Eikös Tapanillakin ole tämä sama sairaus ? :
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viidakon-tahtonen-susanna-ingerttila-ilonassa-vaaransin-maanisena-henkeni/art-1288462972477.html?pos=1288425752726
Tuosta kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä on varmaan johtuneet ne Tapsankin lukemattomat autolla kaahaillut liikenteessä.
Nyt ymmärrän
7
147
Vastaukset
Tapsan morkkaajat nyt eivät ymmärrä eivätkä halua ymmärtää Tapsaa ikinä. Tapsa on heille aina vaan se narsistinen kiukkupussi jota hän ei oikeesti ole.
- piipatipaa
Ei teille kenellekään ole tullut mieleen, kuinka vaarallinen tupsuliini on liikenteessä kun maanisessa vaiheessa hurjastelee. Silloinhan hän luulee olevansa yli-ihminen. Toivon todellakin, ettei hän osu samalle väylälle lasteni kanssa. Ingerttilä fiksuna ihmisenä ymmärtää, ettei sairaudesta parane koskaan, vaan lääkitys on elinikäinen.
Tupsuliini taas on televisiossa kehunut parantuneensa kyseisestä sairaudesta. Se on vaarallinen asenne! - Fasuli
Tapsa jos kuka täyttää narsisten ja sosiopaatin tunnuspiirteet.
Sun täytyy sitten tuntea Tapsa perikotaisin hyvin , että tommosta voit mennä lausumaan.
Narsisti j sosiopaattihan ei ota muita ihmisiä huomioon. Tapsa kyllä ottaa mm. fanejaan hyvin huomioon. Mua kohtaankin on niin monet kerrat ollut ystävällinen, kohtelias ja huomaavainen. En todellakaan miksikään sosiopaatiksi ainaskaan Tapsaa tunnusta. Kaikissa esiintyvissä taiteilijoissa taas on pientä narsistin vikaa. Tapsa ei ole sen enempää narsisti kuin joku muukaan laulaja, näyttelijä tms...
- Fasuli
Tapsan ex-vaimo on sanonut julkisesti, että Tapsa ei pysty rakastamaan. Se on narsistin piirre. Ja kyllä Tapsan käytös on sellaista, että tunnusmerkit täyttyvät.
- hemmo hei
Pikkuisen ihmettelen.Olen Tapanin kaikki konsertit nähnyt ,koskaan ei ole ollut huomauttamisia hänen käytöksestään.Myöhästymisiä sattuu ja se on inhimmilistä.EX-vaimo voi sanoa mitä haluaa.Toisaalta sama exä kumminkin sanoo ,että Tapani on rakastava isä lapsilleen. Joka rakastaa ja huolehtii lapsistaan ei voi olla kovin narsistinen.
- Hummani hei
"Olen Tapanin kaikki konsertit nähnyt...."
Vai ihan kaikki olet nähnyt?
Vaihtoehtoiset johtopäätökset:
1. Nimimerkillä "hemmo hei" ei ole kaikki muumit laaksossa ja/tai ei elä omaa elämää TAI
2. Tapsuliinilla ei sitten loppujen lopuksi ole kovin montaa konserttia ollutkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070