Olen 19 vuotias nainen, Savosta. Haluaisin itselleni ystävän, jonka kanssa voisi puhua ja keskustella, ja vaikka tavatakkin ja tutustua paremmin. Asun poikaystäväni kanssa, mutta minulla ei ole vapaa-ajallani yhtään ystävää. Välillä koulussa on harva juttelukaveri, mutta ne aina häviää jostakin kumman syystä pois. En tiedä, onko vika minusssa. Saatan olla ahdistunut, eikä huvita edes etsiä juttukavereita koulustani, sillä tuntuu että kaikki ovat jotain "pikkuteinejä". Löytyykö täältä ketään muuta yksinäistä, joka on vailla kohtalotoveria? Mielellään Savon läheltä.
etsii edes yhtä ystävää
3
226
Vastaukset
- t20tyttö
Tääl olis mutta en savosta:/
- p-klasta
Olisi pohjois-karjalasta, jos tarvetta vielä on niin kirjoita
btpink19@gmail.com - Savolaane
Savosta olen :)
Kirjotteleppa tänne :)
Missmayeh@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647