Huoneistohotelli Mayflower

sannuli123456

Hei!
Mietin että mennään kahden viikon lomalle ko. hotelliin. Kysymys kuuluukin kannattaako hotelliin ostaa isompi parveke, onko pieni parveke todella pieni. Iso parveke maksaa n. 200€ enemmän.?
Kiitos vastauksista.

8

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina menossa

En kyllä osaa päättää puolestanne :(

• se isoo parveke on tosi isoo,mutta mä en maksaasi siitä niin paljoa.Se iso parveke ei oo siinä mieles kiva kun kaikki näkee jos ottaa aurinkoa,siis ylälerroksista näkee.Ei ne muut parvekkeet oo pieniä,ainakaa 7 kerrokses ollut.Hyvin mahtui 4 ihmistä parvekkeella istuun.Koskas meet alanyaan?

• sannuli123456

Meinattiin lähteä elo-syyskuun vaihteessa. Hotelli tuntui olevan keskeisellä paikalla ja lomailemme ilman lapsia.

• sannuli123456

Matka varattu, perus parvekkeella.

• Gumus
        sannuli123456 kirjoitti:

Meinattiin lähteä elo-syyskuun vaihteessa. Hotelli tuntui olevan keskeisellä paikalla ja lomailemme ilman lapsia.

Ainakin viime vuoden elokuun lopulla oli sellaiset helteet ettei Gumus-hotellin parvekkeella pystynyt oleskelemaan iltapäivällä vaan piti etsiä varjoisaa paikkaa uima-altaan läheltä. Elokuussa pyytäisi hotellilta sellaisen parvekkeen, jolle ei aurinko paista iltapäivällä. :)

• jeejenskiiii

jee mekin mayhin !! ja se iso parveke on tosiaan ihan jätte iso eli kyllä sinne pieneenkin hyvin mahtuu ja se ei oikeesti ole ees mikään pieni :)

• mayflower on hyvällä paikkaa:) ei oo pitkä mihkään,bazaarit on lähellä.Elo syyskuun vaihtees on kuuma:)ite mennään toukokuulla alanyaa ja mayfloweriin

• M

sunnuntaina lähtö ja hotellina Mayflower :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe