http://www.atom-airsoft.com/index.php?main_page=product_info&cPath=6_10&products_id=145 ja http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=91&category_id=94 Tossa olisi 2 vaihtoehtoa snipuille. Kumpiko on tarkempi ILMAN kiikaritähtäintä ja kummalla lentää pidemmälle?
a&k svd dragonov vai well warrior mb-01
8
129
Vastaukset
- haazskjka
osta poika kiikari
- Snipuhullu444
Niin ostan kesän jälkeen kunha oon saanu rahhaa mutta pysytään ny asiassa
SVD on tarkin koska siinä on säädettävä takatähtäin. SVD lentää aikas hyvin kuulat. Oma ennätys on noin. 170m osuma
- Pro softer
170m???? Kaikki oikeet käsiaseetkaa ei kanna niin pitkälle noobi mitäsä oikein ajattelet 70m on viel mahollist 50cm x 50cm tauluun mut 170 metrii!! Et taida tietää mitää softaamisest. 170 jalkaa vois myös mahollist n. 50m
- heneeeeeee
Varmaa puhuu oikeesta SVD tuliaseesta ;)
- Spol 1/10
Mahollista tua on jos osaa roikottaa ja hallittee tuulen. Mä olin silloin itse todistamassa tuota kun hän ampu mua perseelle!
- 170???????????
Kiinnostais tietää kuitenki et miten monta laukasta tarvittiin millä etäisyys mitattiin ja et kuula lähtee hevon perseeseen tuulen mukan jos ampuu roikkuja et siit vaa selittää.
Se muute oikeel ois olluki helposti mahollist.- 170???????????
Muuten se mb01 on parempi itellä ollu kaks viikkoo hyvin lähtee vaik en peleis oo viel ollukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927