kesällä menen lenkille kunnon urheiluliikkeestä ostetuissa lenkkareissa ja talvella icebog varsilenkkareissa, niin pitokin on taattu.
      Seuraakin on 54 elinvuoteni aikana aina löytynyt, miehelleni olen kelvannut sellaisena kuin olen, eikä itsetuntoni kaipaa korkokengillä tepastelemista vaikka mieheni on 188 cm pitkä.
      Uskon että seksikyyskään ei majaile jalkapohjien alla korkojen muodossa, vaan sitä joko on tai ei ja se sisältyy kokonaisuuteen. On aivan typerää väittää, että ylikorkeilla koroilla olisi mukava kävellä tai, että se olisi terveellistä. Toki se pitää suoda niille jotka niin haluavat tehdä, mutta itselläni ei ole koskaan ollut tarvetta näyttää ilotytöltä miesten iloksi, eikä sellaista onneksi miehenikään halua. Lähinnä tuntuu, että korkokenkien käyttäjien ihailu juontuu miesten tarpeesta elää seksifantasioitaan todeksi ilman, että siitä pitää maksaa kyseisen alan ammattilaisille ja naisten Bretty Woman elokuvan luoman unelman illusiosta. Kaikki naiset voivat halutessaan näyttää huoralta mutta fakta on, että kaikki huorat eivät nai miljonääriä.

• Lucy22

Aika kapeakatseista elämää, jos jokainen korkoja käyttävä näyttää mielestäsi ilotytöltä. :) Noh, mielipiteensä tietysti kullakin, mutta itse naisena pidän korkokenkiä esteettisinä ja haluan laittaa kauniit kengät jalkaa omaksi ilokseni. :)
        En siis muita miellyttääkseni, kuten tuon tekstisi perusteella voisi kuvitella..

Ja osaan kävellä koroilla paremmin kuin lenkkareilla. ;) Eivät ole huonot jalassa, kun osaat valita oikeanlaiset kengät omiin jalkoihisi.

Uskon myös, että korkokenkien tuomia terveyshaittoja liioitellaan, kuten eräs lääkärikin totesi että "enemmän olen nähnyt lattapohjaisten kenkien pilaamia jalkoja, kuin korkokenkien".. Mutta tottakai sillä monet perustelee, jos eivät jaksa tai halua käyttää korkokenkiä. :) Ja tottakai nainen voi olla seksikäs myös lattapohjaisilla kengillä, olemuksesta se on kiinni, ei kengistä. Monesti vain korot korostaa sitä seksikkyyttä, jos sitä ihmisestä ennestään löytyy. :)

Eikä kenenkään tarvi tästä ottaa hernettä nenäänsä, mielipiteitä on monia ja tämä on vain minun omani. :) Aurinkoista kevättä ja kesää kaikille, koroilla tai ilman! ;)

• Ikävää tuollainen

Tyypillinen suominaisen kommentti. Kaikki naisellinen on huoramaista. Venäjällä lähes kaikki naiset kulkevat korkeissa koroissa, eikä siellä ajatella ollenkaan noin. Ympäristön vaikutus mielipiteisiin ja mielikuviin on valtava.

• jåå
        Ikävää tuollainen kirjoitti:

Tyypillinen suominaisen kommentti. Kaikki naisellinen on huoramaista. Venäjällä lähes kaikki naiset kulkevat korkeissa koroissa, eikä siellä ajatella ollenkaan noin. Ympäristön vaikutus mielipiteisiin ja mielikuviin on valtava.

Täysin samaa mieltä. Suominainen ei tykkää käyttää korkoja, ja tämän johdosta tuomitsee kaikki korkkarinaiset (ja venäläiset) siinä sivussa huoriksi.

Voiko mahtavampaa yleistämistä edes olla?

Live and let live?

• mies tarvitsee vaim

Kyllä seuraa löytyy,minäkin panen vaikka minkälainen murjaani olisi mutta vaimoksi otan vain ulkonäöstään huolehtivan ja hyvin pukeutuvan naisen.

• no niin mutta

Ehkäpä olet oikeassa mutta kovalla peellä pretty. Ellei tuo mainitsemasi elokuva ollut joku Betty Woman johon vahingossa lipsahti r kirjain.

• nainenvm1958

Niin.. Olen reilu viiskymppinen nainen ja nuoruudessani käytin jatkuvasti korkokenkiä, siis tosi korkeita kantoja oli, jos niitä vain kaupasta sai. Aika pitkään tein niin.. Mutta nyt sitten tiedän, miten se vaikutti. Jalkojen holvit ja rakenne on kärsinyt. Jatkuvasti kipuja ja ongelmia kenkien kanssa.
      Joten kohtuu kaikessa. Nyt ei enää voi juuri koskaan käyttää korkokenkiä, tulee jalat tosi kipeäksi.

Mietipä ja käytä järkeä. Tosin uskon, että joskus käytettynä korkokengät eivät mitään aiheuta.

• Mies_37

Kyllä korkosaappat ja korkokengät yleensäkin näyttävät hyvältä naisella ja tekevät jalat ja koko naisen olemuksen seksikkäämmäksi. Korkosaappaat yhdistettynä lyhyeen hameeseen saa kyllä meikäläisen katseen nauliutumaan käyttäjäänsä. Se kapea kaistale saappaanvarren ja hameenhelman välissä kiehtoo mieltä erityisesti.

• Kyllä korot tekevät naisesta naisen!

• Akateeminen mies

Tällä palstalla taitaa olla kenkäfriikit paikalla. Saanen sanoa toisenlaisen mielipiteen asiasta miehen näkökulmasta.

Ihmettelen sitä, miten naiset edelleen alistuvat käyttämään tappokenkiä, vaikka muuten vaativat tasa-arvoa kaikessa. Jatkuvasti kuulee pediatrien ja lääkärien varoituksia korkeakorkoisten kenkien vaaroista, joten miksi ihmeessä naiset vaarantavat terveytensä turhamaisuuden takia? Taannoin tuli YLE:ltä dokumentti naisesta, joka oli ollut Hollywoodissa töissä jossain luksuskenkäkaupassa. Siellä hän oli nähnyt naisia, jotka olivat koko ikänsä käyttäneet korkokenkiä. Olivat kuulemma karmean näköisiä jalkoja. Kaikenlaista vaivaisenluuta ja muuta ongelmaa tuli, eikä sillä ollut mitään tekemistä sen kanssa, kuinka kalliita kenkiä oli käyttänyt. Kaikki yhtä pahoja.

Mielestäni naiset, jotka eivät käytä korkokenkiä, vaikuttavat fiksummilta kuin heikkoitsetuntoiset miestenmiellyttäjät. Varsinkin nahka materiaalina vaikuttaa hiukan pornahtavalta, en voi sille mitään. En voi ottaa nahkasaappaiden kantajaa ihan tosissani. Sitä paitsi sen jälkeen, kun olen nähnyt dokumentteja siitä, mistä nahka tulee, herättää kyseinen materiaali minussa inhon väristyksiä. Esim. Aasiassa nahka nyljetään eläimiltä vielä, kun ne ovat hengissä. Parantaa kuulemma nahan laatua. Sitten nahka tuodaan tehtaisiin länsimaihin, joissa siitä tehdään nahkasohvia, saappaita jne.

On muitakin vaihtoehtoja kuin korkokengät näyttääkseen naiselliselta. Esim. sirot ballerinat, vai miksi niitä kutsutaan, ovat ihan yhtä naiselliset. Arkikävely on sitä paitsi hyvä painonhallinnalle. Yleensä korkokenkien käyttäjät ovat niitä, jotka haluavat kulkea pienetkin matkat taksilla.

• Ei aina korkoja

Helkkarin hyvältähän nainen näyttää koroissa, mutta pitää muistaa kohtuus, ettei tule ongelmia: http://www.hs.fi/ulkomaat/Korkokengät voivat aiheuttaa pysyviä vammoja/a1305554746960

• Voitko kertoa yksityisesti näistä mielenkiintoisista kokemuksistasi ja haluistasi, kiihotun aina itsekin nähdessäni naisen pitkävartisissa- ja korkeakorkoisissa saappaissa, niissä On sitä jotain joka saa kiihottumaan miehen- kuin miehen.
      Jos voit kertoa lisää, niin lähetä s-postiini: repe007@suomi24.fi

• suomalaisella

naisella korkkareihin pukeutuminen on seksikästä, muunmaalaisella
      naisella vastaava olisi huorahtavaa eikös vain ;)

• N28KuopioNiina

OLEN 28 VUOTIAS NAINEN. kÄYTTÄNYT KORKOKENKIÄ 18-KESÄISESTÄ SAAKKA, KORKO 5-10CENTTIÄ.
      NYT LEIKKAUSJONOSSA, tavallisia lenkkikenkiä en voi edes käyttää,

KORKOKENKIEN JATKUVALLA KÄYTÖLLÄ PILASIN JALKANI JA ODOTAN KAUHULLA LEIKKAUSTA.

nilkat 90% jäykät, ( lääkäreiden arvio), 80% virheasento, leikkauksessa koittavat hoitaa vaivaisenluitani myös. ALUSTAVASTI LEIKKAUKSESTA tulossa noin 4-6 VIIKON SAIRASLOMA.

ELI VIESTINI ON= RAJOITA KORKOKENKIEN KÄYTTÖÄ MAX 1-2X/ VIIKKO!!

ota yhteyttä niin kerron tulevasta leikkauksesta tarkemmin jos kiinnostaa

• Jalmari Tilhi

Lievä paskanhaju on oikeastaan aika miellyttävä! Usein hinkkaan sormeani persvaossa, siihen jää kakkajäämiä ja persehikeä, sitten haistelen sormeani hurmiossa.

• ugami

maistele samalla, sillä sittenhän suussasi on samaapaskaa mitä kirjoitat tännekin. Olis sulle niiskos yks yhteen...

• saapasfriikki

Kun näkee oikein hyvännäköisen naisen korkosaappaissaan, haluaisi päästä koskettelemaan ja edes vähän nuolaisemaan saapasta. Parasta on, jos pääsee haistelemaan juuri jalasta otetun saappaan sulotuoksua.

• namskis -.-

Ehkä noloa ja lapsellista monen mielestä mutta minua kiihottaa eniten se kun nainen laittaa baariin housut paidaksi ja paidan housuiksi ja käyttää sukkia hansikkaina.

• Ei naurata yhtään

Yrität ehkä olla hauska, mutta oikeasti. Säälittävää.

• Olen mitä olen
        Ei naurata yhtään kirjoitti:

Yrität ehkä olla hauska, mutta oikeasti. Säälittävää.

No niinpä. Ei säälissä mitään vikaa ole. Ainakaan live säälissä.

• trippyhippy

Itse olen niin lyhyt, että jos käytän korkkareita, tunnen itseni todella tyhmäksi ja oudoksi. Osaan kyllä kävellä ihan hyvin korkkareilla, mutta kyllä se heti vaikuttaa jos yhtäkkiä pitenee kymmenellä sentillä. Joudun myös kävelemään ja seisomaan niin paljon päivän aikana, ettei oikeasti yhtään onnistu korkkareilla olo. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Mun puolesta kaikki saa kävellä missä huvittaa ja minkälaisilla kenkimillä vaan, itse kulkisin mieluiten paljain jaloin, mutta kaupungissa se ei oikein onnistu.

• m42

Naiisten pitkävartiset tiukat saapikkaat ovat aivan älyttömän seksikkäitä. Eikä koronkaan tarvitse olla aina korkea. Itseäni kiihottaa eniten nainen ratsastussaappaissa ja varusteissa. Kun näen ratsastajanaisia tulee varma seisokki!

• cockskirt

Vielä nahkahame sellainen kynähamemallinen niin - nam !

• wellworn boots

Omasta mielestäni naisten saappaat vain paranevat vanhetessaan. Ne saavat iän myötä kiinnostavuutta ja luonnetta. Pieni rähjäisyys on vain plussaa. Eteenkin sellainen yhdistelmä, jossa nainen on muuten huolitellusti puketunut ja meikattu, mutta jalkaan on ikäänkuin vahingossa tulleet paljon käytetyt ja ehkä hieman rähjäisetkin saappaat, on aivan huikaisevan upea. Juuri kun saappaat alkaisivat olla herkullisimmillaan, naiset heittävät ne usein roskiin muka kuluneina ja rumina, vaikka olisivat kaikkea muuta.

• 9+11=2

Siellä roskiksessako sitten niitä herkullisimmillaan olevia saappaita himoitset?

• wellworn boots

Osa naisista muuten on huomannut homman jujun ja pitää uskollisesti saappaitaan, vaikka olisivat hieman kuluneemmatkin.
      Kieltämättä joskus näkyy niin herkullisia saappaita, että voisin mielelläni ostaa sellaiset suoraan jalasta, jos olisivat menossa pois käytöstä. Maksaisin vielä uusien vastaavien hinnakin, mutta sellaiset herkkupalat on kovin harvassa.

• tosi wellworn

bootsit. multa löytyis sellaiset nilkkurit ja saappaat.laita osoite otan yhteyttä:).

• Korot kopisemaan!

Kyllä korkokengät ja varsinkin korkosaappaat kääntävät huomioni aina.

• :)wau kyl se on katseen vangitsija jolla tollaset kengät,seksikästä

• ghfds

Wau! Reisisaappat on hottikset!

• heellover

Hei . Olisi kiva nähdä nainen joka ymmärtää tuon asian . Et laittais kuvaa niistä kengistä ...

• shoe-fan

Nainen koroissa on todella seksyä katsottavaa! :) Jos vaan löytyisi joku mukava 18v neito esittelemään/näyttelemään itseään koroissa, laitahan emailia 100% luotettavalle ja terveelle, mukavalle ok m35v:lle. ;) terv shoe-fan@wippies.com ;)

• joni861

moikka ootko fb tai korjoita: Joni.honkaranta@luukku.com voitais nähä?

• Anonyymi

Jess ihanaa

• Anonyymi

Olen mies ja olen aina ihaillut kauniita naisia jotka käyttää siroja stiletti korkoisia nahka tai vinyylisaappaita. Harmi vain kun nykyään näitä ihania korkokenkiä näkee aina vain harvemmin.

• Anonyymi

Olen äärettömän onnellinen mies, koska vaimoni haluaa pukeutua seksikkäästi ja hän kysyy, että mitä haluaisin hänen pukevan ylleen eri tilaisuuksiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe