Hei!
Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta tuloksetta vuoden,mies 29v ja itse 35v.Syy lapsettomuuteen selvisi ja olin leikkauksessa laparoskopiassa helmikuussa jolloin poltettiin kohdun takaa pieniä Endometrioosin aiheuttamia pesäkkeitä polyyppi(endon)aiheuttamana,kaikki pitäisi nyt olla kunnossa. munasarjat tallella ja nekin huuhdeltiin leikkauksessa ja ok.Verikokeilla testattu hormoonitoiminta ja sekin kunnossa miehen puolelta siittiöt hyvää luokkaa.Raskaana ei olla.Nyt olen käyttänyt ovulaatiotestejä ja viime kuussa ovulaatio kesti 5 päivää.Haluaisin kysellä onko tämä normaalia vai pitäisikö mennä nyt jo tutkimuksiin tai hoitoihin?Voi olla että olen vähän hätäinen mutta hirveä vauvakuume ja ikää lisää tulee vaan kokoajan:)
Kiitos vastauksesta jo etukäteen..
Endometrioosi..
hätähousu76
1
159
Vastaukset
Hei,
Suositus on, että tällaisessa tilanteessa lähtisitte aktiivisesti selvittämään asioita. Voitte varata ajan terveyskeskukseen, josta teidät laitetaan alueennen keskussairaalan jatkoselvityksiin. Nopeammin asian ytimeen pääsette, jos varaatte ajan lapsettomuusklinikalle, jossa voidaan käydä läpi tuota ovulaatiotesti asiaa arvioida, kuinka pikaisesti olisi syytä lähteä hoitoihin. Saat myös perusteellisen selityksen noihin ovulaatiotestien saloihin. Hyvä, kun endometrioosia on jo hoidettu ja perustutkimukset on tehty.
Riitta Väestöliitosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351