Eli hänellä on agressiivinen pahasti levinnyt syöpä ja hoitona morfiini sekä ensiviikolla alkaa sädetyshoidot. Lääkärit sanoivat että eivät voi tehdä mitään paitsi taata kivunlievityksen. Hän halusi tulla kotiin. Hän siis asuu alakerrassamme, joten helposti voimme hoitaa ja tehdä ruuat jne.
Saimme hoitajatkin käymään pari kertaa päivässä, mutta sitkeänä lähettikin ne pois. :) hänen mielestään ne häiritsevät eikä niistä ole mitään apuja. :) On siis tottunut olemaan itsenäinen.
Klaarataanko me tämä nyt, kun meiltä huolii apua kuitenkin,vaikka aluksi vastusti sitäkin. Pitkän vakuuttelun tuloksena myöntyi kuitenkin, koskatehdäänhän me ruoat meidän perheellekkin jne. Hän ei pysty seisomaan pitkään tai kävelemään, mutta suihkuun selviytyy jne.
Voitaisko me tehdä jotakin enemmän tai jotakin, että hänellä olisi asiat paremmin? Jutellaan kyllä hänen jaksamisen rajoissa paljon jne.
Kissalepakolle apen sairastuttua
1
<50
Vastaukset
hän pelkää että teidän voimat loppuu ja se et ei ole helpoa nähdä kuin rakasetavat ihmiset näkee kivun tuskan ja huonon kunnon.
kivulias ihminen on alaston ja tuskainen haluaisi teidän muistavan mielumin hyvät ajat kuin saada sääliä ja tuskaisia ilmeitä.
tietää rakkautenne häntä kohtaa siksi on vaikea otaa apua mut tietää kyllä että yksin ei pärjää. haluaisi itse vaikutaa ja pitää itse tunnon niin pitkälle kun mahdolista päätää mitä syö koska syö ja myöskin joskus mielitekoja tyydytää viel kun pystyy.
eläkää kohdelko häntä sairaana kun juttellette hänelle sitä hän pelkää mielumin niin ... leikkikää kuurupiiloa ja naurakaa hänen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144