Morjes!
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä nettikaupasta? Kuinka maksu tapahtuu, onko pitkä toimitus ja minkälaisilla kuluilla olette saaneet tavarat perille? Pitäisi tilata kenkiä ja vaatteita kesäksi.
Tennis Warehouse Europe
3
4102
Vastaukset
- eitosiaankukaan
Maksu käy paypalin kautta tai luottokortilla. Toimitusajat vaihtelevat. Nopeimmillaan Fedexin paketti on tullut kolmessa työpäivässä. Hitaimmillaan meni noin kymmenen työpäivää (Fedexin mokailujen ansiosta: ei kannattaisi routata pakettia Saksasta Suomeen kiinan kautta). Toimitus on Suomeen ilmainen yli 75€ ostoksissa.
- iste käyttänyt mones
Tunnettu, luotettava, toimittaa kotiovelle yli 75 € ostokset ilman postikuluja. Suosittelen.
- Joni24
Joo tilasin parilla sadalla eurolla roinaa ja kaikki meni niinkuin pitiki. Halusin muuttaa tilausta vielä viime tipassa, sekin onnistui sähköpostilla. Ei voi kun suositella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329